globalmoto_duben_nolan





Téma: Bikers Crown? Už nikdy víc!!!
 
26.5.2013 v 18:29
Tohle mi už opravdu nedalo sem nenapsat.

Kupoval jsem v branické pobočce nepromokavou plachtu na motorku prodávanou přímo pod logem Bikers Crownu. V regálu byla cca za 350 Kč, vzhledem k tomu, že cena není nijak závratná, jsem se i přes symboly o nepromokavosti uvedené na krabici pro jistotu prodavače zeptal, jestli je opravdu nepromokavá. Jeho naprosto sebejistá odpověď zněla ''ano'' a že sám jí má a nikdy mu nepromokla. Plachtu jsem koupil, po prvním deštíku byla motorka samozřejmě mokrá a plachta totálně promáčená. Šel jsem jí tedy na pobočku vrátit, měl jsem bohužel trochu prodřený textilní obal na plachtu (nikoliv plachtu samotnou), tak že i přes mírnou hádku s personálem jsem ustoupil a poslali jsme jí na reklamaci do Chlumce.

Reklamace byla, světe div se, neuznána a ten stejný prodavač, co mi jí prodával, opět tvrdil, že mu opravdu nepromoká. Když jsem prodavači ukázal fotky, kde je evidentní že je plachta promáčená, tak uznal, že asi nepomokavá úplně není, ale on s tím nic nenadělá. Plachtu jsem si teda vzal zpátky s tím, že se nějakým zázrakem stala za tu dobu nepromokavou. Přes noc jsem kus plachty nacpal do zavařovačky, nalil do ní zvrchu trochu vody. Ráno byla v zavařovačce na dně voda, která skrz nepromokavou plachtu prosákla, zkusil jsem jí tedy tedy dát naivně znova na motorku a samozřejmě po dalším dešti byla motorka zase totálně mokrá (ne zapařená) a já vytočenej.

Vzhledem k tomu, že jsem i v BC zárověn s plachtou kupoval boty asi za 4000 Kč (naštěstí ne s logem Bikers Crown), tak mě fascinuje, že hlavně centrála Bikers Crownu dělá z klientů pitomce a kvůli pár stovkám si dělá špatnou reklamu, která je v mém případě stála už mnohonásobek ceny této plachty, protože já a ani známí, kteří taky jezděj a sledovali mojí akci ''nepromokavá plachta'', už do této prodejny určitě nepáchnou.

Koupil jsem si u konkurence plachtu jinou a motorka je i po X deštích úplně suchá. Na fotkách můžete vidět ''kvalitu'' výrobku BC. Vyžádal jsem si kontakt na reklamační oddělení, ale už nemám chuť se s nikým kvůli pár stovkám dohadovat...

Tak že Bikers Crown už nikdy víc!!!

Radek













Naposledy editováno 26.05.2013 20:38:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

28.5.2013 v 16:27 | Nahoru | #31
mirazciny> tak s tím prostě nemůžu souhlasit..a tučným písmem to kvůli tomu psát nebudu..
oblečení,helmy atd jsem měl z BC..a co se týče bezpečnosti..tak nechápu,kde si vyhrabal,že jako jsou to druhořadý věci..měl jsem i nějaké nehody a na bezpečnost si nemohu stěžovat
ti asi nějaká prodavačka z BC nedala,co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

28.5.2013 v 17:58 | Nahoru | #32

shooorty píše: mirazciny> tak s tím prostě nemůžu souhlasit..a tučným písmem to kvůli tomu psát nebudu..
oblečení,helmy atd jsem měl z BC..a co se týče bezpečnosti..tak nechápu,kde si vyhrabal,že jako jsou to druhořadý věci..měl jsem i nějaké nehody a na bezpečnost si nemohu stěžovat
ti asi nějaká prodavačka z BC nedala,co?



...clovece abych rekl pravdu tak prodavacky v bc nic moc je to o tom co clovek od hadru ocekava. Kdyz si tam koupis helmu shoei tak je jasny, ze bude stejna jako z jinyho kramu. Rec je o vecech, ktery si bc nechava vyrabet nebo je prodava pod svoji znackou. Idealni priklad je nazran.

Jestli najezdis za sezonu do 10 tis. Km tak chapu, ze te kvalita treba hadru a rukavic nazran nebo helem nitro nijak neomezuje.

Nekdo uz tu zminil a ja jen muzu potvrdit - rukavice brixton po 7 letech nemit diru na prstu po padu tak jsou jako novy. Rukavice nazran p9 puoce sezony na vyhozeni a smrad jak z tchore. Cenove stejne..

Nazran a podobny smuky nejsou k dlouhodobymu pohodlnymu uzivani neb se proste rozpadnou, proprsej a ja nevim co jeste. Za stejny penize jako v bc sezenes v louisu nebo polu o tridu lepsi hadry. neznackovy, ale slusnejsi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

28.5.2013 v 20:55 | Nahoru | #33
mirazciny> uznávám,že prodavačky jsou tam nic moc ..
a najezdím tak kolem 15tis..jak kterou sezonu je čas,někdy víc,někdy míň..
Hele třeba nazran máme jedny kalhoty..zbytek je dainese..a drží kolik sezon..nepromokli..
Helmu jsem měl nitro dříve..a taky celkem spokojenost (i jeden pád mi zachránila hlavu)..je pravda,že ty nové stojí za starou bačkoru,protože jsem si je zkoušel a nemají třeba vůbec větrnou clonku na bradě atd..
Myslím,že to je fakt asi kus od kusu..nebo mám prostě šílenou kliku..protože ty kalhoty mám už tak cca 5let..takže min 50tis km.. ..já nevim..mě prostě věci většinou vydrží..
Ale zase souhlasím,že louis je jasně lepší.. s Polo zkušenost nemám..
No závěrem bych prostě BC tolik neodsuzoval..je to jako v každém jiném krámě..a kvalitu si člověk prostě musí najít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

28.5.2013 v 23:34 | Nahoru | #34

shooorty píše: mirazciny> uznávám,že prodavačky jsou tam nic moc ..
a najezdím tak kolem 15tis..jak kterou sezonu je čas,někdy víc,někdy míň..
Hele třeba nazran máme jedny kalhoty..zbytek je dainese..a drží kolik sezon..nepromokli..
Helmu jsem měl nitro dříve..a taky celkem spokojenost (i jeden pád mi zachránila hlavu)..je pravda,že ty nové stojí za starou bačkoru,protože jsem si je zkoušel a nemají třeba vůbec větrnou clonku na bradě atd..
Myslím,že to je fakt asi kus od kusu..nebo mám prostě šílenou kliku..protože ty kalhoty mám už tak cca 5let..takže min 50tis km.. ..já nevim..mě prostě věci většinou vydrží..
Ale zase souhlasím,že louis je jasně lepší.. s Polo zkušenost nemám..
No závěrem bych prostě BC tolik neodsuzoval..je to jako v každém jiném krámě..a kvalitu si člověk prostě musí najít



Je fakt, že už jsem párkrát taky dojel na "dražší" a "kvalitu". Tim nechci stůj co stůj obhajovat levný věci, ale kolikrát se mi osvědčily víc ...

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

29.5.2013 v 19:25 | Nahoru | #35
Piwell> Amen

2 reakcí na tento příspěvek Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

4.8.2013 v 12:58 | Nahoru | #36
chtela bych videt, pod kterou plachtou, co zazila slejvak, je sucho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

4.8.2013 v 13:07 | Nahoru | #37

SlipKnotik píše: chtela bych videt, pod kterou plachtou, co zazila slejvak, je sucho...

pod igelitem

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

5.8.2013 v 09:12 | Nahoru | #38

SlipKnotik píše: chtela bych videt, pod kterou plachtou, co zazila slejvak, je sucho...



od doby co mám větší motorky tak plachtu nepoužívám páč se pod ní motorka nevejde, ale nikdy se mi nestalo abych přišel k motorce po slejváku jako byl včera a motorka byla mokrá.. stačí si koupit kvalitní plachtu

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

13.8.2013 v 22:15 | Nahoru | #39

wegas píše: pod igelitem



Taky ne - pod tím se motorka totiž zapaří a taky je mokrá..

4 reakcí na tento příspěvek Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 08:46 | Nahoru | #40
Zdravím ve spolek

Pročetl jsem si komentáře a musím říci, že u některých jsem se musel pousmát. Měl jsem totiž pocit, že někteří lidé zřejmě nežijí na této planetě a mají utkvělou představu, že prodavač je pravděpodobně současně i výrobce a strašně se rozčilují, když něco není tak jak oni chtějí.

Každé zboží, ať už je to jogurt, Plachta na mašinu, Boty, Kakao nebo okurky, je vždy označeno samostatnou etiketou nebo cedulkou, po případě informačním letákem, na kterém výrobce specifikuje většinu informací o daném produktu. Tyto informace má i samotný prodavač, který kvůli vám, nebude volat výrobci, a ověřovat pravdivost těchto údajů. Pokud je u zboží jako je plachta na mašinu označeno etiketou, na které je napsáno nepromokavá, tak vám to potvrdí i prodavač. Protože on skutečně nemůže vědět, zda tomu tak je, pokud ji sám nevlastní nebo nezná někoho kdo jí vlastní. A to, že zrovna vaše plachta není nepromokavá, neznamená že nejsou i ostatní toho typu. Stačí aby se frajer co má na starost impregnaci materiálu v neděli namazal a v pondělí zapomene na šichtě doplnit impregnační materiál do stroje který zařizuje nános na plachtu a než na to příjde, vyjedou kusy bez impregnace a tedy neodolné vůči vodě samotné. To jest příklad.

A za druhé, vy jako kupující, pokud nevlastníte slepeckého psa a hůlku, máte svobodnou vůli a vlastní rozum, a můžete si tyto informace přečíst. Tím že dané zboží kupujete, potvrzujete, že jste se zbožím a informacemi o něm obeznámeni a nevidíte problém v tom, proč dané zboží nekoupit. Nebo snad, když si kupujete jogurt, taky jen tak sáhnete do police bez koukání, a doma po otevření zjistíte že není jahodový ale borůvkový a jdete se hádat s prodavače, proč tam nejsou jahody ??

Být tedy naštvaný na prodavače, nebo na obchod, je v celku nesmysl. Obzvláště když obchod a prodavač jsou pouze sprostředkovateli prodeje zboží. Také záleží na tom, jak se daný majitel k danému zboží chová, pokud vím, tak se plachty na mašinu nevyrábí k tomu, aby se zavřeli do zavařovačky s vodou, jejiž víčko může daný materiál poškodit nebo narušit, jelikož výrobce nepředpokládal, že by se našel někdo, kdo by takovou věc zkoušel nebo ho vůbec napadla. Pak tu také máme věc, které se říká konkurenční boj, tedy, například "já sice plachtu nekoupil, ale udělal jsem špatnou reklamu, abych konkurenci uškodil" A takových je u nás v ČR dost. Za pár fifníků, udělají cokoli.

Já osobně mám s BC velmi dobré zkušenosti. Koupil jsem v BC koženou bundu od Nazranu a jsem maximálně spokojený, mám díky BC i botky na Cruisera a nemohu si stěžovat. A co se týče personálu, nezažil jsem že by něco nešlo, nebo byl snad s něčím problém, ale to je ovšem také o přístupu. Když tam někdo přijde a začne řvát nebo hned dělat bu bu bu ,tak je jasné, tak nemůže být překvapený když se do něj prodavač pustí. Uvědomte si pánové, že prodavač není váš otrok ani nějaká ficka pro všechno, je to kvalifikovaný personál vykonávající svou práci, nepracuje na plantáži a vy nejste otrokáři, tak že slušné chování a přístup, někdy udělá více než silná slova. Osobně jsem mluvil se spoustu lidí, co v BC nakupují, neslyšel jsem ale od nich někdy negativní slova. :)

Tak že, když to shrnu, každý jednotlivec má svobodnou volbu výběru. Nesvaloval bych však vinu na někoho, kdo za to nemůže.

Přeji hezký den všem...

Pete

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 08:57 | Nahoru | #41
Pete-Mitchell> Tohle je dost pruhledny. Mas tam chyby a jeste meles kraviny

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 09:02 | Nahoru | #42

Pete-Mitchell píše: Zdravím ve spolek

Pročetl jsem si komentáře a musím říci, že u některých jsem se musel pousmát. Měl jsem totiž pocit, že někteří lidé zřejmě nežijí na této planetě a mají utkvělou představu, že prodavač je pravděpodobně současně i výrobce a strašně se rozčilují, když něco není tak jak oni chtějí.

Každé zboží, ať už je to jogurt, Plachta na mašinu, Boty, Kakao nebo okurky, je vždy označeno samostatnou etiketou nebo cedulkou, po případě informačním letákem, na kterém výrobce specifikuje většinu informací o daném produktu. Tyto informace má i samotný prodavač, který kvůli vám, nebude volat výrobci, a ověřovat pravdivost těchto údajů. Pokud je u zboží jako je plachta na mašinu označeno etiketou, na které je napsáno nepromokavá, tak vám to potvrdí i prodavač. Protože on skutečně nemůže vědět, zda tomu tak je, pokud ji sám nevlastní nebo nezná někoho kdo jí vlastní. A to, že zrovna vaše plachta není nepromokavá, neznamená že nejsou i ostatní toho typu. Stačí aby se frajer co má na starost impregnaci materiálu v neděli namazal a v pondělí zapomene na šichtě doplnit impregnační materiál do stroje který zařizuje nános na plachtu a než na to příjde, vyjedou kusy bez impregnace a tedy neodolné vůči vodě samotné. To jest příklad.

A za druhé, vy jako kupující, pokud nevlastníte slepeckého psa a hůlku, máte svobodnou vůli a vlastní rozum, a můžete si tyto informace přečíst. Tím že dané zboží kupujete, potvrzujete, že jste se zbožím a informacemi o něm obeznámeni a nevidíte problém v tom, proč dané zboží nekoupit. Nebo snad, když si kupujete jogurt, taky jen tak sáhnete do police bez koukání, a doma po otevření zjistíte že není jahodový ale borůvkový a jdete se hádat s prodavače, proč tam nejsou jahody ??

Být tedy naštvaný na prodavače, nebo na obchod, je v celku nesmysl. Obzvláště když obchod a prodavač jsou pouze sprostředkovateli prodeje zboží. Také záleží na tom, jak se daný majitel k danému zboží chová, pokud vím, tak se plachty na mašinu nevyrábí k tomu, aby se zavřeli do zavařovačky s vodou, jejiž víčko může daný materiál poškodit nebo narušit, jelikož výrobce nepředpokládal, že by se našel někdo, kdo by takovou věc zkoušel nebo ho vůbec napadla. Pak tu také máme věc, které se říká konkurenční boj, tedy, například "já sice plachtu nekoupil, ale udělal jsem špatnou reklamu, abych konkurenci uškodil" A takových je u nás v ČR dost. Za pár fifníků, udělají cokoli.

Já osobně mám s BC velmi dobré zkušenosti. Koupil jsem v BC koženou bundu od Nazranu a jsem maximálně spokojený, mám díky BC i botky na Cruisera a nemohu si stěžovat. A co se týče personálu, nezažil jsem že by něco nešlo, nebo byl snad s něčím problém, ale to je ovšem také o přístupu. Když tam někdo přijde a začne řvát nebo hned dělat bu bu bu ,tak je jasné, tak nemůže být překvapený když se do něj prodavač pustí. Uvědomte si pánové, že prodavač není váš otrok ani nějaká ficka pro všechno, je to kvalifikovaný personál vykonávající svou práci, nepracuje na plantáži a vy nejste otrokáři, tak že slušné chování a přístup, někdy udělá více než silná slova. Osobně jsem mluvil se spoustu lidí, co v BC nakupují, neslyšel jsem ale od nich někdy negativní slova. :)

Tak že, když to shrnu, každý jednotlivec má svobodnou volbu výběru. Nesvaloval bych však vinu na někoho, kdo za to nemůže.

Přeji hezký den všem...

Pete



jsi uplne mimo. Pro mne jako pro zakaznika je partnerem ten obchod, ktery mi to prodal. Reklamuji v tom obchode a kdyz mi obchod opravnenou (z meho pohledu) reklamaci neuzna, jsem nasranej na ten obchod. A soudit se budu s kym asi? No preci zase s tim obchodem.
To, ze nekteri obchodnici radi nakupuji sunty za levno a prodavaji je za draho je jejich problem, ne muj.

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 09:21 | Nahoru | #43
Pete-Mitchell> vycházím z toho, že v úvodu napsaný scénář je pravdivý...

1) prodejce by měl o zboží vědět rozhodně více než co si může přečíst zákazník sám na etiketě. A jistě by měl mít možnost a ochotu uvedené informace, pokud jsou uvedeny v pochybnost, ověřit
2) to že se někdo někde ve fabrice špatně vyspí a vyrobí zmetky je sice lidské, nicméně není to ani trošku problém zákazníka a takovéto zboží by mělo být bez řečí vyměněno nebo jinak kladně vyřízena jeho reklamace
3) příklad s jogurtem je asi největší nesmysl cos tu napsal - analogie: chci si koupit jahodový jogurt, vezmu jahodový jogurt z police, ještě se zeptám prodavače zda je opravdu jahodový a doma po otevření tam budou borůvky
4) obchod a prodavač jsou sice možná "pouze" zprostředkovatelé, nicméně samozřejmě nikdo jiný než PRODEJCE ze zákona neodpovídá za zboží a je povinen vyřizovat reklamace. V obchodě to tak prostě je, že pokud máš dodavatele vola, jsi v očích zákazníka vůl ty. Ty jsi se svobodně rozhodl jeho zboží prodávat a taky můžeš od tohoto záměru svobodně ustoupit
5) objektivně je samozřejmě nutné říct že každý obchod má jistě své spokojené a nespokojené zákazníky a čím větší obchod to je tím má v absolutním čísle víc nespokojených zákazníků i kdyby v procentu byl na tom ze všech nejlíp
6) fórum je svobodný prostor (relativně) kde si (v rámci pravidel) může každý vyjádřit svůj názor. Myslím že už jsem tu pár případů o negativní reklamu zaznamenal a dopadlo to tak že se vyjádřilo x spokojených lidí a v závěru to byla nakonec velice dobrá reklama. Takže si úplně nemyslím že by se slušný obchodník měl obávat nějaké napadání jednotlivcem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 09:31 | Nahoru | #44
Pete-Mitchell> chlape, ty seš uplně mimo, nebo nežiješ v Čechách. Mě, jako koncovýho zákazníka, vůbec nezajímá, kde BC nebo jiný obchod ty věci vyšmelí a za kolik. Pro mě je, jak píše Medved, partner obchod, který mi to prodal a u toho budu očekávat informovanost, když ne naprostou, tak alespoň dílčí.. Když se na něco, cokoliv, zeptám v Bránickým BC, tak se setkám s neochotou, nevědomostí a mnoha případech naprostou lží nebo vymyšlenou ptákovinou, jenom abych si to už koupil a vypadnul. Opět porovnám s Louisem, kde když neví, mají taký hezký šanon s kontakty na dodavatele, zvednou telefon a zavolají, sám jsem toho byl svědkem. Jedinou výtku k Louisovi mám v tom, že prodavači mluví vesměs jen Německy, což ovšem na pobočkách u hranic kompenzují 2 - 3 českými prodavači, kteří jsou neméně ochotný.

Co se ochoty týče, tak na Karlovarský a v Chlumci mi BC přišlo v pohodě. Vypadá to, že osa zla je jenom v Bráníku, i když co čtu od ostatních jsem měl možná jenom kliku

k tvýmu odstavci začínajícím "slepeckým psem" - nevěděl jsem, jestli rovnou napsat, že s spadnul z višně. Spíš si přečti znovu, co je tu napsáno. Konkrétně třeba u tý plachty, kdy se rozhodl na základě svojí vlastní vůle, značkách na obalu a ještě se zeptal. Co víc bys chtěl? aby si na prodejně udělal test promokavosti? co to plácáš o jogurtech?..

K tvýmu bodu o přístupu k personálu. Já jsem poměrně kliďas, hlas zvyšuju zcela vyjímečně a ani unuděná prodavačka/prodavač v BC mě k tomu ještě nevyprovokoval. Zažil jsem však pravý opak, kdy ženská v BC na pokladně byla na kluka, co tam na simálu přijel reklamovat popraskaný šev rukavic, vyloženě nepříjemná, do sprostoty neměla daleko, pištěla na něj jak stará myš.. Taky se od někoho, kdo zrovna ocházel ven ozvalo "Co je to proboha za píču"...

BC? fakt jenom v nouzi nejvyšší, když mi dojde nějakej spotřebák, protože ho mám pár metrů od baráku. Paolo o patro vejš jsou uplně stejný šupáci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 13:34 | Nahoru | #45

mirazciny píše: ... aby si na prodejně udělal test promokavosti? ...


to vubec neni spatny napad. Proste si prodavac pod tu plachtu sedne, ja na ni nahore udelam lavorek a nachciju do ni - a kdyz to protece, ma smulu. Kdyz to neprotece, koupim si ji klidne i pochcanou .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 15:17 | Nahoru | #46
Medved> i kdyby byla nepromok, tak tvůj produkt jí prožere cobydup

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 15:57 | Nahoru | #47

mm-art-airbrush píše: Medved> i kdyby byla nepromok, tak tvůj produkt jí prožere cobydup



test na kyselý deště ))

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 16:12 | Nahoru | #48

mm-art-airbrush píše: Medved> i kdyby byla nepromok, tak tvůj produkt jí prožere cobydup


taky se do toho lavorku muzu vysrat ...

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 23:12 | Nahoru | #49
Odpověď To: Danny350

Přečetl jsem si tvůj komentář a reaguji na něj.

K bodu 1.) Prodejce má k dispozici jen tolik informací o produktu, kolik mu jich výrobce či dodavatel poskytne. Samotný prodejce pak prostřednictvím těchto informaci , může poskytnout tyto informace dál na pobočky, kde se daný druh zboží prodává. Prodavač ti tedy řekne maximum, které o zboží ví a není jeho povinností zjišťovat u výrobce, zda mají drátky uvnitř náhradního dílu modrou nebo červenou bužírku, jen proto aby to někomu sedělo k barvě mašiny až jí bude rozebírat. To je extrémní příklad, ale v principu to tak je. V Albertovi nebo Bille taky nechceš po prodavačce aby volala do Vitany jestli je v té pytlíkové polévce barvivo E25 nebo E38, že se na to ptá zákazník u kasy za nímž je dalších 20 lidí co čekají na zaplacení,že ne ? Tak že asi tak..:)

K bodu 2.) To že se někdo ve fabrice špatně vyspí je sice lidské, jak píšeš, ale stejně jako koncového zákazníka to nezajímá ani prodavače, neboť jeho vina to není, a dohadovat se s někým protože ve fabrice před půl rokem někdo zachrápal, je v celku o ničem. A i když zboží příjme a zapíše reklamaci, tak se mu to vrátí z laborky s tím, že reklamace nebyla uznána, protože to a to a to, a prodavač ti pouze řekne že to zamítli, ale přesto že to nebude jeho vina, zase budeš naštvaný na něj ? Co je tohle za logiku ? :) Na prodavače si umí došlápnout každý, ale aby si tedy popovídal s dodavatelem to už ne :) Chápu, že je lehčí házet vinu na prodavače.

K bodu 3.) Příklad s jogurtem je v celku přesný, neboť se jedná o princip, a je jedno jestli se jedná o jogurt nebo jiné zboží. Tím příkladem jsem jen poukázal na nesmyslnost tvrzení která tu byla řečena. Zákazník má informace na etiketě u výrobku, prodavač mu řekne tytéž, nebo mu je potvrdí, po případě přidá informace, které má navíc, ale pouze ty které jsou opět dostupné. A určitě nebude schválně říkat kupujícímu, kupte to, je to dobré, když to tak nebude. To by byl sám proti sobě. Koncový zákazník, by měl s informacemi o produktu naložit tak nejlépe jak dovede, a než se pro koupi rozhodne, měl by taky projevit trochu iniciativy a o daném druhu zboží, které chce zakoupit se trochu informovat, pokud má tedy pocit, že informace od prodavače nebo dodavatele jsou pro něj nedostačující.

K bodu 4.) Prodejce je pouze sprostředkovatel, který nabízí zboží té či oné značky po případě té či oné firmy. Většina z těchto firem nebo značek, je ve spolupráci na pokyn lidí, kteří vše řídí z hora a rozhodují se s kým navážou spolupráci. Uzavře se kontrakt, a pak už se jen lifruje zboží. O tom, co tedy na prodejnu jde, nerozhoduje ani prodejce ani prodavač, nýbrž nejvyšší vedení které vše řídí. A Prodejce je malý pán a jediné co může ze zákona jak píšeš udělat, je to že tvou žádost o reklamaci příjme a pokusí se ti vyhovět, ale to je vše na co má právo. Tak že opět, je zbytečné se zlobit na prodejce nebo prodavače. Protože poslední slovo má vždycky Boss a přes to vlak nejede, i když se to třeba nemusí líbit ani samotnému prodavači nebo obchodu. Každý obchod má své směrnice kterými se musí prostě řídit.

K bodu 5.) Ano, každý obchod ať jde o jakýkoli, má své fanoušky i odpůrce, spokojené a nespokojené klienty, ovšem když je takový obchod rozvětvený po celé ČR a po celém SK a na trhu se bez potíží drží řadu let oproti jiným obchodům, tak tam asi nebude příliš nespokojených klientů, nemyslíš ?

K bodu 6.) Jasně, vím co máš na mysli, ale tady se nejedná o to že by snad slušný obchodník, v tomto případě BC měl obávat jednotlivce. Ale jde o princip, osobně jsem narazil na chytráky, kteří se šli hádat jen proto, že je nikdo v manuálu neinformoval o tom, že nemají olizovat spray co jím po stříknutí ulpěl na prstech a požadují nový spray a k tomu 50% slevu. A takových je hromada. A hádej se pak :) Ale jak píšeš a s tím souhlasím,fórum je svobodný prostor (relativně) kde si (v rámci pravidel) může každý vyjádřit svůj názor.

Člověk co není od fochu a nezažil to a nezná to,tohle nemůže pochopit. :) Prostě jsou lidé, kteří přemýšlí a lidé kteří jednají. :) Navíc, od čeho tu máme obchodní a pracovní zákoník. :)No nic, nemá smysl to řešit. Pouze píšu svůj názor. :) Písnu ti PM. :)

Pete

Naposledy editováno 16.05.2014 23:39:23

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

17.5.2014 v 00:29 | Nahoru | #50
Za těch pár stovek sis mohl radši skočit na pivo a udělal bys líp

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

17.5.2014 v 01:02 | Nahoru | #51
za 350kč bych si ušil velký kondom

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

17.5.2014 v 09:26 | Nahoru | #52
Jen jestli s tím umíš zacházet...nastříkal jsi impregnaci???dal jsi přes plachtu igelit???
Ne,tak co bys chtěl...
Je fakt,že do BC zajdu,jen když potřebuji strávit volný čas,když žena jde do sousedního krámu,páč se tam nedá nic moc koupit a když,tak "na objednávku" a za dvojnásobný prachy,než jinde-viz.nedávno rozeta na motor za 589,-Kč proti Elitu za 297,-Kč-takže mi ještě zbylo na litr oleje do pily... P-H.

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

17.5.2014 v 10:27 | Nahoru | #53
Ty woe nepromokavou plachtu od BC nechat na dešti? Ses zbláznil, ne?

Ja od nich měl boty, rozpadly se už během první sezóny, ale mám pocit že vrátili peníze. Jistě to ale nevím, do 2tis. to moc neřeším a taky hodně zapomínám...

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

17.5.2014 v 11:13 | Nahoru | #54
Já do BC v Chlumci už nikdá nevlezu,tak před děma lety jsem se tam stavil cestou s mladým okouknout tam sortiment popř. mu koupit nějakou helmu. Procházíme po krámu a za námi zavěšená prodavačka, co jako chceme konkrétně .Ríkám klídek nemusíte se o nás starat v klidu se tu porozhlédneme a pokud budeme potřebovat zavolám vás, koukáme na helmy a prodavačka stále za zády znervozňovala znovu jí říkám že její rady a postřehy nepotřebujeme tak vyloženě nasraně odešla ale jenom za roh odkud pozorovala.To mě tak dostalo že nás asi považuje za zloděje (zrovna helma se dá snadno pronést třeba v kapse) že jsem byl v minutě pryč.
Ještě dodám že se mi nic podobně trapného v obchodě niky nestalo

Naposledy editováno 17.05.2014 11:14:25

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

17.5.2014 v 11:34 | Nahoru | #55
Já jsem spokojen a návod je jednoduchý: Do BC nakupovat nechodim

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

17.5.2014 v 11:45 | Nahoru | #56
ja tam byl ve ctvrtek pro tankpad a spokojenost

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

17.5.2014 v 11:46 | Nahoru | #57
on je velký rozdíl ve slovech: prodyšné, voděodolné i větruvzdorné atd. .. a nepromokavé. Já koupil textilní komplet se zatepl. vložkou a prý že je to prodyšné, větruod. a atd. ..s vložkou bylo, ale po vyndání vložky nebylo. No a jezděte v letě v dešti s vložkou.. Nyní jezdím v kůži a přes to si pak vezmu nepromok, ale né kombi. A taky znám pár kamarádů, co si koupili značkový nepromok-kombi do deště a měli mokrý i trenky.

Naposledy editováno 17.05.2014 11:48:11

Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

17.5.2014 v 12:30 | Nahoru | #58
Tak to já mám s BC problémy, a to jsem tam za poslední minimálně rok nic nekoupil... Minulý měsíc mi začaly chodit SMS, že má reklamace byla vyřízena (v Chlumci nad Cidlinou). Na své náklady jsem tam volal a půl hodiny jsem se jim snažil vysvětlit, že já nejsem já. Domníval jsem se, že jsem je přesvědčil o tom, že jsem tam nic nekoupil a že je blbost, abych z Kroměříže jezdil nakupovat do Chlumce a že se prostě spletli. Velmi jsem se mýlil - včera jsem ve své schránce (kde do prdele získali moji adresu) našel dopis s dobropisem... . Opět dlouhý telefonát a na druhé straně nepochopení a otázky, jak mi prý můžou pomoct...

1 reakcí na tento příspěvek Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

18.5.2014 v 12:29 | Nahoru | #59
Odpověď to: Qvido

Drahý Kvido,

Každý obchod, který se zabývá prodejem určitého zboží, převážně odlišného od běžného konzumu, tedy převážně módní konfekce, dále pak například hračky, elektronika atd, má své směrnice a vedení takových obchodů klade silný důraz na proklientský přístup. Samotní prodavači v tomto odvětví jsou již při pohovorech či při nástupu instruováni, aby byli v prodeji aktivní a byli klientům k ruce. Snažili se jim maximálně pomoci při výběru, starali se o to, aby měl klient dobrý pocit, že se mu osazenstvo obchodu věnuje a že je pro ně jako klient důležitý natolik, že mu chtějí maximálně vyjít vstříc. Tyto směrnice se samozřejmě mohou lišit dle odvětví a dle směrnic jednotlivých frakcí. Nic méně, samotní prodavači mají většinou přímo v popisu práce se klientům věnovat a jak ty říkáš být za nimi zavěšení.

Ano, uznávám že nemá smysl za klientem jít 20 cm a koukat mu přes rameno, ovšem předpokládám že takovou situaci jsi nezažil. Nic méně, prodavač v takových případech drží odstup zhruba 150 cm od klienta pro případ že by se klient chtěl dotázat.

Většina prodavačů má v těchto odvětvích současně přímo ve svém pracovním plánu že mají aktivně oslovovat příchozí klienty. Pokud tyto směrnice nebudeš jako prodavač dodržovat, může se ti stát, že ti do krámu jednoho dne příjde ( Štěnice ) což je vedením nastrčený člověk, který kontroluje zda dodržuješ nařízení, a pokud ty, ze své vůle, necháš tohoto člověka bez povšimnutí aby jsi za nim tedy nedolézal, tak ten člověk odejde, a ty jsi do měsíce bez práce, neboť ti příjde vyjádření že nejsi dostatečně aktivní a pro společnost jsi pouze žrout peněz a nahradí tě kvalifikovanou náhradou, která bude stát klientům za zadkem po celou dobu návštěvy.

Proto, než se začneš rozčilovat, pokus se vžít do role lidí, kteří ti tak moc vadí při tvém zbytečném kolování krámem, během kterého by mohl prodavač obsloužit jiného klienta, ale nemůže protože se musí věnovat někomu kdo se znuděně přišel courat po krámě protože nemá do čeho píchnout.

A co se týče té helmy, ( která se vejde do kapsy ), na krámech nejsou jen předměty této velikosti, ale i menší, které si již ukradnout dají a když při inventůře chybí zboží, neřekne se jenom ( njn tak nás někdo obral ). Finální částka o kterou obchod díky zlodějům přišel se rozpočítá mezi osazenstvo prodejny, a ti to ze svého zaplatí a příjdou tak třeba i o více než 5 000 na výplatě. A to jen proto, aby report vedení na daný měsíc nemluvil o ztrátě. To že ty jsi vztahovačný a hned si myslíš, že tě prodavač bere jako zloděje je čistě tvá věc. On jen dělá svou práci, stejně jako každý komu na práci záleží a pro koho je neodmyslitelným existenčním prvkem v jeho životě.

Zamysli se nad tím vším, než se příště začneš rozčilovat.

S pozdravem

Pete

Naposledy editováno 18.05.2014 12:57:41

1 reakcí na tento příspěvek Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

18.5.2014 v 12:48 | Nahoru | #60
Odpověď to: Cova

Zdravím tě,

Problém, který u tebe vznikl se stává. Ovšem není na vině vždy společnost. Ta totiž získá tvou adresu pouze v případě, že ji zadáš do objednávky, a nebo se registruješ na oficiálních stránkách nebo E-shopu. To v případě tvé vlastní iniciativy. V opačném případě, kdy z tvé strany není projeven zájem, může tuto registraci či objednávku vytvořit někdo, koho znáš, někdo koho jsi znal, někdo kdo tě nemá rád a to jen za účelem tě poškodit. Tu a tam se to stává. Mě osobně se snažil tímto způsobem po dvou letech poškodit jeden z lidí, kteří mne nemusí. Další možností je to, že jsi se přeci jen registroval, zapoměl jsi na to, a i když jsi nic neobjednával, byla tvá doručovací adresa uložena v systému. Při objednávce jiného klienta pak systém omylem vybral tvou adresu, nebo se překlikl některý z pracovníku společnost,který objednávku vyřizoval. Bohužel se nedá přesně určit, kde vznikla chyba, dokud se daná situace nezačne řešit.

Nic méně, pokud toto vše poodstrčím stranou, ty jako klient, by jsi měl dostat potvrzení o tom, že jsi podal reklamaci a to buď písemnou formou hmatatelnou, či v podobě elektronické. Tedy - E-mail nebo sms s číslem označující onu reklamaci. Neboť každá reklamace se vede pod samostatným kódovým číslem, díky kterému se pak klient s pobočkou dohledá svého zboží. Tato klientská upozornění jsou uschovávány určitou dobu, kvůli evidenci. Tedy problém s chybnou adresou odběratele by se měl vyřešit nejpozději do 24 hodin.

Snad už se ti podařilo tento problém vyřešit :)

Hezký den

Pete
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist