globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Renovace prosim o radu nebo spíš názor
1.5.2013 v 09:37
Zdravím mám jawu 250/353 je celá original jen motor sem tam dal z Panelky (ten motor mě totiš přijde daleko lepší) ctěl bych se zeptat jestli to nevadí.. papíry k mašině mám panelkoví a tecnickou prošla bez problému. Letos se chystám na celkovou renovaci a tak nevím jestli je dobrý mít krásnou kývačku a na ní mít motor z panelky .. Děkuju moc za vaše názory.

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 09:45 | Nahoru | #1
Jestli to je ta v profilu tak to je stetkolak,stribrenka.osobne bych delal 353 je jich mene,Pokud tam nechas motor z panelka tak udelas jen bast

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 09:58 | Nahoru | #2
Na jezdeni po vesnici a bezne uzivani to nevadi.Papiry mas panelkove - 559 takze je jiny typ motoru nez ma kejvacka - 353.A nevim v cem je ta panelka lepsi ? - drobet vic to jede ale ma to taky vice otacek naz kejvacka.A kejvacka ma na klice 3 loziska kdezto panelka jen 2 a proto taky min vydrzi a zacne jakoby zvonit.Ale jestli delas veterana a budes to renovovat opravdu poctive tak v KAZDEM PRIPADE SEZEN motor kejvy i kdyz to budes muset prerazit na typ panelky ale papiry nejezdi ze ?Kdysi jsem resil take papiry ale chtel jsem na stejnej typ jako je motka a cekal jsem asi pul roku nez se na inzertci neco naslo a jen za noty jsem dal 4500kc.Ale jinak to proste neslo.Jo a do celkove renovace jsem zahucel okolo 50tkc - nepocitam praci protoze je to konicek a veci jsem daval vetsinou origo,chrom jsem si nechal delat opravdu peknej za docela raketu a rafky a vejfuky jsou od p.Hadravka - takze super a v zadnem pripade nedavej Turky ci Cinu atd.Jo a to jezdeni za soustruznikem,piskovacem dale galvanovna a burzach atd. - uvidis kolik Te to bude stat nervu.............ale za to snazeni to stoji a pak najednou koukas a z kusu srotu mas krasnej kus nabytku kterej je lepsi nez kdyz vysel z fabriky.Drzim palce

Naposledy editováno 01.05.2013 10:17:13

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 10:07 | Nahoru | #3
Jde o to jestli to má být opravdu renovace nebo pastění. Jen chromování nádrže vychází cca 4-5000kč pokud si jí nechystáš pod chrom sám, náklady na pěknou renovaci nejsou zanedbatelné a pokud se nechystáš investovat tak 30000kč tak na to raději zapomeň, jestli to nemá být štětkovka a má vypadat jako Jawa tohoto pána tak zrenovovat to levný nikdy nebude. Záleží jestli to má být RENOVACE nebo "renovace".

1 reakcí na tento příspěvek Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 10:30 | Nahoru | #4
Nejhorsi je, kdyz kutil domaci "udelam a umim vsecno sam" zacne renovovat cokoli.
Jinak, jestli z toho chces udelat veterana, tak to musi byt vcetne linek a podobnejch detailu - a za penize, ktery se ti u Jawy nikdy nevrati!

(reakce na) Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 10:35 | Nahoru | #5

pesastor píše: Nejhorsi je, kdyz kutil domaci "udelam a umim vsecno sam" zacne renovovat cokoli.
Jinak, jestli z toho chces udelat veterana, tak to musi byt vcetne linek a podobnejch detailu - a za penize, ktery se ti u Jawy nikdy nevrati!



Ty se nevrati u niceho pokud je to delane od zakladu.

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 10:52 | Nahoru | #6
pokud chceš mít veterána tak ti nestačí jen motor ale i papíry. na ježdení ti stačí co máš,ale je to skoro bezcenné

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 10:59 | Nahoru | #7
No takže je to jasný bude tam motor z kyvačky ale potom nevim... myslite že to pude napsat na panelkoví papíry ... už ted v těch papírech mám přepsanej kyvačkovej rám ted jeste ze bych vyměnil motor jako náhradní díl napíšu na jawu a zkusim jestli by mě na to dali potvrzení ikdyž pochybuju ale za pokus to stojí.. Taky by mě zajímalo co si myslíte o tomhle http://aukro.cz/sad...cka-i3201405285.html

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 11:18 | Nahoru | #8
seš kutil tak kup jen dráty a ráfky...středy vyleštíš,ložiska vymeníš,přepleteš a vycentruješ.

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 11:23 | Nahoru | #9
Jak uz bylo psano hodne zalezi na detailech napr.- zadni chromove madlo za sedackou ma bejt kousek nad drzaky co je prisroubovane k blatniku nastrikano do barvy (malo kdo to ma kazdej to nechava cele v chromu)

1 reakcí na tento příspěvek Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 11:37 | Nahoru | #10
Já jsem na pionýru udělal výmaz motoru a mám pokoj.Motor tam můžu dát s jakékoli padesátky.

Občas se mi stane že se u kývačky zastaví pánové a vzpomínají,hned by jsi slyšel jakpak-to?

Kola na foto vypadají dobře,kdybych potřeboval koupil bych..

(reakce na) Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 11:49 | Nahoru | #11
[quote=Man.]Já jsem na pionýru udělal výmaz motoru a mám pokoj.Motor tam můžu dát s jakékoli padesátky.

Jo cislo Te maznou ale vzdy zaleti na TYPU ten musi sedet a kejva je typ 353 a panelka 559 - coz Te na stk neprojde.

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 11:51 | Nahoru | #12
Tak su zvědav jestli to pude a budu jezdit na kývačce ale v papírech budu mít napsáno 592 :D kdyby mě to vyšlo tak na to že papíry sou jinyho typu ale je vnich vše řádně zapsáno (co sem se informoval když Jawa potvrdí že mezi typem 353 a 559 muzu zaměnit rám a motor jako náhradní díl tak by to neměl být problém) Každopádně pískování už mám domluvený musim ještě sehnat nádrž se spínací skřínkou a taky výfuky chtěl bych rybiny... Ale nejdřív si chcu vyřídit ty papíry protože jestli to nepujde tak bych musel změnit plány ...Děkuju všem za rady :)

Naposledy editováno 01.05.2013 11:54:18

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 12:05 | Nahoru | #13
Vyfuky - P.Hadravek vyroba vyfuku a mrkni na ceny a poradne to zvaz

2 reakcí na tento příspěvek Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 17:00 | Nahoru | #14
A za rok nebo za dva to budes prodavat jako "veteran" aspon za 20kolicku a cekat na nejakyho hejla co se na to chytne?
Ze jich tady, na ruznych inzercich a na Jawamanii je!!!

(reakce na) Renovace prosim o radu nebo spíš názor

1.5.2013 v 17:46 | Nahoru | #15

pesastor píše: A za rok nebo za dva to budes prodavat jako "veteran" aspon za 20kolicku a cekat na nejakyho hejla co se na to chytne?
Ze jich tady, na ruznych inzercich a na Jawamanii je!!!



Pokud je to udělané tak jak má být, proč ne. To není ani cena renovace.
Pro představu jsem si důkladně psal náklady na renovaci M-72. Můžete kouknout na můj web.
Pořizovací cena motorky byla 40t. Celkem jsem už na skoro 150t.
A kdybych to chtěl za 150t. prodat, tak budu pro většinu lidí zloděj. A to jsou jen náklady bez mého času stráveného v dílně nebo po burzách.
Ale udělat to na oko jako je to zvykem v PL pak to beru že je to zlodějna protože stejně vše děláš znova.

(reakce na) Renovace prosim o radu nebo spíš názor

2.5.2013 v 18:28 | Nahoru | #16
pesastor> Pocky ted vubec nechpu tvůj prispevek. Za prvni jeste vubec nevim jestli do toho pudu zatim mě jenom vše odrazuje ... Potom nevím kde si vzal za komplet renovovanou jawu cenu 20... na aukru se normalne draží jawy 250/353 bez papírů a stav celkem špatnej za cca 4 až klidně 7 ... a už sem aji viděl jak kdosi prodal kyvačku ktera teda vypadala jak kdyby zrovna vyjela z fabriky za 60. Ale o to přece vubec nejde mě baví tyto motorky skládat už sem jich pár dal dohromady ale zatim sem neměl love třeba na to abycvh si to nechal nalakovat v lakovně nebo nachromovat. Možná sem udělal chybu že sem nepočkal a lakoval sem to sam ale co už ...

Renovace prosim o radu nebo spíš názor

28.5.2013 v 14:59 | Nahoru | #17
NIkdy nechápu vzlyky nad cenou Jawy. Je to přece:
a) - každého věc co za to ptá,..
b) - pokud to někdo dá a líbí se mu to je to věc kupujícího!

A na Aukru i jinde končí kývačky od 4000 vraždy až neskutečné astronomické rakety! Sehnat 353 s notama je dnes 12-16000 v průměru.... Jen noty jdou v pohodě za osmičku.

Jinak k původnímu dotazu. Klidně to renovuj. Já taky renovuju motorky doma a sám (no jsme na to 4 teda doma) a nikdy nemám problém s ničím (obecně, bo problémů je při opravách milion,..ale ne neřešitelných). Když si v pohodě šikovný tak nevím proč bys měl dávat atronomické sumy za renovace. A renovace (dle mě) není jen sednout si k netu naskládat si za 45000 zboží do košíku a kreditkou zaplatit).

U Tvé 353 1959 motorky bacha na motor při nákupu. Motory pro typ 353 mají dvoupáky, pro typ 353-02 a 353-03 je již jednopáka, ale liší se v mnoha detailech (tvar čela karterů, tvar límce kolem karbecu, jinak tvarovaná zadní část motoru a výřez na mazání kyvky). Ty potřebuješ typ 353-04. Doporučuji se mrknout na Tvé sériové číslo motoru (původní štítek) a koupit přibližné podobné. (například od oka + - čísla 225xxx (1959) až 28xxxx (1961) až 31xxxx (1962)).

Kola nekupuj třebas celé, Kup dráty (2x400) a ráfky (2x1000), napleť si to (jedno kolo podle toho starého a pak obráceně) sám a nechej jen vycentrovat (obě + - 300). Jsi na cca 3200. Bubny vypucuj a očisti,..to si taky uděláš sám v pohodě. Případně si za zbylé 2000 kup tlakový čistič (vapku) a Arvu a tím umyješ blok tak, že je jak po chemickém čištění!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116375 Dnes v 13:25 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist