VZhledem k aroganci zakladatele, jsem si dovolil toto vlákno obnovit, jako verzi č.2
Vadí mi, když někdo slyší na své jméno kritiku a pod její tíhou dokáže reagovat jedině tím, že vlákno uzavře, ačkoliv by nadále mohlo být otevřeno i bez zakladatelvo přítomnosti.
Léčení vlastního ega na některých vláknech jsou mnohdy až nechutná, ale nenechme si svůj krásný chopper život znechutit několika individuama a zadebatujme zde tedy i bez původního zakladatele.
Předpokládám, že jeho prvotní zámysl byl dobrý. Držme se tedy zámyslu a vlákno obnovme.
Přeji všem štastnou cestu
Naposledy editováno 05.05.2013 23:39:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
rancher píše: Pokud se to umí, dá s jet i 90 v koloně a to pak přeci není pomalu se sunoucí kolona, ale ze zkušenosti radši v menším počtu...
Jenže ono čím delší je kolona (čím víc je jejích členú), tím nižší je její rychlost.
A není to primárně otázka zdatnosti řidičú (jezdců), ale je to objektivní fakt plynoucí ze samotného principu pohybu sevřené kolony vozidel. Protože má-li se kolona přesunovat stále v těsně uzavřeném (v co nejvíc kompaktním) tvaru a projíždí-li čelo kolony např. zatáčkou nebo se blíži ke křižovatce, musí vozidla na začátku kolony zpomalit, a to se vzápětí projeví i u všech ostatních vozidel v koloně, která jsou v tuto chvíli ještě daleko od zatáčky nebo křižovatky.
Výsledkem je pak buďto pulzující roztrhaná kolona anebo sice kompaktní dlouhá sestava, jenže přesunující se výrazně pomaleji, než kdyby střídavě nebyl střed a zadek brzděn čelem, a pak zase kdyby čelo nemuselo čekat na střed a zadní části - a tak pořád dokola.
Dalšími hodně kritickými místy jsou pak i křižovatky, kde to z pohledu ostatních vozidel jedoucích po hlavní nebo na zelenou vypadá tak, že jim jejich jinak legislativně volnou cestu znenadání zastoupí jakýsi samozvaný stavěč (kovboj s třásněma v zelené vestičce z IKEA za 39 kaček), donutí je zastavit a počkat, až projede nebo v horším případě se do jejich směru před ně nasune velká skupina dalších kovbojů (někteří i se squaw na tandemu) na vejletu z kempu zase zpátky do kempu. A tím si získávají motorkáři zase další a další "příznivce" (čti nepřátele).
P.S.
Aby bylo jasno - měl jsem v posledních letech postupně ťri čoprkrujzry a mám tento typ motocyklů stále rád. Ale ctím zásadu, že moje svoboda a moje práva končí bez výjimky tam, kde začínají práva a svoboda zase druhých lidí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder | Bzricho | 23 | 20.6.2024 v 12:47 Dusko |
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |