Naposledy editováno 01.05.2013 10:17:13
1 reakcí na tento příspěvek Renovace prosim o radu nebo spíš názor
Jinak, jestli z toho chces udelat veterana, tak to musi byt vcetne linek a podobnejch detailu - a za penize, ktery se ti u Jawy nikdy nevrati!
pesastor píše: Nejhorsi je, kdyz kutil domaci "udelam a umim vsecno sam" zacne renovovat cokoli.
Jinak, jestli z toho chces udelat veterana, tak to musi byt vcetne linek a podobnejch detailu - a za penize, ktery se ti u Jawy nikdy nevrati!
Ty se nevrati u niceho pokud je to delane od zakladu.
1 reakcí na tento příspěvek Renovace prosim o radu nebo spíš názor
Občas se mi stane že se u kývačky zastaví pánové a vzpomínají,hned by jsi slyšel jakpak-to?
Kola na foto vypadají dobře,kdybych potřeboval koupil bych..
Jo cislo Te maznou ale vzdy zaleti na TYPU ten musi sedet a kejva je typ 353 a panelka 559 - coz Te na stk neprojde.
Naposledy editováno 01.05.2013 11:54:18
2 reakcí na tento příspěvek Renovace prosim o radu nebo spíš názor
Ze jich tady, na ruznych inzercich a na Jawamanii je!!!
pesastor píše: A za rok nebo za dva to budes prodavat jako "veteran" aspon za 20kolicku a cekat na nejakyho hejla co se na to chytne?
Ze jich tady, na ruznych inzercich a na Jawamanii je!!!
Pokud je to udělané tak jak má být, proč ne. To není ani cena renovace.
Pro představu jsem si důkladně psal náklady na renovaci M-72. Můžete kouknout na můj web.
Pořizovací cena motorky byla 40t. Celkem jsem už na skoro 150t.
A kdybych to chtěl za 150t. prodat, tak budu pro většinu lidí zloděj. A to jsou jen náklady bez mého času stráveného v dílně nebo po burzách.
Ale udělat to na oko jako je to zvykem v PL pak to beru že je to zlodějna protože stejně vše děláš znova.
a) - každého věc co za to ptá,..
b) - pokud to někdo dá a líbí se mu to je to věc kupujícího!
A na Aukru i jinde končí kývačky od 4000 vraždy až neskutečné astronomické rakety! Sehnat 353 s notama je dnes 12-16000 v průměru.... Jen noty jdou v pohodě za osmičku.
Jinak k původnímu dotazu. Klidně to renovuj. Já taky renovuju motorky doma a sám (no jsme na to 4 teda doma) a nikdy nemám problém s ničím (obecně, bo problémů je při opravách milion,..ale ne neřešitelných). Když si v pohodě šikovný tak nevím proč bys měl dávat atronomické sumy za renovace. A renovace (dle mě) není jen sednout si k netu naskládat si za 45000 zboží do košíku a kreditkou zaplatit).
U Tvé 353 1959 motorky bacha na motor při nákupu. Motory pro typ 353 mají dvoupáky, pro typ 353-02 a 353-03 je již jednopáka, ale liší se v mnoha detailech (tvar čela karterů, tvar límce kolem karbecu, jinak tvarovaná zadní část motoru a výřez na mazání kyvky). Ty potřebuješ typ 353-04. Doporučuji se mrknout na Tvé sériové číslo motoru (původní štítek) a koupit přibližné podobné. (například od oka + - čísla 225xxx (1959) až 28xxxx (1961) až 31xxxx (1962)).
Kola nekupuj třebas celé, Kup dráty (2x400) a ráfky (2x1000), napleť si to (jedno kolo podle toho starého a pak obráceně) sám a nechej jen vycentrovat (obě + - 300). Jsi na cca 3200. Bubny vypucuj a očisti,..to si taky uděláš sám v pohodě. Případně si za zbylé 2000 kup tlakový čistič (vapku) a Arvu a tím umyješ blok tak, že je jak po chemickém čištění!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116375 | Dnes v 13:25 Jirka4137 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |