paolo_novy Přidat reklamu

Téma: forum pro čopráky 2
Tak tímto gestem končí Forum pro čopráky .
VZhledem k aroganci zakladatele, jsem si dovolil toto vlákno obnovit, jako verzi č.2







Vadí mi, když někdo slyší na své jméno kritiku a pod její tíhou dokáže reagovat jedině tím, že vlákno uzavře, ačkoliv by nadále mohlo být otevřeno i bez zakladatelvo přítomnosti.

Léčení vlastního ega na některých vláknech jsou mnohdy až nechutná, ale nenechme si svůj krásný chopper život znechutit několika individuama a zadebatujme zde tedy i bez původního zakladatele.

Předpokládám, že jeho prvotní zámysl byl dobrý. Držme se tedy zámyslu a vlákno obnovme.

Přeji všem štastnou cestu

Naposledy editováno 05.05.2013 23:39:13

Blokovaní uživatelé: rancher

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2

31.5.2014 v 20:24 | Nahoru | #1
Dovi> Pokud se to umí, dá s jet i 90 v koloně a to pak přeci není pomalu se sunoucí kolona, ale ze zkušenosti radši v menším počtu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2

31.5.2014 v 23:43 | Nahoru | #2

rancher píše: Pokud se to umí, dá s jet i 90 v koloně a to pak přeci není pomalu se sunoucí kolona, ale ze zkušenosti radši v menším počtu...


Jenže ono čím delší je kolona (čím víc je jejích členú), tím nižší je její rychlost.

A není to primárně otázka zdatnosti řidičú (jezdců), ale je to objektivní fakt plynoucí ze samotného principu pohybu sevřené kolony vozidel. Protože má-li se kolona přesunovat stále v těsně uzavřeném (v co nejvíc kompaktním) tvaru a projíždí-li čelo kolony např. zatáčkou nebo se blíži ke křižovatce, musí vozidla na začátku kolony zpomalit, a to se vzápětí projeví i u všech ostatních vozidel v koloně, která jsou v tuto chvíli ještě daleko od zatáčky nebo křižovatky.

Výsledkem je pak buďto pulzující roztrhaná kolona anebo sice kompaktní dlouhá sestava, jenže přesunující se výrazně pomaleji, než kdyby střídavě nebyl střed a zadek brzděn čelem, a pak zase kdyby čelo nemuselo čekat na střed a zadní části - a tak pořád dokola.

Dalšími hodně kritickými místy jsou pak i křižovatky, kde to z pohledu ostatních vozidel jedoucích po hlavní nebo na zelenou vypadá tak, že jim jejich jinak legislativně volnou cestu znenadání zastoupí jakýsi samozvaný stavěč (kovboj s třásněma v zelené vestičce z IKEA za 39 kaček), donutí je zastavit a počkat, až projede nebo v horším případě se do jejich směru před ně nasune velká skupina dalších kovbojů (někteří i se squaw na tandemu) na vejletu z kempu zase zpátky do kempu. A tím si získávají motorkáři zase další a další "příznivce" (čti nepřátele).

P.S.
Aby bylo jasno - měl jsem v posledních letech postupně ťri čoprkrujzry a mám tento typ motocyklů stále rád. Ale ctím zásadu, že moje svoboda a moje práva končí bez výjimky tam, kde začínají práva a svoboda zase druhých lidí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder Bzricho 23 20.6.2024 v 12:47 Dusko
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi


TOPlist