řešim divný chování. Přezul jsem nový gumy, nechal kola vycentrovat a vyvážit. Tedka při akceleraci kolem 60 km/h se mi zdá že plave zadek motorky. Když jedu konstantě, tak se mi celá motorka od řídítek celá rozkmitá. Taky jsem dofouknul maličko tlumiče. Přední kotouč je mírně ohnutej a přibržuje, třeba to dělá právě on. Co si o tom myslíte ? Díky
Naposledy editováno 06.06.2013 21:37:49
2 reakcí na tento příspěvek Vlnění
2) může vibrovat ale musí držet stopu
3) novépeu, pokud je kolo dobře vyvážené nemůže způsobit kmity ani nic jiného
4) kmity v řídítkách způsobuje většinou geometrie... Pokud si jezdil na starých nějakých divně ojetých, možná někdo upravil geometrii na ně aby se na tom dalo jezdit...
- pokud ti tlumiče dokázaly udržet motorku v klidu před výměnou, nebude problém v tlumičích ani po výměně.
5) zkontroluj ložisko kyvné vidlice. Zda ti neutíká do strany kyvka.
přavděpodobně máš křivější přední osu kola, proto všechno povol, povol i brejle tyče tlumičů, na místě s tím propruž, ustav to do rádoby správné pozice ať se ti vymezí vůle a pak to začni symetricky dotahovat.....
pokud máš nakřivo kotouč, máš určitě křivě uložené přední kolo, nejprve zkus jen pootočit přední oskou, máš ji así jemně jeblou, což je tak nějak normal, ale musíš jí lépe usadit... křivý kotouč vůči čelistem je první signál špatně nasazeného kola... a to ty kmity vytváří v první řadě
Kamy píše: 1) motorka musí být schopna jet sama rovně
2) může vibrovat ale musí držet stopu
3) novépeu, pokud je kolo dobře vyvážené nemůže způsobit kmity ani nic jiného
4) kmity v řídítkách způsobuje většinou geometrie... Pokud si jezdil na starých nějakých divně ojetých, možná někdo upravil geometrii na ně aby se na tom dalo jezdit...
- pokud ti tlumiče dokázaly udržet motorku v klidu před výměnou, nebude problém v tlumičích ani po výměně.
5) zkontroluj ložisko kyvné vidlice. Zda ti neutíká do strany kyvka.
přavděpodobně máš křivější přední osu kola, proto všechno povol, povol i brejle tyče tlumičů, na místě s tím propruž, ustav to do rádoby správné pozice ať se ti vymezí vůle a pak to začni symetricky dotahovat.....
pokud máš nakřivo kotouč, máš určitě křivě uložené přední kolo, nejprve zkus jen pootočit přední oskou, máš ji así jemně jeblou, což je tak nějak normal, ale musíš jí lépe usadit... křivý kotouč vůči čelistem je první signál špatně nasazeného kola... a to ty kmity vytváří v první řadě
Ty si spal v knihovne co ?
3) novépeu, pokud je kolo dobře vyvážené nemůže způsobit kmity ani nic jiného
Nove pneu nasazene na krivej rafek , ti vyvazim ze bude jak staticky tak dynamicky vyvazeny na 0 a bude hazej vo sto pero.
4) kmity v řídítkách způsobuje většinou geometrie... Pokud si jezdil na starých nějakých divně ojetých, možná někdo upravil geometrii na ně aby se na tom dalo jezdit...
Jak se upravuje geometrie na stary krive ojety gumy - prosim porad.
přavděpodobně máš křivější přední osu kola, proto všechno povol, povol i brejle tyče tlumičů, na místě s tím propruž, ustav to do rádoby správné pozice ať se ti vymezí vůle a pak to začni symetricky dotahovat.....
Prosim jak se symetricky dotahuje predni osa ? nebo spis jak se dotahuje nesymetricky ?
Proc ma proboha nekdo touhu radit, kdyz vi pendrek.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |