Nějakej rozdíl mezi k1-3, r1, a zx9 by taky neškodil
Naposledy editováno 30.04.2013 14:36:39
ale 954 o opravdu fároš s velky F a hlavně je to mnohem hezčí motorka
já měl 929 což sice o chlub horší bike ale na tu motorku mám ty nej vzpomínky.
x kamarádu mělo 954 a jsou na tom uplně stejně.
pokud máš teď hodnu, bude se ti jízda na 954 líbit.
na řeči remcalů a regulátorovejch rejpalů kašli
díly na motorky prodávám a regulátorů jsem prodal víc na yamahy a suzuki než na hondy
sám jsem jej vyměnil za CBR 600F4 a je to opravdu ještě větší kus motorky s perfektním motorem. Můj osobní pocit je takový že to jede neskutečně kor se zkráceným převodem jako má moje 954. Když člověk chce má tam 200 a víc hned (ovšem ne na veřejných komunikacích). Oproti CBR600 to sportovnější je, tvrdší a trochu víc sklon na ruce, ale cestovat se dá více než v pohodě. Oproti 929 vidím největší rozdíl v tom, že 954 vypadá díky vzhledu o dost mladší, motorově rozdíl minimální.
Edit:
929 oproti K1 je ovladatelnější, hravější, s převodem do síly jede téměř stejně jak K1 s origo.
929 vs ZX9R? Je asi zbytečné srovnávat..
Naposledy editováno 30.04.2013 14:44:14
ta uhlazenost je dost diskutabilní... zatím sem pojel v zatáčkách kde co a soupeřil sem i s ZX10 a stíhal sem jen jednou sem musel Hlavu sklonit a uznat že Opravdu jeden Kluk ze Zlatých Hor to drdil neskutečně , pravdou je že ja tam byl po 3 on ta jezdil 7let trénovat...ale jak říkam klobouk dolů jak jezdí...
co se týče 954 myslím že co mi chybí proti litru je jen tlumič řízení ...
Přes motorky Jako BIMOTA, BMW S1000RR , jsem se zase vrátil k CBR 1000RR 05 a současně mám TRIUMPHA 675 ...proč sem si koupil zase stareho blada je že mi ta motorka sedí a cítím se na ni super...675je podvozkově divočejší(míň stabilní)
954 je bike který tě nezklame ani dnes..da se na tom zajet dost slušně ...
Tady máš hezky popsáno srovnání japonského čtyřlístku v kubatuře 900-1000 co se kdy kde měnilo a zlepšovalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs
ířč
na 929 jsem jel 2009 hořice (sice na chvostu ale jel ) a i tak jsem se neztratil..
podvozkově to funguje a brzdy se správnýma deskama taky super. rozhodně lepší jak gsxr, nebo zx9.
tlumič řízení tomu pravda chybí ale stačí za litr sehnat obyč např z R1 nebo gsxr a zas je to o dost příjemnější
954 je oproti 929 o level výš takže za mě určitě ANO
Ale jestli chceš aby to jelo i z nízkých, ve středních i vysokých otáčkách tak ber tu 929/954 a jak už tu bylo hodně psáno ten převod do síly - udělá to strašně hodně. Pak se to staví na dvojku plynem na zadní, výjezdy ze zatáčky opravdu super
Ještě sehnat nějaký zachovalý kousek..
e: já dám převod do síly i na gixero jak budu měnit někdy řetězovku.
Naposledy editováno 30.04.2013 20:54:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs
xBaryk píše: S tím převodem máte pravdu, rupnu ho tam. Jinak v čem se projevuje to "magorství" v konkurenci? (V kopancech?) a nebo je to jenom mýt, a proste jede jako normální čtyřvál, lineárně, dole nic, nahoře jede?
Magorství v konkurenci se projevuje jen přes magory zdejšího fóra, kteří zaslepeně vychvalují svůj stroj.
E: já nevím, ale co jsem jel čtyřvály litry tak vždy to bylo bez kopanců. Možná tak co si pamatuji ninja šestka měla kopanec.
I gixery jsou hodné motorky, žádný magor motor.
Teď už je asi jediný motor z čeho mám strach furt a to je kroska ČZ 380
Naposledy editováno 30.04.2013 21:42:57
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
Pokud zmenis prevod tak nebudes o ecu mape premyslet pac budes motor drzet furt nad 8 tis...
Uprimne receno az se budes pohybovat za jizdy furt mezi 10 az 13 ve spici a budes ji v jakekoli zatacce drzet u huby tak bych zacal zvazovat upravu dychtici po vetsim vykonu...ono tech 150 koni neni malo a to ze tocis heftem nadoraz na rovince neni znameni zvladnuti stroje...to umi fakt kazdej...
Za me ti reknu jedno pokud chces vic vzruseni tak si kup ZX9 pac to ze to brzdi hur hur zataci ti dopreje pocit vzruseni ale nikde te to jizdne neposune...954 a r1 jsou podle me s tehle generaci motorek2002-2003 nejlepe postavene a odpovidaji ...nebo se priblizuji tem dnesnim bikum v oblasti sbk ss a litrovych zvyklosti...po roce 2004 je to ale vyvojovy zlom u vsech znacek...jen suza az po roce(vroce) 2005... Tam je motoricky vse jinak co se tyce do vykonu ...brzdy...zmena konstrukce...
Mozna bych se prvne svezl a pak zacal mluvit co upravit...znam takovych kluku vic a ani jeden nedokazali vyuzit potencial v serii natoz po zkraceni prevodu ci instalaci pwc a dalsich vymozenosti...
Za me bych sel po motorce pokud mozno v seriovym stavu...a pri vyberu bych dal hlavne na stav nez na doplnky
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
E: jo a po 6ce Cébru poletí 954ka jako prase
Naposledy editováno 06.05.2013 22:59:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |