Uzavřeno 03.08.2013 v 10:46 uživatelem Vacourek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor napětí Honda CBR 600 F sport
A dobíjecí okruh na motorce má udržovat napětí v rozsahu 13.5V - 14V. 14.2V je ještě jakžtakž přípustná hranice.
CBR600 pořádně neznám, ale pokud je to u ní stejné jako u R6, tedy baterka je mezi sedlem a blatníkem šikmo, skoro na ležato, tak musíš mít AGM, nebo "gelovku", klasiku použít nemůžeš (ta by musela být přesně na stojato). Obě už tímto přebíjením budou zřejmě téměř zničené a neudrží kapacitu (proto po dobití nastartuješ, ale když necháš motorku po dobití baterky nějakou dobu stát, už nenatočíš).
Ten regler z Tvého odkazu jest přesně ten, který máš použít. A ano... je relativně levný, originály se totiž mohou klidně pohybovat v "osmilitrových" cenových hladinách. VAPE navíc dokáže dodat regler se sadou konektorů přímo pro konkrétní mašinu. Kdyby náhodou ne, tak budeš muset dráty v konektoru regleru přeskládat, ale není to těžké - barvy na sebe musejí sedět. Tedy tři žluté (u některých mašin bílé) dráty od alternátoru musejí vést na žluté dráty od regleru (na jejich pořadí nezáleží), červený na červený (výstup regleru na hlavní pojistku a odtud na (+) pól baterky) a černý na černý (kostra).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport | Doko | 8 | 15.5.2024 v 10:39 Anti |
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport | djbell | 7 | 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis |
Co to je Honda CBR 600F Sport | RTSbike | 12 | 5.4.2023 v 06:26 Mňojo |
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport | juri23 | 12 | 3.6.2022 v 20:10 hycomat |
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport | pakolo | 7 | 2.5.2022 v 13:02 gerrik |