A motoškoly, jako další nástavba po autoškole vše nevyřeší. To je pouze minimální procento lidí z toho počtu všech nových držitelů řidičských průkazů na motocykl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může za všechno autoškola ?
Krawatasakin píše: Stačilo by dát do autoškoly na neomezenou motorku, povinnou jízdu na okruhu a test z ovládání motocyklu, a nazdar. A to pouze na vlastním motocyklu.
A ať to klidně stojí o 4500 víc než to stojí teď.
Naprostý souhlas, právě A neomezenou dělám a stejně si tohle budu platit a je jasný, že nic než jezdit, jezdit, trénovat a zkoušet nepomůže... Když mi někdo navíc poradí, je to skvělý... ale myslet si, že sednu poprvé na moto v AŠ, odjezdím 13h, dám jízdy, a den starejmě papírama profrčím Evropu je fakt hovadina...
GSorca píše: Naprostý souhlas, právě A neomezenou dělám a stejně si tohle budu platit a je jasný, že nic než jezdit, jezdit, trénovat a zkoušet nepomůže... Když mi někdo navíc poradí, je to skvělý... ale myslet si, že sednu poprvé na moto v AŠ, odjezdím 13h, dám jízdy, a den starejmě papírama profrčím Evropu je fakt hovadina...
Tak zpet na zem, po kolik kilometrech to jako uz budes mit v ruce? Zavedeme autoskoly kde dostanes papiry po 10000km?
Jestli, tak povinne 2-3 kurzy v nasledujicich letech po ziskani ridicaku. Pripadne, aby se predeslo degradaci kurzu, komisar napise do zapisu po xxx km, co delas spatne, a mas x mesicu na to abys to zlepsila. Pak prijde znovu a bud si to natrenovala nebo ne... A jestli chceme jeste dal sichrovat tak je treba mit z obou jizd videozaznam, ktery by se ulozil pro potreby kontroly. Taky by se timhle zpusobem daly zavest vyrazne ulevy na dani/pojistce...
Kazdopadne ani tohle neni nic co by mohlo projit... a ne proto ze je to nerealizovatelne, ale proto ze neni vule, a nic jine nez prirozeny vyber nezafunguje