bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu
Zdravím, vlastním Hondu NSR 125R z roku 1992, dnes jsem ji odplastoval, abych zjistil co tam mám za CDIčko, které jsem ovšem nenašel ani dle manuálu u zadního světla, ani pod bandou, ale to je vedlejší problém. Zjistil jsem, že od karbecu mi vede jedna hadička, která vlastně nevedla nikam...jediný neobsazený protikus jsem našel na motoru, ale nejsem si jistý, jestli tam uvedená hadička má být připojena ??? Při odpojené hadičce se mi otáčky bez sytiče drží okolo 2.000, po zapojení hadičky vystouply na cca 2.300 ot. Sice byl motor stále studený, ale zdálo se mi, že po připojení uvedené hadičky se jí nechce moc jet a má tendenci se při jízdě dusit...Taky jsem zjistil, že mám v Airboxu loužičku benzínu z karbecu ??? Má se starým NSRkem někdo zkušenosti a dokázal by mi poradit ??? Uvedenou hadičku ukazuji na přiložených foto. Díky






























1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 1.5.2013 v 09:08 | Nahoru | #1
Vypada to na odvetrani motorove skrine. Melo by to jit nekam do airboxu.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 1.5.2013 v 09:14 | Nahoru | #2
Přepad vede o normálně pod motor na karbecu to samý

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 09:16 | Nahoru | #3
ten 3obrázek je hadička od oleje (oilmasteru) ne? A ty oilmaster nemáš zapojenej. A jinak já bych řekl že je to odvětrávání skříně a mělo by to bejt zapojený do airboxu

Tohle by ti mělo pomoct:
http://www.partsdepo.../1992/NSR125/368886/
a
http://www.partsdepo.../1992/NSR125/368893/

Naposledy editováno 01.05.2013 09:22:27

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 09:20 | Nahoru | #4
Ta zakroužkovaná hadička je přepad ta hned pod ní je od oilmastru
Ale volnobežný otáčky by sis měltrošku unrat máš je až zbytečně vysoký měly by bejt mezi 1200-1500

Naposledy editováno 01.05.2013 09:21:21

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 09:23 | Nahoru | #5
Pvt_Fletcher> Já mam taky otáčky 1800 až 2000. Líp se mi stím rozjíždělo a taky co jsem vyměnil žárovky za H7 z auta 65w tak jsem rád že to nechcípne se světlama za studena ;)

Naposledy editováno 01.05.2013 09:24:26

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 09:24 | Nahoru | #6
A proč nezdá se ti to zbytečně moc?Volnoběh by měl bejt co nejmenší ne?

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 09:25 | Nahoru | #7
Pvt_Fletcher> menší nejde to už by to chcíplo. Jakmile zapnu světla tak klesnou otáčky a motor má za studena takovej nepravidelnej chod.

A i ty otáčky mi takhle poradily že je to pro moje nsr s těma dílama co tam mam nejlepší ;)

Naposledy editováno 01.05.2013 09:27:16

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 09:29 | Nahoru | #8
Aha když ti to při nižších chcípá tak je to ok a co tam máš za zvláštní díly?

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 09:32 | Nahoru | #9
Pvt_Fletcher> plně otevřená, laděněj výfuk i se svodem, TV 124 předělaný na TV 78. K tomu přesně naladěnej airbox a karbec. Dále jiný svěltla + další elektrický vychytávky co jsem si dělal (usb zásuvka, lepší chladič, imitace alarmu,...)

Momentálně mám doma rozpracovanou další vychytývku na upravu CDI

Naposledy editováno 01.05.2013 09:33:58

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 09:35 | Nahoru | #10
Aha to já mám jenom originál ale za to novej vršek od hodny za 13 z parts depot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 09:52 | Nahoru | #11
Pvt_Fletcher> Kdybych měl měnit hlavu tak koupím hlavu pro starší nsr, přesněji JC20sp a to je pak nářez ;)

EDIT: se to tu rozjelo trochu jinak tak tedkon už jenom k tématu ;)

Naposledy editováno 01.05.2013 09:59:07

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 10:17 | Nahoru | #12

pesastor píše: Vypada to na odvetrani motorove skrine. Melo by to jit nekam do airboxu.



Takže jsem, pochopitelně, karbec s motorem (skříní) propojil nesmyslně blbě - tak proto se jí nechce jet... , ale je fakt, že tedy nechápu, kam by měl být připojen výstup z té skříně, protože na Airboxu jiný vstup, mimo příruby z karbecu nemám... Ale jinak díky

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 10:19 | Nahoru | #13
A není to tohle, V levo dole v tom airboxu ta černá díra



Naposledy editováno 01.05.2013 10:20:04

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 10:20 | Nahoru | #14

Pvt_Fletcher píše: Přepad vede o normálně pod motor na karbecu to samý



Díky

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 10:32 | Nahoru | #15
uvidíš snad to bude ono, když ne tak se někdy stavím a kouknem se na to ;)

Naposledy editováno 01.05.2013 10:33:31

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 10:34 | Nahoru | #16

kdyrja píše: ten 3obrázek je hadička od oleje (oilmasteru) ne? A ty oilmaster nemáš zapojenej. A jinak já bych řekl že je to odvětrávání skříně a mělo by to bejt zapojený do airboxu

Tohle by ti mělo pomoct:
http://www.partsdepo.../1992/NSR125/368886/
a
http://www.partsdepo...R125/368893/ [/quote]

Ahoj Kubo, máš pravdu, předchozí majitel Oilmaster demontoval a míchám přímo v bandě...takže konec hadičky, přisponkovaný ke karbecu - tak ta hadička původně vedla do Oilmasteru - je to tak??? Nebylo by tedy lepší tuto hadičku zaslepit? Nepřisává mi zbytečně do karbecu falešný vzuch ??? A ten výstup ze skříně, ten může zůstat volný ? Mně do Airboxu skutečně jiné připojení nemám - jen přírubu ke karbecu, jak jsem tu už psal...navíc mě zaráží ta loužička benzínu na dně Airboxu ??? Vylil jsem z něj tak 10-15ml...

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 10:38 | Nahoru | #17

kdyrja píše: A není to tohle, V levo dole v tom airboxu ta černá díra



Ahááá, tak toho jsem si vůbec nevšiml, ale kdybych tam ten otvor měl, pak bych dno Airboxu nemohl mít zatopený tím benzínem ??? Odtekl by...

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 10:40 | Nahoru | #18

Pvt_Fletcher píše: Ta zakroužkovaná hadička je přepad ta hned pod ní je od oilmastru
Ale volnobežný otáčky by sis měltrošku unrat máš je až zbytečně vysoký měly by bejt mezi 1200-1500



Mám podobný případ jako Kdyrja - při rozjezdu se mi začala dusit a po zvýšení otáček je to celkem v poho...

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 10:44 | Nahoru | #19

kdyrja píše: uvidíš snad to bude ono, když ne tak se někdy stavím a kouknem se na to ;)



Díky Kubo, ale přemýšlím, že to vezmu do servisu ke Speedymu - asi by to chtělo komplet celé seřídit...

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 11:23 | Nahoru | #20
jj je to natobě, jinak dkyby jsi hledal servis dobrej tak tu mám jeden kousek od baráku, fajn kluci který těm motorkám rozuměj a dost je to baví ;)

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 12:12 | Nahoru | #21
Ten stříbrnej čep mi připomíná starou CZ 175 jak se s ním pumpoval benzín do karbecu , starý dobrý časy, co bych za ní teďkon dal

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 12:25 | Nahoru | #22

kdyrja píše: jj je to natobě, jinak dkyby jsi hledal servis dobrej tak tu mám jeden kousek od baráku, fajn kluci který těm motorkám rozuměj a dost je to baví ;)



Díky, jde o to, kolik si berou a hlavně jestli to dokážou kompletně seřídit (karbec, přívěru atd.) taky jsem nenašel to CDIčko, podle manuálu by mělo být u zadního světla a není, není ani pod bandou - tam jsem našel jen RCčko (otevřené : TV 78) a regulátor nabíjení...ale CDI je mi prostě záhadou

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 12:34 | Nahoru | #23
No hele mě tam taky dělali nsr a paráda, všechno seřízený jak švýcarský hodinky. A prachy to je všude +- stejný, ale můžu se ti zeptat. A to cdi je nejlepší jít podle kabelů a někde ho najdeš a pokud ne tak se můžem domluvit a já můžu přijet a podíváme se na to ;)

Naposledy editováno 01.05.2013 12:34:55

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 12:41 | Nahoru | #24

TomasGSR píše: Ten stříbrnej čep mi připomíná starou CZ 175 jak se s ním pumpoval benzín do karbecu , starý dobrý časy, co bych za ní teďkon dal



jj, taky jsem dvě vlastnil a je fakt, že na starých strojích bylo všechno jednodušší

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 12:52 | Nahoru | #25

kdyrja píše: No hele mě tam taky dělali nsr a paráda, všechno seřízený jak švýcarský hodinky. A prachy to je všude +- stejný, ale můžu se ti zeptat. A to cdi je nejlepší jít podle kabelů a někde ho najdeš a pokud ne tak se můžem domluvit a já můžu přijet a podíváme se na to ;)



jj, když se zeptáš, budu rád a já se optám u toho Speedyho...jinak budu mít teď volnej víkend, ale jen dopoledne - jak v sobotu, tak v neděli...

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

1.5.2013 v 12:54 | Nahoru | #26
ok tak se domluvíme ;)

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 13:01 | Nahoru | #27
kdyrja> záleží, kterej den se ti to bude víc hodit, ale viděl bych to už od osmi ráno, abych stíhal, tohle odplastovat je dost pakárna...

Prosím o radu

1.5.2013 v 13:11 | Nahoru | #28
není problém na černáku jsem za 15min ;)

(reakce na) Prosím o radu

1.5.2013 v 18:13 | Nahoru | #29

kdyrja píše: Pvt_Fletcher> Kdybych měl měnit hlavu tak koupím hlavu pro starší nsr, přesněji JC20sp a to je pak nářez ;)

EDIT: se to tu rozjelo trochu jinak tak tedkon už jenom k tématu ;)


Já si nekupoval hlavu ta jediná byla v cajku jinak kroužky na sračky a nikasil to samý a než riskovat českej nikasil(sice s pistem wiseco za)9000 tak to radši originál

Prosím o radu

1.5.2013 v 19:18 | Nahoru | #30
To zase tady v čr je všechno podivný, tedkon jsem si koupil spojkový lanko na nsr a 2x mi poslal blbý lanko
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist