globalmoto_kveten





Téma: EU politbyro naplánovalo spotřebu..
 
27.6.2013 v 08:05
... na 3 litry na sto! Panečku, to jsou pašáci. Tak si ještě ty vaše mašiny užívejte, dokud to jde
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:11 | Nahoru | #1
Vždyť ty NewConcepty od Hondy už za tolik pomalu jezdí teďka

e-jinak EU je to samé co CCCP, ale už jsme tam vlezli, tak pozdě bycha honiti.

Naposledy editováno 27.06.2013 08:13:40

EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:20 | Nahoru | #2
Líbí se mi, jak říkají, že kvůli tomu budou muset automobilky masivně investovat, tím podpoří zaměstnanost - bude spousta práce pro lidi...
Teď taky říkali, že při záchraně bank se nebudou utrácet peníze daňových poplatníků...

Buď po nocích čtou pohádky a nebo ten bezednej měšec fakt našli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:26 | Nahoru | #3
fockewulf> Novy ropákod hondy má udávanou hodnotu 4,5 ale reálně (dle testů co jsem se díval)jezdí za 6.

2 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:29 | Nahoru | #4
Fockewulf, leda tak ve snu... Fyzika je od vzniku automobilu stále rovnaká a nič s tým nedokážu spraviť ani úradníci EU. Na premiestnenie jednej tony je stále treba rovnakú energiu. Sa pozri na VW ein Liter koncept z roku 2001, vážilo to 350 kg a malo diesel okolo 0,3L s 8kW, aby spravili spotrebu 1L pri +- ustálenej jazde. Pre 3 litre to dajme tomu môžeš dať x 3, takže 24kW a 700kg, aby sa to pohlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:29 | Nahoru | #5
No06> Na 3 litry bys musel mít výkon hodně malej resp omezení na zrychlení a asi i na maximálku...a jezdit někde v polabí nebo v holandsku. zas na druhou stranu když nám naplánujou takhle úsporný auta, tak proč ne budem jezdit zadarmo nebo na vzduch dojezd u motorky v řádu tisíce kilometrů, náklady na cestování po evropě nula nula nic

(reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:30 | Nahoru | #6
Kdyby raději EU nařídila stavět všechny silnice z kopce! To bychom mohli jezdit zadarmo, samospádem

EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:32 | Nahoru | #7
... včera jsem to taky četl...

někdy bych chtěl vyzkoušet ten matroš, co tam hulej....

1 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:36 | Nahoru | #8
Jediné vysvětlení je asi to, že VW investovalo strašně moc do vývoje el. pohonu a teď přišli na to, že se jim to nikdy nevrátí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:39 | Nahoru | #9
Možná by měli začít spotřebu udávat v kilojaulech

(reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:42 | Nahoru | #10

karf píše: Možná by měli začít spotřebu udávat v kilojaulech


A míso pedálů by byly šlapátka!

2 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 08:55 | Nahoru | #11
taky jsem se tomu zasmál.. není se čemu divit, když se všechny země EU zbavujou politiků tak, že je vyšlou hájit barvy do Bruselu.. (Špidla, Ransdorf atd..) Jestli tam sedí víc takových pitomců tak se dokonce divim, že nevymysleli ještě větší ptákovinu.

(reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 09:10 | Nahoru | #12

mirazciny píše: taky jsem se tomu zasmál.. není se čemu divit, když se všechny země EU zbavujou politiků tak, že je vyšlou hájit barvy do Bruselu.. (Špidla, Ransdorf atd..) Jestli tam sedí víc takových pitomců tak se dokonce divim, že nevymysleli ještě větší ptákovinu.


Větší ptákovinou myslíš co? Že budou auta naftu a benzín vyrábět jako odpadní produkt zdroje energie a na čerpačkách to budem vylejvat?

3 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 09:26 | Nahoru | #13
Vzdy kdyz neco podobneho ctu vzpomenu si na film Demolition man. Nebude to tak dlouho trvat a vnoucatum budeme vypravet, jak jsme mohli jezdit na silnicich i 300 km/h ( na nemeckych dalnicich ) se spotrebou 15litru/ 100 km a jezdili jsme na benzin .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 09:34 | Nahoru | #14
jean192> jenže Honda NC je skupina motorek a No06 napsal "mašiny"...nepředpokládám, že někdo z m.cz říká autům mašiny...

EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 09:34 | Nahoru | #15
Tak že jsou automobilky líné něco měnit je známá věc (ono to na druhé straně při všech těch fmeách a globálních homologacích ani není příliš jednoduché), že je to lidem jedno dokud to utáhnou finančně, je taky známá věc. Dlouhodobé státní strategie nemůže vytvářet volný trh, ať si liberální žvanilové říkají, co chtějí (hezký příklad UK).

No a jak to udělat? Zdanit paliva až se z toho všichni ****ou ? To škodí ekonomice...
A nastupuje regulace (která mimochodem chrání domácí trh i při zdání volné soutěže)...jediný průser je, že čr nemá žádné své dlouhodobé koncepce a nevyužívá ani ty opravné prostředky, které má k dispozici...taková patetická země si zaslouží akorát zavézt odpadky, když je nám to stejně jedno!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 09:39 | Nahoru | #16

Zx-10RCarlos píše: Vzdy kdyz neco podobneho ctu vzpomenu si na film Demolition man. Nebude to tak dlouho trvat a vnoucatum budeme vypravet, jak jsme mohli jezdit na silnicich i 300 km/h ( na nemeckych dalnicich ) se spotrebou 15litru/ 100 km a jezdili jsme na benzin .



A ještě u toho kouřili a poslouchali nahlas rádio!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 09:42 | Nahoru | #17

fockewulf píše: jean192> jenže Honda NC je skupina motorek a No06 napsal "mašiny"...nepředpokládám, že někdo z m.cz říká autům mašiny...


V tom případě jsem tě špatně pochopil. Nedávno jsem četl o tom novém hondím dieselu a hned jsem si to spojil.

EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 09:47 | Nahoru | #18
tak druhá možnost je "Španělská" cesta

(reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 09:55 | Nahoru | #19

Zx-10RCarlos píše: Vzdy kdyz neco podobneho ctu vzpomenu si na film Demolition man. Nebude to tak dlouho trvat a vnoucatum budeme vypravet, jak jsme mohli jezdit na silnicich i 300 km/h ( na nemeckych dalnicich ) se spotrebou 15litru/ 100 km a jezdili jsme na benzin .



přesně jsem si vzpomnel na to samé a všichni budeme chodit do Taco Bell, chodit v hábitech (což s přílivem muslimáků je fakt i reálný) a zdravit se "buď dobrý Johne Spartne" ..eventuelně budou na hajzlech 3 mušličky

s mým slovníkem bych měl všechny kredity hned v prdeli

(reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 10:11 | Nahoru | #20

Zx-10RCarlos píše: Vzdy kdyz neco podobneho ctu vzpomenu si na film Demolition man. Nebude to tak dlouho trvat a vnoucatum budeme vypravet, jak jsme mohli jezdit na silnicich i 300 km/h ( na nemeckych dalnicich ) se spotrebou 15litru/ 100 km a jezdili jsme na benzin .



"viděl sem budoucnost, a víš jak vypadá? Je to stará panna, co posedává v béžovym pyžamu a popíjí koktejl z banánů a brokolice.."

Já to říkám taky, že jednou se bez regulí ani nevyserem, ani si nevosolíme žrádlo, protože "sůl neni zdravá, a co neni zdravé, je špatné, tudíž ilegální"

Demolition Man to trefil přesně..

(reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 10:11 | Nahoru | #21

No06 píše: V tom případě jsem tě špatně pochopil. Nedávno jsem četl o tom novém hondím dieselu a hned jsem si to spojil.



no jelikož jsme na m.cz, tak já auta tak nějak úplně potlačuju, Honda NC http://www.motorkar...c700x-dct-21380.html

nicméně neříkám, že NC není i v oblasti aut, jen tuhle kategorii nesleduju

1 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 11:26 | Nahoru | #22
Asi svoji starsi A6 2.8 zgeneralkuju a zestarnu s ni kdyz to tak vidim . . .

EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 11:55 | Nahoru | #23
Fockewulf, tak pri motorke to neni problém, stačí si pozrieť to holandské či dánske enduro s dieslom so Smarta (pri 90km/h spotreba 2,4L), ale EU predpisuje túto spotrebu pre autá, aj na serveri o motorkách by si to mohol vedieť.

EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 11:55 | Nahoru | #24
třeba ta 1.6nafta co se dává do fábie ecoline s tou se dá pod 4 normálně jet. Sice ten tříhrnek v naftě jede líp jak tohle ale spotřebu má vyšší

(reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 12:10 | Nahoru | #25

mirazciny píše: taky jsem se tomu zasmál.. není se čemu divit, když se všechny země EU zbavujou politiků tak, že je vyšlou hájit barvy do Bruselu.. (Špidla, Ransdorf atd..) Jestli tam sedí víc takových pitomců tak se dokonce divim, že nevymysleli ještě větší ptákovinu.



Další analogie s bývalým režimem... tehdy, když se někde potřebovali zbavit nějakého blbce, kterého už mezi sebou nemohli vystát, tak místo vyhození ven jej šoupli "o úroveň výš". Načež logicky pak byli na nejvyšších postech největší blbouni a pak se to zákonitě muselo sesypat.

Jinak je to jen další z úsměvných výmyslů z pera těch, jež dané problematice rozumějí jako Hurvínek válce. A i kdyby - pokud by se povedlo takové vozidlo vyrobit, tak motor bude tak přetechnizovaný, laděný na velký litrový výkon a oplácaný všelijakými fičurami, že bude ve finále drahý na údržbu (která pochopitelně nepůjde dělat doma, nýbež jen na draze placené autorizované dílně díky nutnosti specielního vercajku) a kvůli vysokému litrovému výkonu i poruchový, takže co se ušetří na palivu, to pak několikanásobně spolkne údržba a opravy.
Čili ve finále takové auto vyjde dráž, než to, které má sice spotřebu 7l/100km, ale je jednoduché a spolehlivé, u motoru se jen mění náplně, filtry, řemeny a motor najezdí miliony km bez nutnosti GO.

A vzhledem k tomu, co už si soudruzi v Bruselu dokázali vymyslet za pitominy, se tomu ani nejde divit. Nedávno mě pobavila jejich myšlenka revoluce v kamionech , kdy údajně půlkulatá kabina poskytne řidiči lepší výhled, než hranatá... větší nesmysl jsem snad nikdy nečetl a autor návrhu evidentně nikdy za lívancem tahače neseděl. Stejně tak, že by se měly soupravy prodloužit - nedovedu si představit, jak by taková souprava byla použitelná na českých silnicích a kor, jak by projíždla ty pidirondele, jež rostou na začátcích měst jako houby po dešti.

EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 12:11 | Nahoru | #26
at si ty svine novokomousi tedy zacnou v tech trikolkach jezdit a nam to ukazou...

1 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 12:15 | Nahoru | #27
Robinson, ale medzi 4L a 3L je kurva rozdiel, prečo sa doteraz na trh dostalo asi len 5-6 typov áut, čo dokázalo reálne jazdiť pod 3,5L bez hybrida? A každé bolo ako nákupná taška, napr. citron AX, VW Lupo, tuším A2 1,2TDI išlo pod 4L a viac ma asi ani nenapadá. Každé z týchto áut vážilo cca 700-850kg a výkon myslím vždy max. 40kW.

1 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 12:22 | Nahoru | #28
pár let se motám kolem aut...třeba u náklaďáků se s každou další euronormou (aktuálně má vlézt v platnost euro VI) spotřeba o 5-10% vzrostla (když připočteme i náklady na močovinu) a teprve někdy v polovině výrobního cyklu motoru se konstruktéři a výrobci dostali k původním hodnotám, na kterých byla předchozí generace motorů. zatímco předchozí roky, 1950 - 1990, spotřeba klesla z cca 50 k cca 32 litrům (nafta na 100 km 40 tunové soupravy ve specifikaci a režimu mkd), za posledních 20 let se spotřeba snížila k cca 30 (plus močovina, katalyzátory a elektronický fíčury).
vývoj motorů je to nejdražší - což prodražuje cenu nákladních automobilů (zvlášť v okamžiku, kdy se mění euro normy každých pár let - tuším 2001, 2004, 2009, 2014).
dokážu se s kýmkoli pohádat, že nebýt euro norem (tím nezpochybňuju nutnost chránit přírodu. stačilo by, aby europolitici nemysleli rychleji než konstruktéři motorů)), prodalo by se míň paliva, nevyráběla by se řepka/kukuřice/etc. do paliva, a náklaďáky by stály méně, měly menší spotřebu.

takže eu si hraje na ekologii a vyrobí cca 3/4 milionu náklaďáků ročně (které jsou drahé a zbytečně moc žerou a vyžadují spoustu další logistické podpory). v číně/indii a dalších státech jsou fabriky, které tu nikdo nezná a vyrobí statisíce náklaďáků bez jakékoli relevantní normy (automobilky z eu mají tzv. světové modely, které plní euro III - poslední norma schopná pracovat "bez přísad, katalyzátorů a nadměrné elektroniky).
dováží se levné věci z oblastí "seroucích na ekologii (gender rovnost, sociální programy, apod.)", evropa je drahá a ztrácí globální význam...a emise nám vítr stejně přinese odjinud.

(reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 12:35 | Nahoru | #29
jean192> nedělej si iluzi, že motorky nebudou následovat děláš jakoby motorky emise dnes plnit nemusely - jediné štěstí je, že se s motorkou nejezdí na měření emisí---zatím.

Ale třeba bude EU prozíravá a motorky zakáže úplně, protože jsou prý nebezpečné a lidi na nich umírají

Jinak já ty články už většinou nečtu, jednak abych se nenasral a jednak proto, že někdy ty šílené nápady jsou ve stádiu nápadu jednoho euroúředníčka, který to někde plácne a masmédia z toho udělají hotovou věc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 12:41 | Nahoru | #30
mariano> Sice se to netýká náklaďáku, ale stačí si vzpomenout, že litrový motor s jednobodovkou Bosch Monomotronic má paradoxně větší spotřebu, než když bude osazen správně seřízeným karbcem. A to mám na mysli jednoduchý, jednostupňový karbec (třeba Weber 32ICEV) a předstih bude řízen jen dle otáček.
Sódruzi zkrátka myslí jen na samotnou spotřebu paliva, ale už jaksi zapomínají, že to není jediný výdaj na provoz vozidla. Jak už jsem zmínil výše, většinou takový "moderní" vůz nakonec vyjde dráž díky drahé údržbě a opravám, než "stará herka", žeroucí 45l/100km, která jede i v těch nejtvrdších podmínkách a řidiči stačí mít v boudě brašnu s vercajkem a opraví na cestě leccos.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist