v pátek bych měl prodat svojí gsxr 750 a hledám nějakou náhradu za ní. Problém je v tom, že o sobě vím že jsem debil, a že když si koupim ss tak je mi fuk jestli pojedu ve vesnici 150 nebo 50. Rád bych koupil něco, co mě nebude nutit jezdit tak rychle a svezu se na tom i s mladou. Ovšem nechci koupit nějakou mrchu co bude mít příšernej podvozek a brzdy.. Takže se ptám, co zvolit? Rád bych nějakou polokapotu/naháče, libilo by se mi třeba nový SV(ikdyž mě sere 2v) - jak je na tom podvozek, brzdy? Je to znát oproti staršímu modelu - to byl totiž strašnej houpací kůň. Libi se mi i fz6n - když člověk chce tak jede a ve dvou se na tom snad dá taky ject . Nebránim se ničemu dá se říct, značka je mi celkem fuk a cenovej rozpočet? Strop je takovej 100tis. Ideálka by byla ale takovej těch +- 60tis, protože mám tedko i jiný vydaje a starosti. Budu rád když to bude mít 25kw v tp, at o5 nemusím řešit, ujíždění . Jo a raději bych 4v, vyhovuje mi víc než 2v - co se výkonu ve vysokejch týče a nehledě o zvuku kterej je u 2v taky nic moc :). Kdybych se náhodou rozhodl pro ten 2V, jak je na tom ten podvozek u novýho SV s porovnánim se starym?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat?
věděl jsem že 600-800 a 900 do roku 97 má mít sedlo 770mm, 900 od roku 98 až s4rs mají mít 800.
seděl jsem na 900 a 1000 který stály vedle sebe. velikost všim naprosto ideální.
ale tihle jedinci byli moc drazí.
pak jsem se byl podívat na 750 co vypadala dobře a za rozumný peníze ale to byla trpasličí motorka.... vypadal jsem na tom jak na "motorce od přítelkyně" kterou jsem si pučil na cestu pro rohlíky protože zrovna byla vytažená. nohy pokrčený, horní hrana prolisu v půlce stehen a celkově jak vosa na bonboně. ale když to srovnám s těma velkéma monsterama, nevim jakto když by ty motorky měly byt jinak stejný, tohle bylo celkově jakýsi o dost menší ve všech směrech. asi to nebude jenom sedlo.
dalším kandidátem byla další ducna, 900ss. to je oproti monsterovi loď aji když má byt kratší nikdy jsem ke kapotám netíhnul ale tohle je po odstrojení plastů skoro to samý jak původní 900ss ze šedesátéch let. supersport se vzduchem chlazeným dvouválcovým dvouventilem a úžasným trubkovým rámem
nakonec jsem zjistil že ducati je sice pěkná značka ale vzhledem k současném cenám se mně za slušnou motorku nechce dávat takový peníze, že se mně tam ta emocionální stránka nevyplatí a vypadá to že si každým dnem pojedu pro v11 na kterou jsem se byl podívat o víkendu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 4 | 29.2.2024 v 19:24 Mňojo |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |