paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Volnoběh + blinkry
2.6.2013 v 08:06
Zdravím měl bych dva dotazy :)
Mám ZX6R r.v. 2000. Když k motorce přijdu po delší době a chci nastartovat, tak chytne na první pokus a jenom sleduji jak klesají otáčky a potom motorka chcípne. Pokaždé musím tak 5 minut kroutit plyn abych to nějak zahřál a až potom se rozjede. Nevíte co stím?

A druhý dotaz: potřebuji vyměnit blinkry, jenže vůbec nevím jak se k nim dostat. Nějaká rada?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 13:36 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: Rebel83> Pochopitelně, však od toho tam také sytič jest, ne? Ale dle zadání vlákna bych logicky chápal, že tazatel sytič normálně zapne, ale motorka se stejně chová jako s chudou směsí... pokud se na sytič vykašle a radši bude pět minut rumplovat s plynem, je to holt chyba jeho.
Ohleně té rozborky - máš recht, lepší to rozdělat, než někde poslepu šmátrat. Ale znám to moc dobře... zatímco na F128 je výměna svíček otázkou pěti minut, ani ne, tak na Puntu taky "Ty py*o, všééécko musíš rozdělat". Musíš filtr dolů, VN kabely ven, sundat držák plynového bowdenu a ten odklonit dozadu (jinak na třetí svíčku nenasadíš klíč) a jak nemáš pořádnou golu se svíčáky a prodlužkami a svíčky jsou tam dlouho, je pakárna je i vytočit. Zatímco na 128ce jsou zepředu hlavy, oboje parohy jsou vzadu, takže nic nepřekáží, stáhneš fajfky, svíčák, tyčku a jsou venku hned. Snad jediná slabina je v tom, že haubna se odklápí dopředu, take se musíš k motoru nahnout ze strany.

Právě dle toho, co zakladatel popisuje se mi to celé jeví, jako kdyby sytič nepoužíval a nebo jej měl nefunkční.
A s tím přístupem k něčemu jsem si jak na autech, tak i na motorkách užil své.
Co mám skoro rok ZX6R 08, tak už jsem dvakrát zkoušel sundat boční kapoty. Demontoval jsem skoro 30 šroubků, pár plastovejch špuntů. Dokonce se mi podařilo sundat i levou boční kapotu, ale ta pravá stále na něčem drží a já za boha nevím na čem

A výměna svíček na ZX6R 02 je taky libůstka. Nutno demontovat strašně moc cypin a na krajní svíce nutno vlastnit svíčák, tak ze 3 kusů (z gola sady) a ty jednotlivé části házet do ďoury kde je svíce a strefit se tak, aby se to vše do sebe zacvaklo. Ojeb neskutečnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 14:00 | Nahoru | #2
Rebel83> Tam je pak nejhorší, když nemáš možnost pod kapotu nějak nakouknout, posvítit si tam, abys viděl, v jakém místě a na čem drží.
A svíčky jsou "ojeb" i na některých verzích Daytony - zrovna jedna ze tří je přímo pod rámem a "néééédostaneš sa na ňu, ani keby ses tam pos...". Někdo to tu i řešil před časem a když nakonec svíčku vypreparoval, bylo na ní jasně vidět, že nebyla nikdy meněná, takže i v autorizovaných dílnách na to kašlali. A když se přímo na jedné dílně na to ptal, tak mu prý bylo řečeno, že tu motorku musel navrhovat konstruktér, jež musel slopat režnou jako čaj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 5 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist