globalmoto_kveten





Téma: Bikers Crown? Už nikdy víc!!!
 
26.5.2013 v 18:29
Tohle mi už opravdu nedalo sem nenapsat.

Kupoval jsem v branické pobočce nepromokavou plachtu na motorku prodávanou přímo pod logem Bikers Crownu. V regálu byla cca za 350 Kč, vzhledem k tomu, že cena není nijak závratná, jsem se i přes symboly o nepromokavosti uvedené na krabici pro jistotu prodavače zeptal, jestli je opravdu nepromokavá. Jeho naprosto sebejistá odpověď zněla ''ano'' a že sám jí má a nikdy mu nepromokla. Plachtu jsem koupil, po prvním deštíku byla motorka samozřejmě mokrá a plachta totálně promáčená. Šel jsem jí tedy na pobočku vrátit, měl jsem bohužel trochu prodřený textilní obal na plachtu (nikoliv plachtu samotnou), tak že i přes mírnou hádku s personálem jsem ustoupil a poslali jsme jí na reklamaci do Chlumce.

Reklamace byla, světe div se, neuznána a ten stejný prodavač, co mi jí prodával, opět tvrdil, že mu opravdu nepromoká. Když jsem prodavači ukázal fotky, kde je evidentní že je plachta promáčená, tak uznal, že asi nepomokavá úplně není, ale on s tím nic nenadělá. Plachtu jsem si teda vzal zpátky s tím, že se nějakým zázrakem stala za tu dobu nepromokavou. Přes noc jsem kus plachty nacpal do zavařovačky, nalil do ní zvrchu trochu vody. Ráno byla v zavařovačce na dně voda, která skrz nepromokavou plachtu prosákla, zkusil jsem jí tedy tedy dát naivně znova na motorku a samozřejmě po dalším dešti byla motorka zase totálně mokrá (ne zapařená) a já vytočenej.

Vzhledem k tomu, že jsem i v BC zárověn s plachtou kupoval boty asi za 4000 Kč (naštěstí ne s logem Bikers Crown), tak mě fascinuje, že hlavně centrála Bikers Crownu dělá z klientů pitomce a kvůli pár stovkám si dělá špatnou reklamu, která je v mém případě stála už mnohonásobek ceny této plachty, protože já a ani známí, kteří taky jezděj a sledovali mojí akci ''nepromokavá plachta'', už do této prodejny určitě nepáchnou.

Koupil jsem si u konkurence plachtu jinou a motorka je i po X deštích úplně suchá. Na fotkách můžete vidět ''kvalitu'' výrobku BC. Vyžádal jsem si kontakt na reklamační oddělení, ale už nemám chuť se s nikým kvůli pár stovkám dohadovat...

Tak že Bikers Crown už nikdy víc!!!

Radek













Naposledy editováno 26.05.2013 20:38:42

4 reakcí na tento příspěvek Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 08:46 | Nahoru | #1
Zdravím ve spolek

Pročetl jsem si komentáře a musím říci, že u některých jsem se musel pousmát. Měl jsem totiž pocit, že někteří lidé zřejmě nežijí na této planetě a mají utkvělou představu, že prodavač je pravděpodobně současně i výrobce a strašně se rozčilují, když něco není tak jak oni chtějí.

Každé zboží, ať už je to jogurt, Plachta na mašinu, Boty, Kakao nebo okurky, je vždy označeno samostatnou etiketou nebo cedulkou, po případě informačním letákem, na kterém výrobce specifikuje většinu informací o daném produktu. Tyto informace má i samotný prodavač, který kvůli vám, nebude volat výrobci, a ověřovat pravdivost těchto údajů. Pokud je u zboží jako je plachta na mašinu označeno etiketou, na které je napsáno nepromokavá, tak vám to potvrdí i prodavač. Protože on skutečně nemůže vědět, zda tomu tak je, pokud ji sám nevlastní nebo nezná někoho kdo jí vlastní. A to, že zrovna vaše plachta není nepromokavá, neznamená že nejsou i ostatní toho typu. Stačí aby se frajer co má na starost impregnaci materiálu v neděli namazal a v pondělí zapomene na šichtě doplnit impregnační materiál do stroje který zařizuje nános na plachtu a než na to příjde, vyjedou kusy bez impregnace a tedy neodolné vůči vodě samotné. To jest příklad.

A za druhé, vy jako kupující, pokud nevlastníte slepeckého psa a hůlku, máte svobodnou vůli a vlastní rozum, a můžete si tyto informace přečíst. Tím že dané zboží kupujete, potvrzujete, že jste se zbožím a informacemi o něm obeznámeni a nevidíte problém v tom, proč dané zboží nekoupit. Nebo snad, když si kupujete jogurt, taky jen tak sáhnete do police bez koukání, a doma po otevření zjistíte že není jahodový ale borůvkový a jdete se hádat s prodavače, proč tam nejsou jahody ??

Být tedy naštvaný na prodavače, nebo na obchod, je v celku nesmysl. Obzvláště když obchod a prodavač jsou pouze sprostředkovateli prodeje zboží. Také záleží na tom, jak se daný majitel k danému zboží chová, pokud vím, tak se plachty na mašinu nevyrábí k tomu, aby se zavřeli do zavařovačky s vodou, jejiž víčko může daný materiál poškodit nebo narušit, jelikož výrobce nepředpokládal, že by se našel někdo, kdo by takovou věc zkoušel nebo ho vůbec napadla. Pak tu také máme věc, které se říká konkurenční boj, tedy, například "já sice plachtu nekoupil, ale udělal jsem špatnou reklamu, abych konkurenci uškodil" A takových je u nás v ČR dost. Za pár fifníků, udělají cokoli.

Já osobně mám s BC velmi dobré zkušenosti. Koupil jsem v BC koženou bundu od Nazranu a jsem maximálně spokojený, mám díky BC i botky na Cruisera a nemohu si stěžovat. A co se týče personálu, nezažil jsem že by něco nešlo, nebo byl snad s něčím problém, ale to je ovšem také o přístupu. Když tam někdo přijde a začne řvát nebo hned dělat bu bu bu ,tak je jasné, tak nemůže být překvapený když se do něj prodavač pustí. Uvědomte si pánové, že prodavač není váš otrok ani nějaká ficka pro všechno, je to kvalifikovaný personál vykonávající svou práci, nepracuje na plantáži a vy nejste otrokáři, tak že slušné chování a přístup, někdy udělá více než silná slova. Osobně jsem mluvil se spoustu lidí, co v BC nakupují, neslyšel jsem ale od nich někdy negativní slova. :)

Tak že, když to shrnu, každý jednotlivec má svobodnou volbu výběru. Nesvaloval bych však vinu na někoho, kdo za to nemůže.

Přeji hezký den všem...

Pete

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 08:57 | Nahoru | #2
Pete-Mitchell> Tohle je dost pruhledny. Mas tam chyby a jeste meles kraviny

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 09:02 | Nahoru | #3

Pete-Mitchell píše: Zdravím ve spolek

Pročetl jsem si komentáře a musím říci, že u některých jsem se musel pousmát. Měl jsem totiž pocit, že někteří lidé zřejmě nežijí na této planetě a mají utkvělou představu, že prodavač je pravděpodobně současně i výrobce a strašně se rozčilují, když něco není tak jak oni chtějí.

Každé zboží, ať už je to jogurt, Plachta na mašinu, Boty, Kakao nebo okurky, je vždy označeno samostatnou etiketou nebo cedulkou, po případě informačním letákem, na kterém výrobce specifikuje většinu informací o daném produktu. Tyto informace má i samotný prodavač, který kvůli vám, nebude volat výrobci, a ověřovat pravdivost těchto údajů. Pokud je u zboží jako je plachta na mašinu označeno etiketou, na které je napsáno nepromokavá, tak vám to potvrdí i prodavač. Protože on skutečně nemůže vědět, zda tomu tak je, pokud ji sám nevlastní nebo nezná někoho kdo jí vlastní. A to, že zrovna vaše plachta není nepromokavá, neznamená že nejsou i ostatní toho typu. Stačí aby se frajer co má na starost impregnaci materiálu v neděli namazal a v pondělí zapomene na šichtě doplnit impregnační materiál do stroje který zařizuje nános na plachtu a než na to příjde, vyjedou kusy bez impregnace a tedy neodolné vůči vodě samotné. To jest příklad.

A za druhé, vy jako kupující, pokud nevlastníte slepeckého psa a hůlku, máte svobodnou vůli a vlastní rozum, a můžete si tyto informace přečíst. Tím že dané zboží kupujete, potvrzujete, že jste se zbožím a informacemi o něm obeznámeni a nevidíte problém v tom, proč dané zboží nekoupit. Nebo snad, když si kupujete jogurt, taky jen tak sáhnete do police bez koukání, a doma po otevření zjistíte že není jahodový ale borůvkový a jdete se hádat s prodavače, proč tam nejsou jahody ??

Být tedy naštvaný na prodavače, nebo na obchod, je v celku nesmysl. Obzvláště když obchod a prodavač jsou pouze sprostředkovateli prodeje zboží. Také záleží na tom, jak se daný majitel k danému zboží chová, pokud vím, tak se plachty na mašinu nevyrábí k tomu, aby se zavřeli do zavařovačky s vodou, jejiž víčko může daný materiál poškodit nebo narušit, jelikož výrobce nepředpokládal, že by se našel někdo, kdo by takovou věc zkoušel nebo ho vůbec napadla. Pak tu také máme věc, které se říká konkurenční boj, tedy, například "já sice plachtu nekoupil, ale udělal jsem špatnou reklamu, abych konkurenci uškodil" A takových je u nás v ČR dost. Za pár fifníků, udělají cokoli.

Já osobně mám s BC velmi dobré zkušenosti. Koupil jsem v BC koženou bundu od Nazranu a jsem maximálně spokojený, mám díky BC i botky na Cruisera a nemohu si stěžovat. A co se týče personálu, nezažil jsem že by něco nešlo, nebo byl snad s něčím problém, ale to je ovšem také o přístupu. Když tam někdo přijde a začne řvát nebo hned dělat bu bu bu ,tak je jasné, tak nemůže být překvapený když se do něj prodavač pustí. Uvědomte si pánové, že prodavač není váš otrok ani nějaká ficka pro všechno, je to kvalifikovaný personál vykonávající svou práci, nepracuje na plantáži a vy nejste otrokáři, tak že slušné chování a přístup, někdy udělá více než silná slova. Osobně jsem mluvil se spoustu lidí, co v BC nakupují, neslyšel jsem ale od nich někdy negativní slova. :)

Tak že, když to shrnu, každý jednotlivec má svobodnou volbu výběru. Nesvaloval bych však vinu na někoho, kdo za to nemůže.

Přeji hezký den všem...

Pete



jsi uplne mimo. Pro mne jako pro zakaznika je partnerem ten obchod, ktery mi to prodal. Reklamuji v tom obchode a kdyz mi obchod opravnenou (z meho pohledu) reklamaci neuzna, jsem nasranej na ten obchod. A soudit se budu s kym asi? No preci zase s tim obchodem.
To, ze nekteri obchodnici radi nakupuji sunty za levno a prodavaji je za draho je jejich problem, ne muj.

(reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 09:21 | Nahoru | #4
Pete-Mitchell> vycházím z toho, že v úvodu napsaný scénář je pravdivý...

1) prodejce by měl o zboží vědět rozhodně více než co si může přečíst zákazník sám na etiketě. A jistě by měl mít možnost a ochotu uvedené informace, pokud jsou uvedeny v pochybnost, ověřit
2) to že se někdo někde ve fabrice špatně vyspí a vyrobí zmetky je sice lidské, nicméně není to ani trošku problém zákazníka a takovéto zboží by mělo být bez řečí vyměněno nebo jinak kladně vyřízena jeho reklamace
3) příklad s jogurtem je asi největší nesmysl cos tu napsal - analogie: chci si koupit jahodový jogurt, vezmu jahodový jogurt z police, ještě se zeptám prodavače zda je opravdu jahodový a doma po otevření tam budou borůvky
4) obchod a prodavač jsou sice možná "pouze" zprostředkovatelé, nicméně samozřejmě nikdo jiný než PRODEJCE ze zákona neodpovídá za zboží a je povinen vyřizovat reklamace. V obchodě to tak prostě je, že pokud máš dodavatele vola, jsi v očích zákazníka vůl ty. Ty jsi se svobodně rozhodl jeho zboží prodávat a taky můžeš od tohoto záměru svobodně ustoupit
5) objektivně je samozřejmě nutné říct že každý obchod má jistě své spokojené a nespokojené zákazníky a čím větší obchod to je tím má v absolutním čísle víc nespokojených zákazníků i kdyby v procentu byl na tom ze všech nejlíp
6) fórum je svobodný prostor (relativně) kde si (v rámci pravidel) může každý vyjádřit svůj názor. Myslím že už jsem tu pár případů o negativní reklamu zaznamenal a dopadlo to tak že se vyjádřilo x spokojených lidí a v závěru to byla nakonec velice dobrá reklama. Takže si úplně nemyslím že by se slušný obchodník měl obávat nějaké napadání jednotlivcem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bikers Crown? Už nikdy víc!!!

16.5.2014 v 09:31 | Nahoru | #5
Pete-Mitchell> chlape, ty seš uplně mimo, nebo nežiješ v Čechách. Mě, jako koncovýho zákazníka, vůbec nezajímá, kde BC nebo jiný obchod ty věci vyšmelí a za kolik. Pro mě je, jak píše Medved, partner obchod, který mi to prodal a u toho budu očekávat informovanost, když ne naprostou, tak alespoň dílčí.. Když se na něco, cokoliv, zeptám v Bránickým BC, tak se setkám s neochotou, nevědomostí a mnoha případech naprostou lží nebo vymyšlenou ptákovinou, jenom abych si to už koupil a vypadnul. Opět porovnám s Louisem, kde když neví, mají taký hezký šanon s kontakty na dodavatele, zvednou telefon a zavolají, sám jsem toho byl svědkem. Jedinou výtku k Louisovi mám v tom, že prodavači mluví vesměs jen Německy, což ovšem na pobočkách u hranic kompenzují 2 - 3 českými prodavači, kteří jsou neméně ochotný.

Co se ochoty týče, tak na Karlovarský a v Chlumci mi BC přišlo v pohodě. Vypadá to, že osa zla je jenom v Bráníku, i když co čtu od ostatních jsem měl možná jenom kliku

k tvýmu odstavci začínajícím "slepeckým psem" - nevěděl jsem, jestli rovnou napsat, že s spadnul z višně. Spíš si přečti znovu, co je tu napsáno. Konkrétně třeba u tý plachty, kdy se rozhodl na základě svojí vlastní vůle, značkách na obalu a ještě se zeptal. Co víc bys chtěl? aby si na prodejně udělal test promokavosti? co to plácáš o jogurtech?..

K tvýmu bodu o přístupu k personálu. Já jsem poměrně kliďas, hlas zvyšuju zcela vyjímečně a ani unuděná prodavačka/prodavač v BC mě k tomu ještě nevyprovokoval. Zažil jsem však pravý opak, kdy ženská v BC na pokladně byla na kluka, co tam na simálu přijel reklamovat popraskaný šev rukavic, vyloženě nepříjemná, do sprostoty neměla daleko, pištěla na něj jak stará myš.. Taky se od někoho, kdo zrovna ocházel ven ozvalo "Co je to proboha za píču"...

BC? fakt jenom v nouzi nejvyšší, když mi dojde nějakej spotřebák, protože ho mám pár metrů od baráku. Paolo o patro vejš jsou uplně stejný šupáci..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist