paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výděr cestovního endura

Ahoj, zajímá mě Váš názor. Chtěl bych si pořídit cestovní enduro za rozumnou kačku, zatím na vyzkoušení a pak se uvidí jestli to bude správná cesta.

Vybírám z těchto moto:

Honda XL 1000 Varadero - jel jsem na něm, líbí.
Suzuki DL-1000 - jezdil jsem na 650, jelo se mi pěkně ale vzhled je takový .....?
Aprilia Caponord 1000 - jen jsem seděl , a moc se mi líbí, hlavně jich moc není.
BMW GS - je moc pěkná, ale pro účel vyzkoušení poněkud drahé.

Zkušenosti, pocity ? Děkuji
Anketa: Kterou preferujete vy
Aprilia ETV 1000
30%
24
Suzuki DL 1000
30%
24
Honda XL 1000
25%
20
BMW GS 1100
15%
12

1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura

27.7.2013 v 11:50 | Nahoru | #1
Piwel--> je vidět, že tu motorku jsi moc nepoznal a držel se spousty polopravd co jsi kde zaslechl. Není pravdou, že si olej dělá co chce, kdyby sis přečetl návod, kdy kontrolovat olej, nikdy bys takovou blbost nenapsal. Proč kritizuješ něco, co je dané v každém návodu. Zajímalo by mě "a na velkejch passech má svý typický problémy", tak to mi ty problémy sděl. To co jsi napsal (Na šotolině a blbejch asfaltech je ABS nutností. ABS je taky kapitola sama pro sebe - sice funguje a funguje dobře, ale leckomu prej funguje jen občas) je jen tvůj výmysl nebo spíše doslech (jedná paní povídala). Ano , pokud máš starou ludru a není v pořádku po technické stránce, pak možná. Další věc: boční stojánek, píšeš, že se ti to nestalo, ale že je se to stalo jiným a o tom o kom jsi psal , že ulomil dvě zrcátka, tak taky polopravda ! Opět pokud budeš mít starou ludru a vyžvejkanej stojan , potom ano, ale to u kažé motorky ! Takže objektivita tvého hodnocení je nulová, ale spíše mínusová. Přijde mi to , že máš spíš problém sám se sebou a až se najdeš třeba si vybereš i motorku, zatím to vypadá, že hledáš úplně špatně. Mám na různých motorkách typu "velké enduro" najeto opravdu hoodně kilometrů a byly roky, kdy jsem najel přes 30000 km ročně a i když každá motorka má svá specifika a pokud tobě nevyhovuji, tak to nebude motorkou, ale tvým výběrem. Pak to přiznej a nesvaluj svůj špatný výběr na blbou motorku ! Kdyby byla tak špatná, tak jich tu nejezdí tolik a už vůbec cestovatelů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

27.7.2013 v 13:19 | Nahoru | #2
gsadvi> Právě podle návodu máš R1150 GS postavit po jízdě na centrální stojan na rovině a po 10 minutách, až teplej olej steče dolů, zkontrolovat hladinu. A to ukazuje pokaždý jinak - někdy nic, někdy skoro plno. Pak jsem se na GS klubu dočetl různý "fígle" - po jízdě postavit na chvilku bočák, po chvíli dát na centrál a 10 min. počkat. Pak zase, že nejlepší to je nechat na bočáku chvilku žbrblat, chcípnout a pak na centrál. Nicméně to ukazuje pokaždý jinak a co jsem na GS klubu dočetl, není to ani zdaleka problém jednoho kusu, je to prostě tak. Jednokotoučová suchá spojka po ohřátí prostě škube a celkově její průběh není k tomu dvouválci úplně nejhladší (slušně řečeno). Řazení je v podstatě bezproblémový, ale dosti tvrdý, surový - prostě "hrubiánský". Kardan taky. Netvrdim, že to nefunguje, ale za ty prachy, co BMW (obecně) stojí mi to až náramně připomíná HD - ty jsou ale z větší části poháněný řemenem takže ve finále působí sekundární převod kultivovaněji, nicméně i zde platí - "1940 technology, 2013 prices".
ABS funguje a funguje dobře (už jsem to výše psal, ostatně jako v podstatě všechno), ale kontrola od čidel je doprovázená velice divnými pazvuky. Neni to problém, ale rozhodně to není potěšující, resp. jiný "sračkoví" výrobci to umí prostě lépe. S těma stojánkama a tak vůbec - hele to fakt nemá cenu ... pro lidi jako ty je to modla, nesmrtelná, neotřesitelná a nejlepší motorka na světě. Pro mě je ta motorka (opět zdůrazňuju, že nemluvim o jednom kusu) jedno velký zklámání a prostě už jsem si zkusil, že to rozhodně neni nic pro mě. Můžu to porovnat s desítkama jinejch motorek.
Je mi jasný, že jsem rejpnul do vosího hnízda a pohanil stroj "o kterém se píší legendy". Pokud někomu vyhovuje, je to samozřejmě jeho věc a neberu mu to. Ale sere mě, že mě přesvědčuje o tom, že jsou to výmysly a nerespektuje názor jinýho. Je to srovnání s konkurencí od člověka, kterej není zapřísáhlej fanda značky a nehodnotí "kult", ale motorku. A čim víc mě někdo bude přesvědčovat, že lžu, tím spíš si budu myslet o jeho omezenosti. Ale to by holt většina baworákistů (baworáko-okultistů) nesměla bejt tak nepatřičně pyšná na to, že jezdí na BMW.

Howgh.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 3.6.2024 v 14:18 jetam
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko


TOPlist