globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš 954 vs
Zdravím, zajímalo by mě pár informací o tomhle fárošovi. Jak to jede, je to zábavný, dneska sem se bavil s člověkem co říkal, že je to poslední fároš s velkým F..až tak nepohodlný to není, prý. Je to pravda ? Je to velkej rozdíl oproti 929tce?
Nějakej rozdíl mezi k1-3, r1, a zx9 by taky neškodil

Naposledy editováno 30.04.2013 14:36:39

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 14:22 | Nahoru | #1
okolo k1 a zx9 se ti tu s největší pravděpodobností semele smršť

ale 954 o opravdu fároš s velky F a hlavně je to mnohem hezčí motorka
já měl 929 což sice o chlub horší bike ale na tu motorku mám ty nej vzpomínky.
x kamarádu mělo 954 a jsou na tom uplně stejně.
pokud máš teď hodnu, bude se ti jízda na 954 líbit.
na řeči remcalů a regulátorovejch rejpalů kašli

díly na motorky prodávám a regulátorů jsem prodal víc na yamahy a suzuki než na hondy

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 14:23 | Nahoru | #2
Čao,
sám jsem jej vyměnil za CBR 600F4 a je to opravdu ještě větší kus motorky s perfektním motorem. Můj osobní pocit je takový že to jede neskutečně kor se zkráceným převodem jako má moje 954. Když člověk chce má tam 200 a víc hned (ovšem ne na veřejných komunikacích). Oproti CBR600 to sportovnější je, tvrdší a trochu víc sklon na ruce, ale cestovat se dá více než v pohodě. Oproti 929 vidím největší rozdíl v tom, že 954 vypadá díky vzhledu o dost mladší, motorově rozdíl minimální.

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 14:31 | Nahoru | #3
Jo taky sem váhal mezi 929,954 jsou to krásný stroje ačkoliv sem na nich nikdy nejel.Pár místních mi ale řeklo že to po přechodu ze Srada bude zklamání motor je prý dost nudný což mě odradilo a volil sem ZX-9.Ta má průběh výkonu grandiozní,podvozek spíš cestovní a brzdy slabý vzhledově za 929 dost zaostává(kyvka,vidlice,rám,plasty) ale maká výborně a mě to vyhovuje.

(reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 14:41 | Nahoru | #4
xBaryk> To že má CBR nudný motor je více méně další hloupost zdejšího fóra. Dáš převod do síly a uvidíš, že to bude fajn.

Edit:

929 oproti K1 je ovladatelnější, hravější, s převodem do síly jede téměř stejně jak K1 s origo.

929 vs ZX9R? Je asi zbytečné srovnávat..

Naposledy editováno 30.04.2013 14:44:14

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 15:12 | Nahoru | #5
jezdil sem od 900rr po 1000rr 06 a nemužu si stěžovat ani na jednu...Litr už je ale skok trochu jinam ...

ta uhlazenost je dost diskutabilní... zatím sem pojel v zatáčkách kde co a soupeřil sem i s ZX10 a stíhal sem jen jednou sem musel Hlavu sklonit a uznat že Opravdu jeden Kluk ze Zlatých Hor to drdil neskutečně , pravdou je že ja tam byl po 3 on ta jezdil 7let trénovat...ale jak říkam klobouk dolů jak jezdí...

co se týče 954 myslím že co mi chybí proti litru je jen tlumič řízení ...

Přes motorky Jako BIMOTA, BMW S1000RR , jsem se zase vrátil k CBR 1000RR 05 a současně mám TRIUMPHA 675 ...proč sem si koupil zase stareho blada je že mi ta motorka sedí a cítím se na ni super...675je podvozkově divočejší(míň stabilní)

954 je bike který tě nezklame ani dnes..da se na tom zajet dost slušně ...

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 15:24 | Nahoru | #6
http://www.motorkari...ha-yzf-r1-18063.html

Tady máš hezky popsáno srovnání japonského čtyřlístku v kubatuře 900-1000 co se kdy kde měnilo a zlepšovalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 15:51 | Nahoru | #7
xBaryk> Měl sem efko jako ty, akorát starší. Teď sem přešel na 954. Jestli ti vadí u toho efka lineární a nudnej průběh, tak budeš asi z 954 zklamanej, výkon to má dostatečnej, ale motor má od 4 tisíc lineární nárůst výkonu až do omezovače bez jedinýho kopance, prostě působí fakt "hodně". Na druhou stranu každej od toho očekává něco jinýho, já sem chtěl hlavně motorku s dobrym podvozkem a brzdama, abych se moh trochu posunout v technice jízdy, a to mi splňuje fakt za 1 (mám ale tlumič řízení). Navíc je to fakt nádherná motorka - ale to je samozřejmě subjektivní..

(reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 16:07 | Nahoru | #8
pedro37> To je ta kombinace co nabízí a zároven schází ZX-9 motor od 3,5-4000 ot dostane kopanec zrychluje pak další kopanec ten motor je opravdu zábava.Ovšem přijde zatáčka a skvělý dojem zkazí brzdy a pocit jistoty podvozek

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 17:17 | Nahoru | #9
Ahoj, po několika motorkách jsem teď šel do 954, důvodem byl podvozek, kterej nezaostává za výkonem, super reakce na plyn kdykoliv. Ono to má linearni průběh, ale ta linie je dost dobra Jinak když tím otočíš na plno, tak od 8 tisíc uvidíč, jakej je mít pocit, že ti to ujíždí pod zadkem . Hlavní výhodou je hmotnost a nadčasový design, posez pohodlnější, než na ZX 9 02, a to podle tvaru sedla na první pohled nevypadá. Má to dobrej střed, tak to není třeba točit do bezvědomí. Když jezdím kámošema (R1 a ZX 10), tak nemám pocit, že je nestíhám (někde jo, ale to není věc motoru, ale že nejsem takovej magor). Rozdíl ale pak je na pumpě, kde oni mají průměr okolo 10 a já cca 6-7. Mám ve předu o zub méně. Jinak ty rovinky tě přestanou bavit s jakýmkoliv motorem . Jediný, co mě vadilo, dlouze poskládaná převodovka, tak proto o ten zub mín. Jsem spokojenej a za ty peníze .. ? Jinak když palbu, přešetři trochu a běž do K4, myslím, že tě asi uspokojí. Ono to je o tom, co preferuješ a je to vždy něco za něco. K4 je motorově jinde, brzdami zase o level méně, podvozek a obladatelnost si myslím, že je u 954 lepší.. Přeji dobrý výběr, také jsem to řešil

ířč

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 18:34 | Nahoru | #10
já měl na 929 vepředu o zub míň, vzadu +2 zuby a nemělo to chybu.. jezdit 299 je baztak o ničem, a když na motorce člověk (ne)umí tak si litra povodí i holka na esvéčku..
na 929 jsem jel 2009 hořice (sice na chvostu ale jel ) a i tak jsem se neztratil..
podvozkově to funguje a brzdy se správnýma deskama taky super. rozhodně lepší jak gsxr, nebo zx9.
tlumič řízení tomu pravda chybí ale stačí za litr sehnat obyč např z R1 nebo gsxr a zas je to o dost příjemnější
954 je oproti 929 o level výš takže za mě určitě ANO

(reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 20:49 | Nahoru | #11
xBaryk> "magor" motor v hondě je tak SP1/SP2

Ale jestli chceš aby to jelo i z nízkých, ve středních i vysokých otáčkách tak ber tu 929/954 a jak už tu bylo hodně psáno ten převod do síly - udělá to strašně hodně. Pak se to staví na dvojku plynem na zadní, výjezdy ze zatáčky opravdu super

Ještě sehnat nějaký zachovalý kousek..

e: já dám převod do síly i na gixero jak budu měnit někdy řetězovku.

Naposledy editováno 30.04.2013 20:54:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 21:38 | Nahoru | #12

xBaryk píše: S tím převodem máte pravdu, rupnu ho tam. Jinak v čem se projevuje to "magorství" v konkurenci? (V kopancech?) a nebo je to jenom mýt, a proste jede jako normální čtyřvál, lineárně, dole nic, nahoře jede?



Magorství v konkurenci se projevuje jen přes magory zdejšího fóra, kteří zaslepeně vychvalují svůj stroj.

E: já nevím, ale co jsem jel čtyřvály litry tak vždy to bylo bez kopanců. Možná tak co si pamatuji ninja šestka měla kopanec.

I gixery jsou hodné motorky, žádný magor motor.

Teď už je asi jediný motor z čeho mám strach furt a to je kroska ČZ 380

Naposledy editováno 30.04.2013 21:42:57

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2013 v 20:15 | Nahoru | #13
Zdravim, 954 mam dva roky, zatim zadne zavady, zkusenosti koresponduji s nazory kolegu vyse.
Mam tam jeste origo retezovku, prevody jsou skutecne dlouhe a tak si rikam o kolik zubu to pri vymenene upravit..

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2013 v 21:53 | Nahoru | #14
me stacilo o jeden zub ve predu min a uz je to do provozu ok. Jinak jsem spokojenej jak s vykonem, tak i se spotrebou. Sice o to az tak nejde, ale kdyz si za ty same prachy mas uzit preba i o polovinu mene km, tak to uz k t¨zamysleni je. Kazda motorka je dobra, kdyz je v dobrem stavu. Tady je super ta nizka hmotnost, podvozek a super brzdy na ktere se suzuki ani nepodiva z dalky. Motorove standard, nic vyjimecneho, ale nic, co by si mel oznacit, ze to nestiha to, co ty umis. Furt ta masiny bude napred nez ty

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2013 v 22:32 | Nahoru | #15
Dobrá, shrnu to. Bavíme se pánové o otáčkách kolem 5tis. Tam žádná 6ka na prdel nejde (tak max. přes spojku a trháním řidítek), ne power wheele. Když 954ku držíš pod krkem na výjezdu jde na dva na záda a když ji fakt rveš ze dva na tři si kopne a kolo odlepí. A když budu mluvit ze svých zkušeností co se teda SS HOND týče (třeba přímé srovnání s VTR SP1), tak 954ka je neposedná mrcha. Je lehoučká, krátkej rozvor a nedá se sní bezpečně bez tlumiče řízení na silnici letět. Když to srovnám s tím SPčkem, které jsem měl ,tak bylo proti Fároši skálopevně precizní a jelo jak pokolejích, nic pro samce a velkokoulose, ta motorka se nedala urvat agresí, rychlostí, jen se ti smála a říkala ňoumo ,to je jako všechno co umíš?.(a mohl jsem tahat kolena, jak jsem chtěl).Fároš je proti němu vzteklej neposeda a ikdyž jsem neměl možnost letět na litru CBRu, tak si myslím, že 954ka je velkej drzoun co do celkovýho projevu. Ale beru, že ten motor nahoře nevyděsí, ale i tak se semnou (100kg) se rozjel na origo převody na 290 a zastavil se na hodnotě kolem 11500 otáček a to vše bez náporového sání, které postrádá, takže ,když se na to podívám racionálně, slabý to být prostě nemůže Jel jsem osobně na 2008 ZX10R ,tudíš vím, jak jede moderní litr a zcela vím, že se to nedá na 6tis otáček ani přirovnat, nicméně mě ta "slabota" fakt stačí těch 150koní na silnici stejně naplno neprodám a dalších 50koníc se prostě fakt bojím

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2013 v 06:37 | Nahoru | #16
Mapy nejdou prehrat...jedine jinajednotka ale nechapu proc prehravat mapy kdyz si na tom ani nejel...zatah motoru neni na motorce vsechno...
Pokud zmenis prevod tak nebudes o ecu mape premyslet pac budes motor drzet furt nad 8 tis...
Uprimne receno az se budes pohybovat za jizdy furt mezi 10 az 13 ve spici a budes ji v jakekoli zatacce drzet u huby tak bych zacal zvazovat upravu dychtici po vetsim vykonu...ono tech 150 koni neni malo a to ze tocis heftem nadoraz na rovince neni znameni zvladnuti stroje...to umi fakt kazdej...
Za me ti reknu jedno pokud chces vic vzruseni tak si kup ZX9 pac to ze to brzdi hur hur zataci ti dopreje pocit vzruseni ale nikde te to jizdne neposune...954 a r1 jsou podle me s tehle generaci motorek2002-2003 nejlepe postavene a odpovidaji ...nebo se priblizuji tem dnesnim bikum v oblasti sbk ss a litrovych zvyklosti...po roce 2004 je to ale vyvojovy zlom u vsech znacek...jen suza az po roce(vroce) 2005... Tam je motoricky vse jinak co se tyce do vykonu ...brzdy...zmena konstrukce...
Mozna bych se prvne svezl a pak zacal mluvit co upravit...znam takovych kluku vic a ani jeden nedokazali vyuzit potencial v serii natoz po zkraceni prevodu ci instalaci pwc a dalsich vymozenosti...
Za me bych sel po motorce pokud mozno v seriovym stavu...a pri vyberu bych dal hlavne na stav nez na doplnky

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2013 v 14:54 | Nahoru | #17
Tak přesvědčit tě nikdo nechtěl, spíš abys věděl, ze to nic slabého není a je na tom spousta zábavy. Vyzkoušen všechno, pokud máš tu možnost. Ona nejlepší mašina není, kazdymu sedí něco jiného. Je to otázka priorit. Třeba před 3 roky bych do toho nešel a hledal nějakej hektolitr, kde za ro vemu a urve mi to ruce. Jenomže pak jsi za kokota, co má silnou motorku a umí za to vzít jen na dálnici a o tom to není... Tedy jak pro koho. Den nám vědět, co jsi vybral. Jsem zvedavej.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2013 v 22:54 | Nahoru | #18
150koní, reálná Vmax 280km/h, nuda, nuda, nuda Každej máme rádi něco jinýho, ale za cenu +/-70K kč nedostaneš nic vyváženějšího. Brzdy excelentní, podvozek je akorát sportovní, ale fošna to není a od 3tis rpm jede s chutí na každej (i 6tej) kvalt. Na 4ku můžeš jet 50 a i 250sát. Že ti bude 9ka Ninja funět na záda a GSXR a R1 dá metr na kilometr je vše na silnici v rukou smrtelníka smazáno, ale ty si budeš užívat hravost téměř šestky, na výjezdu se bude odlepovat kolo na dvojáka a na horizontu ti trojka poletí na záda ,není známka nudného a slabého motoru. 954ka mě sice nikdy výrazně nepřekvapila, ale ani na moment nezklamala a za dva roky jsem se já osobně ještě na chvíli nenudil, nebo nebylo nic, co by mě obtěžovalo. Za ty love kopa zábavy

E: jo a po 6ce Cébru poletí 954ka jako prase

Naposledy editováno 06.05.2013 22:59:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist