globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dynojet na fmx 650
16.6.2013 v 20:59
zdarec chci se zeptat kdyz přidám dynojet do hondy fmx 650 jaky to má učinek ,o kolik se zvednou kw. a pojede o poznání lepší nebo jen maly rozdil? a na kolik to tak vyjde?

dynojet na fmx 650

16.6.2013 v 21:01 | Nahoru | #1
A cemu to tam chces hmm jnak samotny ti moc nepomuze

1 reakcí na tento příspěvek dynojet na fmx 650

16.6.2013 v 21:06 | Nahoru | #2
Hele mrkni na profil Matess727x nebo ho kontaktuj.Ten má taky FMX a pořádně vyšperkovaný včetně Dynojetu.

1 reakcí na tento příspěvek dynojet na fmx 650

16.6.2013 v 22:44 | Nahoru | #3
Samotnej dyno-jet bez KN filtru je celkem o ničem...co třeba laďáky já osobně sem na FMX dal leo-vince x3 a hned o poznání lepší hlavně líp jede od spodu a zvuk olala ..co jsem slyšel odebráním sekundárního vstřikování vzduchu taky něco dostaneš...Vše je jen o penězích a můj názor je že nač cpát tisíce pro zvýšení výkonu o pár Kw !! Motoru neprospěješ ba naopak a časem sáhni po něčem silnějším

(reakce na) dynojet na fmx 650

16.6.2013 v 23:23 | Nahoru | #4

filboy píše: Hele mrkni na profil Matess727x nebo ho kontaktuj.Ten má taky FMX a pořádně vyšperkovaný včetně Dynojetu.


Otázky typu,..."kdyz se prida dynojet jestli to bude mit nejaky ucinek a nebo jen maly?",....ne, to opravdu nejde se takto ptát. To chce si o tom něco pročíst.
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
FMX 650 FORUM

FMX je motorka pro radost,...pro někoho, kdo si rád svou motku potuní (i v origo podobě vypadá fajn), nevadí mu nějaká investice s tím spojená, kdo od ní nechce výkony ostrých motárdů, netouží po rychlosti zalehávaček,...kdo nemá komplex z toho, že je to jen jednobuch o 650 kubíkách atd. Co jsem já do svého FMX investoval nepočítám,...páč to mě na tom baví,...baví mě ta motorka, baví mě tunin, jak vzhledu tak výkonu. Už mám na ní vše co se dalo,...teď už jen ostrou vačku a karbec s přímým vstřikem-néé, do toho už se pouštět nebudu. Poslední investice byly laděné svody-jsou širší než na prvních plně otevřených Dominátorech,...což zase o kus posunulo výkon a krouťák.
Dnes se s klidem popasuju s jakýmkoli nízkootáčkovým jednobuchem podobného objemu (dnes měřená spotřeba 5,1 L na 100km),...průběh výkonu a krouťáku, tak i maximálka dá u mého FMX-ka dávno zapomenout na řeči o tom, jak je FMX líný. Přes to je pro mě FMX hlavně FunMoto než motard. Nedávám žádný kolínka a nejezdím hranku. Mám rád jednobuchy,...a FMX je pro mě motorka s kterou se svižně projedu městem, svižně si pojedím kolem komína a svižně přejedu i republiku když jezdím domů (do svého rodiště),...230 km tam a 230 km zpět,...mezi tím si tam pojedím trochu-třebas i 300km Orlický hory a po víkendu jsem spokojenej jak želva. Takže je to pro mě vlastně takové cestovní FunMoto.Mám rád ten pocit, když si dám na jednobuchu co táhne od spodku jak píchlá svině i delší trasu,...nejsem z cukru aby mi vadilo "nepohodlný" sedlo atd. Jediný co mi na motorce trochu vadí je náraz větru v enduro posezu při rychlostech nad 100 km/H,....proto mám na svém FMX můj "doma" tuning plexi.Takže mě vítr neláme v pase ani při těch 150-ti.
Už jsem dávno velkej kluk na to,...že si můžu pořídit naprosto co bych chtěl,...ale mě baví jezdit právě na tom FMX-ku.

(reakce na) dynojet na fmx 650

16.6.2013 v 23:45 | Nahoru | #5

Koši. píše: Samotnej dyno-jet bez KN filtru je celkem o ničem...co třeba laďáky já osobně sem na FMX dal leo-vince x3 a hned o poznání lepší hlavně líp jede od spodu a zvuk olala ..co jsem slyšel odebráním sekundárního vstřikování vzduchu taky něco dostaneš...Vše je jen o penězích a můj názor je že nač cpát tisíce pro zvýšení výkonu o pár Kw !! Motoru neprospěješ ba naopak a časem sáhni po něčem silnějším


Jeden z velkých omylů co se FMX týče je právě KN filtr. Já,..a nejen já, po zkušenostech-a to jsem se laděním motoru FMX-ka zabýval opravdu obsáhle KN filtr vůbec nedoporučuju! A pak už vůbec ne ve spojení s laděnýma koncovkama a nedej bože s laděnýma svodama. Problém je,...že pak má motor moc vzduchu,...a ve spojení s Dynojetem nastavá problém různých neduhů chudé směsi. Já mám "spešl" molitanovej filtr, kde je ten poměr paliva a vzduchu daleko lepší-presnější. Pak to vlastně ani toliko štelování nepotřebuje. Však si všimněte,...že hodně kluků co dá na FMX KN filtr, pak řeší nastavení bohatosti a různé díry v plynu atd. Pak taky,..otevřením výkonu motoru u FMX-ka,...motoru naopak hodně prospěješ. FMX je poslední řada motorek co se vyráběly s letama osvědčeným a skvělým Dominátor motorem.Bohužel ho díky novodobým emisním normám museli trochu "zavřít". Ale jinak v tom starém Domino motoru tříme výkonu, že by jeden koukal. Nerad své FMX půjčuju,...vyjímka jsou FMX-kaři a majitelé jednobuchů podobného objemu,...a ti pak po projetí na mém FMX docela koukaj. Ale já už si s tou motorkou nějaký rok hraju,...takže jsou i nějaké "nouhau" věcičky a úpravičky výkonu, co ne tak úplně rád prozrazuju,...né, dělám si srandu. Ale když si člověk spousty věcí a zkušeností sám vypiplá,...no nic, prostě FMX je skvělá motorka!

Naposledy editováno 16.06.2013 23:46:47

1 reakcí na tento příspěvek dynojet na fmx 650

17.6.2013 v 00:38 | Nahoru | #6
Motor u fmx a dominatoru není jen v uškrcení má jiné nastavení.. ostřejší vačku a i rozdílné nastavení ventilů...i samotné koncovky dokáží rozhodit bohatost na to nepotřebuješ kn filr...
Jinak už tu bylo řešeno i to nepovolené upravování pomocí dyjo-jet v budoucnu může nastat problém na STK doteď se to neřeší!! Nevím co motoru prospívá tím že tomu nandáš palivo bez vzduchu!! tím se řídí stechiometrickej poměr...Takhle upravenej motor kterýmu přidáš sotva 10 Kw nikdy neseřídíš aniž bys nešel na brzdu...Pokud chceš aby to rvalo za ruce kup si menší ozubený kolečko i když na úkor rychlosti

Mates727xx...Dynojet se rozděluje na různé druhy a to stage např 1,2,3,7 atd při čemž 1 můžeš použít klasický filtr a 2,3 kn filtr a 7 používají závodní stroje!!! A jak už jsem psal pokud tam dostaneš víc paliva musíš k tomu i adekvátní množství vzduchu jel jsem na motorce s kompletním seřízením na brzdě výkon ano větší je cítit ale za HODNĚ peněz málo muziky Po konzultaci s mnoha mechaniky jsem od toho opustil ničemu nepomůžeš a nebudeš první kterej si tim odrovnal motor stačí hledat na funmoto výkon dostačující pokud se to někomu zdá málo má šáhnout po výkonějším OROGINÁLNĚ NASTAVENÝM MOTOREM KTERÝ BYL TESTOVÁN A NE SI HRÁT S PŘETRYSKOVÁNÍM KARBECU UPRAVOVÁNÍM VZDUCHU DOMA VE STODOLE Tohle je téma na dlouhou trať... Ale pokud už to opravdu někdo musí mít tak dyno-jet KN filtr a kompletní seřízení na brzdě !!! PAK SI MŮŽEŠ ŘÍCT MÁM TAM VÝKON CO JSEM CHTĚL TEĎ JEN ČEKAT CO TO UDĚLÁ PO 30 000 kM

1 reakcí na tento příspěvek dynojet na fmx 650

17.6.2013 v 00:51 | Nahoru | #7
Jinak k dotazu u fmx je použita verze dyno-jet stage 2 cena cca 1500-,Doporučují se po montáži otevřeného výfuku nebo koncovky, kdy optimalizují bohatost palivové směsi v celém průběhu. Kity přinášejí ve většině případů nárůst cca 8% cca 4KW používá se u vzduchových filtrů K&N či BMC... Jak už sem psal doporučuje se kompletní seřízení na brzdě pod dohledem profesionála přeci jen se hrabeš v srdci motorky

(reakce na) dynojet na fmx 650

17.6.2013 v 10:22 | Nahoru | #8
Koši.> na STK se bude údajně řešit řídící jednotky (powercommander atd.)u vstřikování, už vidím jak mi na STK rozdělává karbec a kontroluje jehly jestli souhlasí s origo...

(reakce na) dynojet na fmx 650

17.6.2013 v 12:37 | Nahoru | #9

Koši. píše:
Mates727xx...Dynojet se rozděluje na různé druhy a to stage např 1,2,3,7 atd při čemž 1 můžeš použít klasický filtr a 2,3 kn filtr a 7 používají závodní stroje!!! A jak už jsem psal pokud tam dostaneš víc paliva musíš k tomu i adekvátní množství vzduchu jel jsem na motorce s kompletním seřízením na brzdě výkon ano větší je cítit ale za HODNĚ peněz málo muziky Po konzultaci s mnoha mechaniky jsem od toho opustil ničemu nepomůžeš a nebudeš první kterej si tim odrovnal motor stačí hledat na funmoto výkon dostačující pokud se to někomu zdá málo má šáhnout po výkonějším OROGINÁLNĚ NASTAVENÝM MOTOREM KTERÝ BYL TESTOVÁN A NE SI HRÁT S PŘETRYSKOVÁNÍM KARBECU UPRAVOVÁNÍM VZDUCHU DOMA VE STODOLE Tohle je téma na dlouhou trať... Ale pokud už to opravdu někdo musí mít tak dyno-jet KN filtr a kompletní seřízení na brzdě !!! PAK SI MŮŽEŠ ŘÍCT MÁM TAM VÝKON CO JSEM CHTĚL TEĎ JEN ČEKAT CO TO UDĚLÁ PO 30 000 kM


S tím tak úplně nesouhlasím,...s tím seřízením na brzdě právě bývá problém,...že jakmile to dá někdo do servisu, oni nandají Dynojet, k tomu adekvátní věci a nastavení-jinak samozřejmě o poměrech Dynojetu Stage 1-2-3 atd vím,...vím přesně jak to je.U nás většinou dávají všichni Dynojet Stage 2,...no a v servisu ti to sice nandají, podle přiloženého manuálu otryskují a nastaví, změří na brzdě,...ale dál se s tím už nikdo nesere. Poznal jsem pár lidí,..tedy dva lidi, co se seřizováním a tuningem motoru zabývají nějakých 20 let-mají v tom velkou praxi a adekvátní vybavení,...a od nich mám nějaké rozumy-hlavně nějaké ty zasádní věci-i nevratné změny a zásahy, kterých jsem se docela bál. Nejsou to ale češi,..je to jeden polák a němec,...a třebas v německu je FMX a jeho tunění daleko rozšířenější a jsou tam v tom trochu dál než FMX-kaři u nás.
Jinak je to jak píšeš,...záleží k čemu člověk motorku potřebuje a jakou má představu o výkonu. Jestli pro něj nebude investice do potunění výkonu zábava a nějaká investice ho nebolí a očekává, že to pak bude rvát ruce, jako když jsem přezul na motárdy KTM 450 EXC,....tak si nemá kupovat FMX-ko a koupit rovnou něco ostřejšího. U ostrých motárdů zas ale vzrůstají náklady jen na provoz,...takže se pak na nějaké investice dostává člověk taky.
Jinak s tím STK-áčkem to tak není,...kamarád přímo na STK dělá, tak jsem to s ním už dávno probíral.

Edit: ....věc která mi vrtá hlavou když se tu o FMX bavíme, že ceny bazarových motorek klasají a u něčeho dost radikálně, ale bazarové FMX si drží poměrně vysokou cenu už několik let....??

Naposledy editováno 17.06.2013 12:47:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření ... [1 ... 31, 32] Honda FMX 650 Matess727x 959 12.7.2023 v 08:35 Kakibra
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo


TOPlist