1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Xchalleng píše: myslím si že život má větší cenu než cena jedné pneu - knot na dojetí, sudat dát novou a jeto ....
A nemá život větší cenu než ježdění na moto? Já bych to preventivě prodal a nevycházel z bytu, přece jen, jde o život...
1 reakcí na tento příspěvek poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Eso_Rimmer píše: Bubrak-ZX10R> psal jsem nekde, ze oprava knotem je vzdy nefunkcni? "ptal" jsem se na to, kolika lidem nevydrzela oprava knotem a kolika hribkem. to, ze ma dira centak uz nekomentuju.
OK tak ted KOLIKA? protože na jedne straně tu jsme my kteří s tím jezdíme a na druhý tu vidím jen plky z doslechu
(u prurazu kde se dojebe kostra je to samozřejmě o jiném)
Naposledy editováno 04.06.2013 16:03:46
Eso_Rimmer píše: Bubrak-ZX10R> psal jsem nekde, ze oprava knotem je vzdy nefunkcni? "ptal" jsem se na to, kolika lidem nevydrzela oprava knotem a kolika hribkem. to, ze ma dira centak uz nekomentuju.
jo ja spis reagoval na to "opravdu vam tech usetrenych cca 100-200 Kc stoji za tu nejistotu, ze ta guma nepujde treba ve dvou kilech do haje?", ja tu nejistotu nemam, navic predek bych si ted uz asi rozmyslel a zadek kdyz ujde, tak se prave ve 200 nestane vubec nic.
a 1cm pruraz, to je samo asi jiny riziko, to beru a i sem to zminoval
1 reakcí na tento příspěvek poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Naposledy editováno 04.06.2013 16:09:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Eso_Rimmer píše: add FishX3: podivej... delam auta a motorky pres dvacet let, pneuservis cca 15 let. nikdy jsem nezazil, ze by to uchazelo kolem hribku a jen za minuly rok jsem resil dva pripady vylitnuteho knotu u masiny a trikrat u auta. to nemluvim o pripadech ktere znam z vypraveni. a jeste jednou opakuju, ze pouzit knot neznamena automaticky to, ze to nevydrzi. mluvil jsem o tom, ze je tu riziko, ze ta oprava knotem proste nemusi vydrzet. u hribku nic takoveho neznam a ani jsem o tom neslysel. vic k tomu nemam co dodat.
Ty knoty co nedrzely jsi tam daval sam, nebo šlo o někoho komu věříš? ... jde mi o to že jsem byl účastěn lepení který podle mne vydržet nemohlo ... a to beru jako kapitolu samu pro sebe.
1 reakcí na tento příspěvek poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
FishX3 píše: Ty knoty co nedrzely jsi tam daval sam , nebo šlo o někoho komu věříš? ... jde mi o to že jsem byl účastěn lepení který podle mne vydržet nemohlo ... a to beru jako kapitolu samu pro sebe.
to mela byt ironie? jestli se zivis rukama, pravdepodobne taky opravujes zpusoby, za ktere si muzes rucit. za me-knotu 100% neverim, proto s nimi nedelam. jednou jsem ho daval na ceste na svoji K5, drzelo to, presto jsem tam v dilne dal hribek. lidem, kterym jsem to menil, si to delali sami. v jednom pripade mu to tam daval (na auto) mechanik. vydrzelo to cca 15km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
FishX3 píše: Ty knoty co nedrzely jsi tam daval sam, nebo šlo o někoho komu věříš? ... jde mi o to že jsem byl účastěn lepení který podle mne vydržet nemohlo ... a to beru jako kapitolu samu pro sebe.
kdyz se pustim do opravy pracky jen proto, ze to proste chci udelat (a to muzu mit i vyucni list) a budu to delat blbe, znamena to, ze ta oprava, jestlize by byla udelana spravnym zpusobem, by nevydrzela? kdyz je nekdo kopyto, dokaze zmatlat neuveritelne veci. jestlize bys te oprave lepenim (hribkem, ne zaplatou...) neveril, znamena to jedine-bud to delal idiot, nebo mel alespon snahu (nemoznost jineho reseni a pod.). tam bych privrel oci.
1 reakcí na tento příspěvek poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
droud píše: k té vaší debatě o knotech má zkušenost je taková že pokud se u osobáku použije knot tak jak má to znamená že pročistíš díru šídlem natřeš knot lepidlem a před vitažením zatočíš aby udělal vevnitř suk funguje tak na 90% doživotně u kaminu má zkušenost praví že je jen na dojetí vždy se časem uvolnil u moto bych to vyděl radej na hříbek jednak je ta pneu dost tenčí a nemá to kde držet a taky je lepší když tu gumu vidí někdo kdo tomu trochec rozumí navíc hříbek je tutovka ještě se mi nestalo že by selhal
nic vic dodavat netreba...
ja bych to pro jistotu nechal opravit poradne hribkem, na druhou stranu uz nekolikrat jsem dojezdil celou gumu s antipichem, proste sem ho nastrikal do mekky s tim ze to casem spravim a pak sem na to zapomel a vzpomel si az pri zouvani uplne slitany gumy ale to byly maly diry kdy to postupne meklo a uteklo cely behem nekolika desitek minut, ne behem par (desitek) sekund..
kazdopadne z centimetrovy diry bych moc stastnej nebyl, to bych klidne venoval i s knotem tem co se tu o ni hlasej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Nebuď tak vztahovačnej, není mým účelem z někoho dělat vola. rád bych se dobral nějakých rozumných informací.
Naposledy editováno 04.06.2013 23:01:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Eso_Rimmer píše: to mela byt ironie? jestli se zivis rukama, pravdepodobne taky opravujes zpusoby, za ktere si muzes rucit. za me-knotu 100% neverim, proto s nimi nedelam. jednou jsem ho daval na ceste na svoji K5, drzelo to, presto jsem tam v dilne dal hribek. lidem, kterym jsem to menil, si to delali sami. v jednom pripade mu to tam daval (na auto) mechanik. vydrzelo to cca 15km.
Jde o to, ze nevis jak tam ten clovek knot dal a proto nemuzes urcit zda je problem v knotu nebo ve zpusobu jeho aplikace. Proto se Fish ptal kdo to instaloval, jestli ty.
Jirka.46 píše: Já myslím,že na silnicích je dost nebezpečí,tak proč to ještě zvyšovat?Teď mě docela zarazil Bubrak "já tu jistotu mám,navíc předek bych si teď už asi rozmyslel"To znamená,že měl pocit jistoty,ale teď priznává,že tam ta jistota nebyla.Přece jde hlavně o jistotu,né jen o svůj pocit.Na předku jsem pro výměnu za novou,na zadku se dají přivřít oči,ale pořát to není jistota.Nechci se s nikým hádat,je to jen můj názor
Asi sem to napsal blbe. nejistotu bych mel u toho predku, proto bych to u nej uz asi neaplikoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Bubrak-ZX10R píše: Jde o to, ze nevis jak tam ten clovek knot dal a proto nemuzes urcit zda je problem v knotu nebo ve zpusobu jeho aplikace. Proto se Fish ptal kdo to instaloval, jestli ty.
Bubračku ty jsi mazlík tvl dame někdy kávuPS: Ne nejsem Gay
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Bubrak-ZX10R píše: Jde o to, ze nevis jak tam ten clovek knot dal a proto nemuzes urcit zda je problem v knotu nebo ve zpusobu jeho aplikace. Proto se Fish ptal kdo to instaloval, jestli ty.
ok mohli bychom se alepson shodnout na tom, ze aplikace (a nejen ta) knotu ma svoje zakonitosti a s tim spojena rizika. u hribku to prakticky absolutne odpada. co z toho vypliva? to uz asi nemusim dodavat, ne? :) panove, verte si cemu chcete, nicmene faktem zustava, ze lide, kteri pneumatiky delaji, vam knot poslou velkim obloukem do prdel* a neni to kvuli tomu, ze jim oprava hribkem prinese velkej balik penez do kapsy. kazdy si chce za svou praci rucit a proto se kola v poradnych servisech opravuji zasadne hribkem. muzeme se tu "hadat" porad dokola, nicmene to evidentne nema smysl. zkuseny clovek by nemel mit s aplikaci knotu problemy a mel by mu drzet, presto se obcas stane, ze netesni, nebo je vytrzeny. u hribku tohle z 99,99% odpada. co na tom chcete porad resit a vysvetlovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
FishX3 píše: Eso_Rimmer> V žádném případě nešlo o ironii - chtěl jsi zdělit že něco nemakalo proto že je s tím problém (dal jsi to tam ty nebo někdo komu věříš že není blb) a nebo to tam dal nějaký kašpar ...viz zde někde zmíněný člověk co to tam nacpe na sucho...
Nebuď tak vztahovačnej, není mým účelem z někoho dělat vola. rád bych se dobral nějakých rozumných informací.
ok nicmene faktem zustava, ze uz tu mas vic nez vsechny informace pohromade.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Eso_Rimmer píše: ok mohli bychom se alepson shodnout na tom, ze aplikace (a nejen ta) knotu ma svoje zakonitosti a s tim spojena rizika. u hribku to prakticky absolutne odpada. co z toho vypliva? to uz asi nemusim dodavat, ne? :) panove, verte si cemu chcete, nicmene faktem zustava, ze lide, kteri pneumatiky delaji, vam knot poslou velkim obloukem do prdel* a neni to kvuli tomu, ze jim oprava hribkem prinese velkej balik penez do kapsy. kazdy si chce za svou praci rucit a proto se kola v poradnych servisech opravuji zasadne hribkem. muzeme se tu "hadat" porad dokola, nicmene to evidentne nema smysl. zkuseny clovek by nemel mit s aplikaci knotu problemy a mel by mu drzet, presto se obcas stane, ze netesni, nebo je vytrzeny. u hribku tohle z 99,99% odpada. co na tom chcete porad resit a vysvetlovat?
Ano, aplikace knotu ma svoje zakonitosti, ale stejne ma zakonitosti i treba vymena oleje s filtrem. Uz bylo tolik pripadu, kdy se uvolnil filtr nebo vypustni sroub a ridic se v lepsim pripade vymlel bez zdravotnich nasledku. A svoje zakonitosti a rizika ma i samotna jizda na motorce, takze analogie je, ze tato rizika pri jizde v aute absolutne odpadaji.
Jasne, hribek na vyhodu, ze ma plochu uvnitr a ta brani tomu aby vyletel, coz je jeho + k eliminaci rizika. Nicmene opakuji, toto riziko u opravy knotem je mozna vetsi, ale v pripade spravne aplikace po mych zkusenostech porad velmi nizke. Navic pokud knot vyleti, tak se v pripade zadni pneumatiky nic nedeje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Bubrak-ZX10R píše: Ano, aplikace knotu ma svoje zakonitosti, ale stejne ma zakonitosti i treba vymena oleje s filtrem. Uz bylo tolik pripadu, kdy se uvolnil filtr nebo vypustni sroub a ridic se v lepsim pripade vymlel bez zdravotnich nasledku. A svoje zakonitosti a rizika ma i samotna jizda na motorce, takze analogie je, ze tato rizika pri jizde v aute absolutne odpadaji.
Jasne, hribek na vyhodu, ze ma plochu uvnitr a ta brani tomu aby vyletel, coz je jeho + k eliminaci rizika. Nicmene opakuji, toto riziko u opravy knotem je mozna vetsi, ale v pripade spravne aplikace po mych zkusenostech porad velmi nizke. Navic pokud knot vyleti, tak se v pripade zadni pneumatiky nic nedeje.
ja myslim, ze se ale nerozporujeme...
Naposledy editováno 05.06.2013 11:39:26
Vse je otazkou priorit. Ale spravne aplikovany knot mi nevyletel takze pro me je to naprosto v pohode, navic pri vylitnuti se nic nestane.
Eso_Rimmer píše: ja myslim, ze se ale nerozorujeme...
tak tim lip
me to proste za to nestoji, nekam jezdit, platit za sundani gumy, opravu hribkem, nandani... to si to proste za 10,-Kc a 10 min opravim sam. ale je jasny, ze v servisu muzou mit pochybnosti a tak to neopravej aby necelili problemum, tady si za to rucim sam.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder | OndrovoMotoStory | 13 | 27.2.2024 v 17:08 1Gabo |
rozvodový řetězy Suzuki M 800 Intruder | tahgun | 15 | 23.11.2022 v 11:39 Medved |
Co se to stalo s cruisery Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki LC 1500 Intruder, Su... | peta.mar | 24 | 15.7.2022 v 05:02 Yura |
Motor suzuki M 800 Suzuki M 800 Intruder | Alg3na | 2 | 13.6.2022 v 15:42 fatesmaker |
Cukání a zhasnutí motoru Suzuki M 800 Intruder | Qqww | 2 | 2.5.2022 v 07:23 Qqww |