globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Volnoběh + blinkry
2.6.2013 v 08:06
Zdravím měl bych dva dotazy :)
Mám ZX6R r.v. 2000. Když k motorce přijdu po delší době a chci nastartovat, tak chytne na první pokus a jenom sleduji jak klesají otáčky a potom motorka chcípne. Pokaždé musím tak 5 minut kroutit plyn abych to nějak zahřál a až potom se rozjede. Nevíte co stím?

A druhý dotaz: potřebuji vyměnit blinkry, jenže vůbec nevím jak se k nim dostat. Nějaká rada?

2 reakcí na tento příspěvek Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 09:04 | Nahoru | #1
Vyzkousej nejdriv zaplavit karburatory , tim ze prepnes do ON polohy a po chvilce startuj. Ktere blinkry mas na mysli? Predni nebo zadni?

(reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 09:44 | Nahoru | #2
Zx-10RCarlos> zkusím.. přední blinkry myslím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 10:04 | Nahoru | #3
Zx-10RCarlos> Přeplavení je poloha PRI, ne? Nebo je to Kawasaki jinak?

Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:23 | Nahoru | #4
U ZX6R je pouze ON OFF a RES (rezerva).
Když startuješ, tak s páčkou sytiče na full (je-li stroj studený) a jak se ohřívá, tak jí postupně stahovat. Páčka sytiče je na levém řidítku

Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:26 | Nahoru | #5
Na přední blinkry se dá dobře dostat pouze, když demontuješ přední masku.
Tudíž sundat plexi, sundat zrcátka, kryty náfuků, povolit dva šrouby z lešení, rozpojit jeden konektor a vypojit hadičku z KLEENU. Záležitost na pět minut

Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:27 | Nahoru | #6
Jak máš masku dole, tak systém sání drží na 4 šroubkách. Dva pod světlem a dva naproti blinkrům z vnitřní strany. Jakmile toto demontuješ lze systém sání vytáhnout, tudíž ti v masce zůstane pouze přední světlo a blinkry.

Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:32 | Nahoru | #7




Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:32 | Nahoru | #8




Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:32 | Nahoru | #9




Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:32 | Nahoru | #10




Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:33 | Nahoru | #11




Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:33 | Nahoru | #12




1 reakcí na tento příspěvek Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 11:33 | Nahoru | #13




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 12:49 | Nahoru | #14
Rebel83> Čili rozdělat cééély trachtór kvůli dvouminutové záležitosti. Tak to by mně do chalupy nesmělo.

K tématu - každopádně po delší odstávce na několik minut otevřít kohout, nechat karbce natéct a pokud to nepomůže, tak jít po ovládání sytiče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 12:53 | Nahoru | #15

J.M.K. píše: Rebel83> Čili rozdělat cééély trachtór kvůli dvouminutové záležitosti. Tak to by mně do chalupy nesmělo.

Ano. Jde to v podstatě i bez toho. Ale bez orvaných prstů se to neobejde

K tématu - každopádně po delší odstávce na několik minut otevřít kohout, nechat karbce natéct a pokud to nepomůže, tak jít po ovládání sytiče.

Zbytečné. Stačí dát kohout do polohy ON či RES, full sytič a startovat. Ověřeno více jak 6-ti lety s tímto strojem

Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 12:54 | Nahoru | #16
Startuji se sytičem vždy, když je stroj studený. Bez toho se to neobejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 13:13 | Nahoru | #17
Rebel83> Pochopitelně, však od toho tam také sytič jest, ne? Ale dle zadání vlákna bych logicky chápal, že tazatel sytič normálně zapne, ale motorka se stejně chová jako s chudou směsí... pokud se na sytič vykašle a radši bude pět minut rumplovat s plynem, je to holt chyba jeho.
Ohleně té rozborky - máš recht, lepší to rozdělat, než někde poslepu šmátrat. Ale znám to moc dobře... zatímco na F128 je výměna svíček otázkou pěti minut, ani ne, tak na Puntu taky "Ty py*o, všééécko musíš rozdělat". Musíš filtr dolů, VN kabely ven, sundat držák plynového bowdenu a ten odklonit dozadu (jinak na třetí svíčku nenasadíš klíč) a jak nemáš pořádnou golu se svíčáky a prodlužkami a svíčky jsou tam dlouho, je pakárna je i vytočit. Zatímco na 128ce jsou zepředu hlavy, oboje parohy jsou vzadu, takže nic nepřekáží, stáhneš fajfky, svíčák, tyčku a jsou venku hned. Snad jediná slabina je v tom, že haubna se odklápí dopředu, take se musíš k motoru nahnout ze strany.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 13:36 | Nahoru | #18

J.M.K. píše: Rebel83> Pochopitelně, však od toho tam také sytič jest, ne? Ale dle zadání vlákna bych logicky chápal, že tazatel sytič normálně zapne, ale motorka se stejně chová jako s chudou směsí... pokud se na sytič vykašle a radši bude pět minut rumplovat s plynem, je to holt chyba jeho.
Ohleně té rozborky - máš recht, lepší to rozdělat, než někde poslepu šmátrat. Ale znám to moc dobře... zatímco na F128 je výměna svíček otázkou pěti minut, ani ne, tak na Puntu taky "Ty py*o, všééécko musíš rozdělat". Musíš filtr dolů, VN kabely ven, sundat držák plynového bowdenu a ten odklonit dozadu (jinak na třetí svíčku nenasadíš klíč) a jak nemáš pořádnou golu se svíčáky a prodlužkami a svíčky jsou tam dlouho, je pakárna je i vytočit. Zatímco na 128ce jsou zepředu hlavy, oboje parohy jsou vzadu, takže nic nepřekáží, stáhneš fajfky, svíčák, tyčku a jsou venku hned. Snad jediná slabina je v tom, že haubna se odklápí dopředu, take se musíš k motoru nahnout ze strany.

Právě dle toho, co zakladatel popisuje se mi to celé jeví, jako kdyby sytič nepoužíval a nebo jej měl nefunkční.
A s tím přístupem k něčemu jsem si jak na autech, tak i na motorkách užil své.
Co mám skoro rok ZX6R 08, tak už jsem dvakrát zkoušel sundat boční kapoty. Demontoval jsem skoro 30 šroubků, pár plastovejch špuntů. Dokonce se mi podařilo sundat i levou boční kapotu, ale ta pravá stále na něčem drží a já za boha nevím na čem

A výměna svíček na ZX6R 02 je taky libůstka. Nutno demontovat strašně moc cypin a na krajní svíce nutno vlastnit svíčák, tak ze 3 kusů (z gola sady) a ty jednotlivé části házet do ďoury kde je svíce a strefit se tak, aby se to vše do sebe zacvaklo. Ojeb neskutečnej

(reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 13:41 | Nahoru | #19
Uz si presne nepamatuji jak to bylo znaceno na kohoutu.

Naposledy editováno 02.06.2013 13:43:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 14:00 | Nahoru | #20
Rebel83> Tam je pak nejhorší, když nemáš možnost pod kapotu nějak nakouknout, posvítit si tam, abys viděl, v jakém místě a na čem drží.
A svíčky jsou "ojeb" i na některých verzích Daytony - zrovna jedna ze tří je přímo pod rámem a "néééédostaneš sa na ňu, ani keby ses tam pos...". Někdo to tu i řešil před časem a když nakonec svíčku vypreparoval, bylo na ní jasně vidět, že nebyla nikdy meněná, takže i v autorizovaných dílnách na to kašlali. A když se přímo na jedné dílně na to ptal, tak mu prý bylo řečeno, že tu motorku musel navrhovat konstruktér, jež musel slopat režnou jako čaj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 14:44 | Nahoru | #21

J.M.K. píše: Rebel83> Tam je pak nejhorší, když nemáš možnost pod kapotu nějak nakouknout, posvítit si tam, abys viděl, v jakém místě a na čem drží.
A svíčky jsou "ojeb" i na některých verzích Daytony - zrovna jedna ze tří je přímo pod rámem a "néééédostaneš sa na ňu, ani keby ses tam pos...". Někdo to tu i řešil před časem a když nakonec svíčku vypreparoval, bylo na ní jasně vidět, že nebyla nikdy meněná, takže i v autorizovaných dílnách na to kašlali. A když se přímo na jedné dílně na to ptal, tak mu prý bylo řečeno, že tu motorku musel navrhovat konstruktér, jež musel slopat režnou jako čaj.

To je jak s Buellem co jsem tu cetl. Pro vymenu tesneni nutno rozebrat, ale vylozene rozebrat pul masiny

(reakce na) Volnoběh + blinkry

2.6.2013 v 15:30 | Nahoru | #22
Rebel83> Také jsem něco o tom bulíku postřehl. Každopádně mi tyhle komplikované vergly nesmějí přes práh. Už se na to nadává kolik let, jak konstruktéři nemyslí na opraváře, a včíl mě napadá ,zda v tom není i vyscanost v tom smyslu, že Tě to odradí, řekneš si, "...se na to můžu...", odvezeš to na dílnu, ať svíčky vymění - a ejhle, naúčtují Ti majlant a na Tvůj udivený výraz odpoví: "No jo, ale tak když jsme museli kvůli vyměně svíčky vyndat motor z rámu? "

Ale totéž jsem zažil už před lety s opravou několika VCR po letních bouřkách. U staršího Phillipsu to bylo "póvoliš jednu matku, šuch šuch šuch, povolíš druhou, hodíš za sebe...", ktežto pak u novějšího Daewoo doslova a do písmene "tááády jééédinú py*ovinku a muuuusiš róóózdělat céély trachtór!"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist