1 reakcí na tento příspěvek Cestne enduro vs Cestovno sportova moto
Také podvozek lépe pochytá horsi povrch..
Na německé dálnici budou zase cestaky ve své kůži a ochrana pred počasím je u nich asi lepší..
Jsem zvedavy na další příspěvky, dobré téma
1) Yamaha XTZ 750 SuperTenere - super, bohužel konstrukčně stará takže to bylo znát hlavně na brzdách, terén zvládala dobře, silnici překvapivě taky a když člověk chtěl "letět", nebyl problém (snad jenom spotřeba)
2) Aprilia ETV 1000 Caponord - terén jsem ani nezkoušel, podle mě nevhodná už jen kvůli tomu, že je "macatá" a subjektivně těžká. Po silnici vynikající. Motor ostrej (měl jsem laďáky), hodně stabilní podvozek, velice dobrý brzdy, z této trojice bezkonkurenční pohodlí a ochrana proti větru a dešti (měl jsem orig., pak i turist. plexi). Vychytaný detaily. Plus 6 kvaltů.
3) Yamaha XT660Z Tenere (2008) - terén a potažmo jakejkoliv off-road výborný, na silnici sice seděla dobře, ale pro běžný ježdění po asfaltu je fakt hrozně vysoká, slabá a celkově ten jednobuch neni to pravý. Je to prostě robustní jednoduchej adventure bike. Rozmlácený okresky jsou na ní naprosto bezproblémový.
Pak jsem koupil choppera, ale kvůli cestování šel pryč. Koupil Jsem Pan Europeana. S výše uvedenýma Yamahama neni srovnání, to nejde. Možná lehce s Caponordem. Ale stejně, co se cestování a delších štrek týče, silniční cesťák cendura suverénně válcuje, ve všem. Je to jiná liga. Daň silničního cesťáku je ta, že jsi v háji pokud bys potřeboval přejet rozmordovanou ne-cestu.
Kupodivu ale i ten Pan se na rozbitý silnici chová poměrně solidně. Ale ochrana před počasím je fakt jinde. Rychlost a dynamika taky. Cenduro je zkrátka takový SUV.
3 reakcí na tento příspěvek Cestne enduro vs Cestovno sportova moto
Toto je dobré téma na flame, nic víc, nic míň.
Univerzálností vitězí jasně cenduro, pokud víš, že budeš jezdit jen do civilizace a jen po kvalitních silnicích, tak cesťák.
Toť vsjo, co na tom chceš řešit víc?
Naposledy editováno 10.05.2013 23:15:26
1 reakcí na tento příspěvek Cestne enduro vs Cestovno sportova moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestne enduro vs Cestovno sportova moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestne enduro vs Cestovno sportova moto
Ty se ty odpovědi musíš dozvědět proč? Odpovědi na TVOJE otázky tak všeobecného rázu ti stejně nikdo nedá, tyhle odpovědi si musíš najít sám....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestne enduro vs Cestovno sportova moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestne enduro vs Cestovno sportova moto
Gretas píše: Dave81> Preco maju cestne endura problem s vyssou rychlostou?
No protože prostě tak rychle nejezděj, i když to bude motor "přeslitr" tak je to ok tak do 150 km/h, pak už ruší vysoké otáčky a vibrace. No a přes 200 to prostě nejede. Trošku výjimka bude možná nová KTM 1190.
1 reakcí na tento příspěvek Cestne enduro vs Cestovno sportova moto
1 reakcí na tento příspěvek Cestne enduro vs Cestovno sportova moto
Vono je všechno strašně relativní a těch příběhů co se k tomu vypráví
zmulin píše: Myslim,že je to uplně jedno.Já zas znam kluky,co dávaj v pohodě i ty okrsky na GTR,RT.Dokonce to jeden kámoš natřel s GW vyvoněnýmu týpkovi na Dubý.To bylo ale jen proto,že ten týpek sice jel na krásný ZX10 a měl k ní krásnou zelenou kombi,ale neuměl jezdit a místo aby trochu jel,tak se snažil o nějaký prapodivný vysedávání.
Vono je všechno strašně relativní a těch příběhů co se k tomu vypráví
No hlavne je strasne relativni jak jsi pak z ty pohodovy jizdy dobitej.. nekomu to vadi, nekomu ne a nekdo ani nevi jak pohodlna muze rozbita okreska byt na spravne zvolenym stroji me se na nich jezdilo vyborne i na 929rr, ale pak jsem koupil GS a procitnul jsem do reality, ze ty drivejsi krece v rukach nebyly zpusobeny nedostatkem horciku
Duba je ve vetsine pripadu jednom pozerska zalezitost. Kdyz mam chut si dat zmrzlinu tak jedu prave tam