Tady to je
Dokorace na zahradu za 1500kč, no neberte to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hipík prodává motorku
Je to přesně jak jsem to píšu. Udělat zadní tlumiče, přezout zadní gumu(dávám k tomu jednu jetou), zapojit lanko ke spínači zadní brzdy a tradá na STK. Motor se tam dá z nějaký bouraný yuki sportky. Rám je dobrej. nikde nepraská, ani se nekroutí. A ty litý kola, proč by jako měly praskat? Já už chci mít od všeho pokoj a jen jezdit.
Přendání motoru je práce na hodinu včetně "rauchpause" a ten zbytek se dá v dílně za den dodělat.
Ale musim přiznat, že ted jak mam to virago jsem furt nervozní z toho, že to neopravuju. Včera jsem si řikal, že zkontoluju utažení všech šroubů a byl jsem trochu naštvanej, když jsem tam ani po půl hodině hledání nenašel žádnej uvolněnej.
Naposledy editováno 10.05.2013 13:06:38
Čili vychytání všech much znamená v podstatě udělat téměř celou motorku novou a do toho půjde jen skutečný montér fanatik, který nevydrží bez šraubcíglu v ruce ani minutu.
A hlavně - komu by se chtělo dá pár tisíc za motorku, do které jen kvůli tomu, aby mohla bezpečně a spolehlivě jezdit, nakonec nacpe peníze, za které by měl spolehlivého japonce a nemusel na něm dál nic kutit.
A jestli Tě "svrbí pazury", že "neopravuješ", tak si uvědom, že staré hovno nesmrdí, když se do něj nerýpe , tak do toho radši nehrab. Jen občas zkontroluj a promaž lanka, čepy stojanu, páček, brzdového pedálu, vyčisti řetěz, namaž jej a zkontroluj napnutí a v předepsaných intervalech měň olej v motoru a udržuj jeho hladinu na předepsaném maximu.
Taková údržba bohatě stačí a holt si zvykni na to, že tohle je motorka, která bude jezdit ještě desítky let potom, co ty čínské kopie už nebudou vůbec existovat. Tady už nějaká spolehlivost je a u Viraga rozhodně nemusíš vozit na zádech půlmetrovou brašnu s vercajkem, jako kdysi V. Vondřich.
Jinými slovy, uvědom si, že teď máš Motorku a ne nějaký bastl splácaný z bambusu, rákosí a haj*lpapíru na koleně partou dvanáctiletých spratků, nadopovaných kdovíjakými narkotiky, aby pracovní nasazení "24/7" vydrželi. Řečeno pochopitelně s nadsázkou, nicméně coby porovnání kvality těchto dvou mašin docela výstižné.
Nebo jestli holt just musíš opravovat a montovat, tak si udělej papíry do 35kW a kup si Urala, nebo spíš Dněpra - to je motorka, která se za správnou obsluhu a údržbu umí odvěčit, ale zároveň si na ní nezajezdí ten, kdo má obě pracky levé . Ale zapomeň tam na "opravy" svým dosavadným způsobem, jinak uděláš vraždu i z ní.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zatmavení blinkrů Čína Ostatní | Ezmo | 23 | 17.3.2024 v 16:32 H-D82 |
čínský skútr 50cc 4T nestartuje Čína Ostatní | Domak | 10 | 9.5.2023 v 21:24 Domak |
čím zalepit šteft do válce Čína Ostatní | elvis78 | 16 | 1.12.2022 v 12:10 elvis78 |
gtweagheeh Čína Ostatní | Legolasss | 6 | 21.8.2022 v 10:57 assassin |
Problém s demontáži ozubeného kola Čína Ostatní | riderfery | 2 | 29.6.2022 v 14:27 riderfery |