globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prechod ze supersportu na cest.enduro
18.6.2013 v 18:58
Ahoj,urcite se tady najdou lidi ktery udelaly podobny krok.Kdyz jedu na SK po 400-500 ujetych km me boli kolena.Mam pocit ze je cas nechat to mladsim a jit za pohodlim.Libi se mi Honda XL1000 Varadero,na enduru sem nikdy nesedel tak budu zacinat od nuly.Mam zx10.Dekuji za radi jak zacit.

Prechod ze supersportu na cest.enduro

21.6.2013 v 18:20 | Nahoru | #31
no neviem, mne KTMky zrovna moc pohodlne nepridu je to fajn stroj do "decentne vacsieho" terenu, s dobrym pruznym motorom, aj ked to ulozenie baterie na 990' tke je divoke, rozhodne vsak je najnepohodlnejsia zo zostavy proti Varanovi, GSkam, ci Caponordu1000ke,
pre teba najlepsie je si osahat niektoru v reale a vybrat potom, tu ti kazdy bude radit co pozna zo skusenosti, co vsak nikdy nebude objektivne pre teba.

2 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

21.6.2013 v 18:42 | Nahoru | #32
třeba za 50let taky přejdu na cesťáka

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

21.6.2013 v 21:32 | Nahoru | #33

honza_ píše: třeba za 50let taky přejdu na cesťáka


A já vím že ani za padesát let nebudu mít v profilu "čopra"

Prechod ze supersportu na cest.enduro

21.6.2013 v 22:00 | Nahoru | #34
No a co na ten přechod zkusit FJR 1300?
Jede to skoro jako sport, brutální zátah, dobrý brzdy, pohodlný posez, nic tě z něj nebolí.
Pravda, do terénu to moc není, ale když jsme v Alpách narazili na kus šotoliny, která vystřídala asfalt, taky jsme to dali.
Zkus o tom popřemýšlet a případně se na tom někde svést.
Myslím, že by to byl dobrý nenásilný přechod a ta motorka určitě není nudná
Zdravím

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

22.6.2013 v 11:55 | Nahoru | #35

honza_ píše: třeba za 50let taky přejdu na cesťáka



To jsem si řikal taky

Prechod ze supersportu na cest.enduro

22.6.2013 v 13:08 | Nahoru | #36
ideální je mí SS i cestovní enduro pod jednou střechou a máš po starostech

to není frajeření, to je realita..........bo mě by ten výkon a zvuk a hratelnost SS chyběla a cesták by mě pak třeba omrzel. Prostě bez SS to nejde, člověk na tom lítal leta, tak by to bez něj už nešlo

Na druhou stranu na SS se moc cestovat nedá, ikdyž jsou satani, co to dávaj . Takže, ať to je Varan, DLko, BMW, nebo jiné cest.enduro, je to na tom neskutečná pohodička a kdo zkusil, ví

Jak tady kdysi už někdo psal o ježdění na techto strojích : "pozor, silně nakažlivé"

a je to tak

Naposledy editováno 22.06.2013 13:13:36

1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

22.6.2013 v 18:10 | Nahoru | #37
Varan je sice mastodont,ale krasne ovladatelnej.Ja mam 172cm a vse v pohode..

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

22.6.2013 v 18:34 | Nahoru | #38

zdenekhanz píše: Varan je sice mastodont,ale krasne ovladatelnej.Ja mam 172cm a vse v pohode..



Mohu potvrdit ze z Varana clovek dosahne lepe nez z V-Stroma 650.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

22.6.2013 v 19:35 | Nahoru | #39
tomassek.32> cau, jsem na tom uplne stejne. Minuly vikend jsem koupil Varana a v garazi mi stoji RF 900. Erefo je super, jede jak krava a to je ten problém, furt jezdim mimo předpisy... Varadero je skvely, ale tezky. 265 kilo není pro každého a je dost vysoke. Ale hodne jsem zpomalil. I ve 120 je to prca. Jel jsem s tim nejvic 170 s bocnima kuframa a uz se to zacalo vlnit, jak uzovka Erefu je to i ve 280 jedno
Idealni kombinace je oboji, ale proste není to zajimave, když pominu ekonomiku, proste nemuzes jezdit na dvou motorkach najednou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

23.6.2013 v 00:25 | Nahoru | #40

Neo píše: tomassek.32> cau, jsem na tom uplne stejne. Minuly vikend jsem koupil Varana a v garazi mi stoji RF 900. Erefo je super, jede jak krava a to je ten problém, furt jezdim mimo předpisy... Varadero je skvely, ale tezky. 265 kilo není pro každého a je dost vysoke. Ale hodne jsem zpomalil. I ve 120 je to prca. Jel jsem s tim nejvic 170 s bocnima kuframa a uz se to zacalo vlnit, jak uzovka Erefu je to i ve 280 jedno
Idealni kombinace je oboji, ale proste není to zajimave, když pominu ekonomiku, proste nemuzes jezdit na dvou motorkach najednou...



proč by jsi nemohl jezdit na obou motkách najednou ?

Prechod ze supersportu na cest.enduro

23.6.2013 v 08:30 | Nahoru | #41
Nejsem ten případ přechodu ze supersportu,ale taky bych buď doporučil dvě,nebo sáhnout po něčem veselejším.Za mě Moto Morini Granpasso,nebo Benelli TreK Amazonas.Rám a podvozek neskutečně pevnej a motor veselej

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

23.6.2013 v 09:20 | Nahoru | #42

tomassek.32 píše: má tu někdo zkušenost, že má doma cesťáka i sporta?


jo mam,kompromis neexistuje
nejlepší je pak na cestaku nahanet ty co to neumej na SS a myslej si jakou jedou palbu
a cestovat se da v pohodě i na SS,už jedu několikátou dovolenou a jel bych jen na tom.
není problém denne 500 km.jen nesmis jet pomalu jinak to unavuje. (bavim se o GSXR) ZX 10 je vetsi prkno.

Naposledy editováno 23.06.2013 09:24:11

Prechod ze supersportu na cest.enduro

23.6.2013 v 10:22 | Nahoru | #43
Tak jestli mohu něco doporučit , tak z vlastní zkušenosti Triumph tiger 1050. Mám za sebou týden v Italsky Alpách. Motorka je to neskutečné hravá a dostatečně rychlá třeba na okruhu. V zatáčkách je fantastická , podvozek je plně nastavitelný. Motor táhne od spodu až do omezovace. Nikdy a nikde mě nechyběl žádný výkon , když jsem chtěl jet rychle po dálnici , tak jsem to mastil klidně 200 km a motorka byla naprosto v klidu. Po Alpach jsem najel 2700 km a posledních 800 km jsem dal za den. Zadek mě trochu bolel , ale po 800 km za jeden den.
Spotřeba za celou dobu 5,8 l a to ji hodně točím a spiš jsem měl tendenci závodit v těch krásných zatáčkách. Motorka je pohodlná jak okolo komína, tak na dlouhe cesty. A pokud máš trochu závodní srdce, tak Triumph tě určitě nezklame ani zde a budeš klidně stíhat supersporty a to hlavně v těch technických pasážích.





Naposledy editováno 23.06.2013 10:23:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

23.6.2013 v 13:47 | Nahoru | #44
Romário.CBR> No, když jedna stoji v garazi, tak se sebrat jet do garaze to vyvexlovat, a zase za par dni znova je to proste dilema. A garaz nemam u baraku abych mohl každý rano prijit a rict, ze dnesnim vitezem je ....

Prechod ze supersportu na cest.enduro

23.6.2013 v 14:43 | Nahoru | #45
Otázka hlavně je, kde s tím chceš jezdit. Pokud si rovinkovej střelec z dálnice, tak cestovní enduro bude asi fakt nahovno.

Ale já Varadero pořídil, protože česká silnice. Hezkej asfalt zajímavě nakroucenej tu v okolí není. Pokud chci na zajímavou cestu, do zajímavých scenérií, musím na silnice 2 a 3 třídy a tam bych se na čemkoliv sportovnějším utrápil. A že Varadero nejede? To jsou kecy lidí, který za to neumí tahat...

1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

23.6.2013 v 18:27 | Nahoru | #46
já plánuju taky takovej krok, ale u mě by to bylo na bmw asi

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

23.6.2013 v 23:24 | Nahoru | #47
Mazlík11> ..konecne nekdo, kdo taky pochopil.

2 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 00:13 | Nahoru | #48
Kup BMW F800GS



(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 07:20 | Nahoru | #49
jtr> nene kup moje ST

1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 08:09 | Nahoru | #50
Jako majitel Varadera na něho nedám dopustit.Právě ta univerzálnost /ani ryba ani rak, tak to je teda blbost... / jezdit kde chci, jak chci,zátáčky, vracečky-paráda až na stupačky, jakékoliv silnice, lehký terém, pohodlíčko a kochačky mi umožňují vidět svět jinak a vidět víc než suprsport, nebo choper. A pořád ten šmrnc 2V,neuvěřitelná spolehlivost, slušná spotřeba, dojezd, možnost nabalit se ve dvou na kolik chci dní... Kdybych měnil motorku a vyráběl se Varan dál, tak beru znovu, není co řešit. Necítím potřebu honit se jak "debil" 180-250km/hod., vystrkovat prdel, dávat v 60 km/hod. kolínka, aby všichni viděli že jsem "závodník" po našich silnicích...Taky Varan umí přes 200...A navíc kdykoliv se na Varana podívám zepředu, zboku , zezadu je to kus motorky a moc pěkný.Majitelé jiných moto prominou, ale protože jsem už vyzkoušel a pojezdil kde co, tak jednoznačně Varadero.

Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 08:56 | Nahoru | #51
Japanofilové mě budou kamenovat, ale zkus Tuono, fakt dobrej motor i podvozek. Po Kawě to bude něco úplně jiného.

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 09:29 | Nahoru | #52

majanko píše: Jako majitel Varadera na něho nedám dopustit.Právě ta univerzálnost /ani ryba ani rak, tak to je teda blbost... /



to je věc názoru, pro mě bylo Varadero hodně dlouho až ikonická motorka a obraz dokonalosti a i teď je to pro mě ještě cestovatelský pojem, ale jak jednou prohlásil muj exVaranofilní kamarád "Pak jsem si sednul na tvoje KTM a celej muj život byl najednou v troskách, proč mi to *urva děláš, doteď mi stačil Varan.."

A o tom to je, někomu prostě Varadero a jiný podobný mašiny STAČÍ - jenom sranda

pojezdil jsem co šlo (exmotorbazarník) a prostě KTM má všechno co já od motorky potřebuju a to je NAPROSTÁ univerzálnost kdy můžu vyjet z naprostých ho*en rovnou na vyžehlenej asfalt a jen co ze mě odpadá bahno směle polítal s kelímkama nebo nahodit kufry a za týden nazdar. Jediný co tu motorku limituje je jezdec a obutí. Nic víc.

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 14:26 | Nahoru | #53

jtr píše: Kup BMW F800GS




jojo tenhle typ se mi přesně líbí, ale jsem mrnavá, potřebuju takový, ze kterýho dosáhnu a těch je málo.. a stejně je ještě brzo ještě musim dozrát

Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 14:38 | Nahoru | #54
Zdar koukám, že jsi aj starý jako já, přecházel jsem z Fároše a nevěděl jsem co, koupil jsem všema podceňovanou Aprilku Caponord r.v. 02 a světe div se, brázdím 3 roky východní země a motka je super, motor rotax z RSV mille nakoňovaná na 72 KW, ostře řezané tvary, ovladatelnost na 1A a nabídne ve výbavě vše co potřebuješ a nemusíš řešit příkupem dalších vychytávek, co bych jen poznamenal je slabý zadní centrál Sachs, který není špatný ale po naložení kuframa a spolujezcem nic moc, osadil jsem to WP plně seřiditelným a udělal jsem si rovnou i nastavení výšky, takže po našoupnutí tohoto tlumiče mají problémy v zatačkách i supersporty. Zkoušel jsem bavca, varana a toto mě nadchlo, cenou, jízdními vlastostmi, lehkostí s jakou jde i na sport. Zkrátka výborná motorka po přechodu ze ss na cest enduro. Dnes už na ní moc nejezdím, nebo jsem si koupil Hondu xr 650 r a to je moje milenka, protože je lehučká , ale je to vykoupeno nižším pohodlím, stejně jezdím ve stoje a střídám to, ted jsem dal 700 km za den a taky to šlo a po našich hnusných cestách........ co dodat, za mě A Caponord a budeš v pohodě, poslední jobovka, s manželkou jsme dali na zátah Bar(Montenegro)- Přerov) cca 1200km na zátah a nestěžovala si nijak zvlášť.

http://www.motorkari.cz/profil/?uid=65923

Naposledy editováno 24.06.2013 14:43:38

Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 14:48 | Nahoru | #55
svez se na BMW, já přešel na BMW R1100GS, Kabi taky z RSVčka na BMW R1100GS

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 19:29 | Nahoru | #56

Neo píše: Romário.CBR> No, když jedna stoji v garazi, tak se sebrat jet do garaze to vyvexlovat, a zase za par dni znova je to proste dilema. A garaz nemam u baraku abych mohl každý rano prijit a rict, ze dnesnim vitezem je ....



taky ji nemám u baráku a motorky losuju podle nálady toho daného dne. Samozřejmě toho víc najezdím na na Dlku, pak teda fárošek brblá

Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 22:13 | Nahoru | #57
Taky se přimlouvám ke KTM 990 SM (SMT), to je úplně jinej fun faktor než nějaký Varadero

Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 22:55 | Nahoru | #58
Když už se tu objevil takovej trakař jako Tuono , chtělo by se vnucovat ti kde co. Pokud tě to ale táhne k enduru, zkus kromě fantastických GSek třeba Caponorda.. Kamarád ho má a je asi celkem jedno, jestli je ve starším nebo novým vydání, ale přijde mi docela svěží. Navíc se mi líbí..

Jinak pokud na tom enduru moc nelpíš, litrovej Fazer je na cestování super mašina..

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.6.2013 v 23:54 | Nahoru | #59

tomassek.32 píše: má tu někdo zkušenost, že má doma cesťáka i sporta?

mam gsxr 750srad a cagivu elefant 750 a slon me ted bavi o dost vic nez srad, tak porad premyslim jestli srada neprodat. Jenze ja si ke svym strojum vytvarim citovy vztah a tak to asi nedokazu a budu si je muset nechat oba

Naposledy editováno 24.06.2013 23:57:39

2 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

25.6.2013 v 06:36 | Nahoru | #60
Mě nepřestanou bavit ty hlášky o funfactoru "motorky", když v drtivé většině případů to je jen o tom článku mezi stupačkami a řidítkami, jak moc "fun" si tu jízdu udělá...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist