bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš 954 vs
Zdravím, zajímalo by mě pár informací o tomhle fárošovi. Jak to jede, je to zábavný, dneska sem se bavil s člověkem co říkal, že je to poslední fároš s velkým F..až tak nepohodlný to není, prý. Je to pravda ? Je to velkej rozdíl oproti 929tce?
Nějakej rozdíl mezi k1-3, r1, a zx9 by taky neškodil


Naposledy editováno 30.04.2013 14:36:39

Fároš 954 vs

2.5.2013 v 18:51 | Nahoru | #31
Rok som jazdil 954RR a mozem pochvalit relativne nizku hmotnost,ovladatelnost /pri kupe bol na Farosovi tlmic riadenia/,podvozok,neskutocne brzdy a tah motora v nizkych a strednych otackach.Hore je to na moj vkus sice vymrete,ale aspon ju clovek nema dovod zbytocne tocit po redline a tak masina spolahlivo funguje dlhe roky bez zavahania

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

2.5.2013 v 18:54 | Nahoru | #32
MARIKK: No já chtěl jenom poukázat, že jsou motorky co topí daleko víc a topí daleko víc i za jízdy.(viz. VTR SP1) 954ka je na tom dobře. Lítá to tu po netu, že topí do rámu a na nohy, ale to snad každá kapota SS. Já jsem nikdy za dva roky co Fároše mám nezaznamenal, že by mi smažil vejce rapidně víc, než jiná SS kapota.

Jen k tomu, že máš pocit, že ti ve středních netáhne.. Mě jde v 5ti za plynem na jedna na záda a na každej kvalt bere slušně už od otevření přívěry, což jest něco po 3tis rpm. Je to cítit, v motorce lehce škubne a změní se absolutně zvuk. 954ka má obecně problém s neposedností a to i na dvojku, je to bez tlumiče dost zlobivá holka a osobně si nedovedu představit krátit kvalty, natož -1 +2, na tom se snad nedá ani jezdit

j.r.ewuing: přesně proto jsem 954ku pořizoval, mám to v profilu a jinak souhlasím na 100%

Naposledy editováno 02.05.2013 18:56:07

Fároš 954 vs

2.5.2013 v 19:12 | Nahoru | #33
Nevim jestli je to s tema strednima na me.. Ja psal, ze je celkve slabsi.. S linearnim prubehem...coz je fajn, ale mohl by byt celkove silnější...
..treba jit na dva plynem na zada..

Privera se otevírá myslím kolem 5?

jinak ok, můžou byt motorky co topej víc, ale z toho klidný spaní nechytnu... Raději si s tím chlazením pohraju... Mozna mi pak nepraskne hlava

(reakce na) Fároš 954 vs

2.5.2013 v 19:18 | Nahoru | #34
..Roko..> čoveče Roko, ale za plynem jde na jedničku snad i každá šestka... pořádnej litr by měl tohle udělat na dvojku a taková zx10r se ti takhle sebere i na trojku
a v tom to právě je, kdo hledá motorku s divokym neposednym motorem pro něj prostě honda nebude, ale kdo hledá perfektně fungující celek tak bude s 954 spokojenej
jen já spíš než tohle hledal u motorky dravost a potřebu jí taky trochu krotit a řídit, honda je prostě hodná a ani 954 neni vyjímka ale rychle padne do ruky a řídí se snad sama, na to jak je lehká si vzpomenu snad v každý druhý zatáčce když se snažim tam poslat těch víc jak 200kg

Fároš 954 vs

2.5.2013 v 19:35 | Nahoru | #35
Tak nejak...je uzasna... Ale slaba a myslim, ze to neni o kopanci...kdyz budu mit silnej linearni prubeh, bude se stavet v celem spektru.

roko...mas ptavdu, otevira se ve 3t. To cumim.

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2013 v 20:15 | Nahoru | #36
Zdravim, 954 mam dva roky, zatim zadne zavady, zkusenosti koresponduji s nazory kolegu vyse.
Mam tam jeste origo retezovku, prevody jsou skutecne dlouhe a tak si rikam o kolik zubu to pri vymenene upravit..

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2013 v 21:53 | Nahoru | #37
me stacilo o jeden zub ve predu min a uz je to do provozu ok. Jinak jsem spokojenej jak s vykonem, tak i se spotrebou. Sice o to az tak nejde, ale kdyz si za ty same prachy mas uzit preba i o polovinu mene km, tak to uz k t¨zamysleni je. Kazda motorka je dobra, kdyz je v dobrem stavu. Tady je super ta nizka hmotnost, podvozek a super brzdy na ktere se suzuki ani nepodiva z dalky. Motorove standard, nic vyjimecneho, ale nic, co by si mel oznacit, ze to nestiha to, co ty umis. Furt ta masiny bude napred nez ty

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2013 v 22:32 | Nahoru | #38
Dobrá, shrnu to. Bavíme se pánové o otáčkách kolem 5tis. Tam žádná 6ka na prdel nejde (tak max. přes spojku a trháním řidítek), ne power wheele. Když 954ku držíš pod krkem na výjezdu jde na dva na záda a když ji fakt rveš ze dva na tři si kopne a kolo odlepí. A když budu mluvit ze svých zkušeností co se teda SS HOND týče (třeba přímé srovnání s VTR SP1), tak 954ka je neposedná mrcha. Je lehoučká, krátkej rozvor a nedá se sní bezpečně bez tlumiče řízení na silnici letět. Když to srovnám s tím SPčkem, které jsem měl ,tak bylo proti Fároši skálopevně precizní a jelo jak pokolejích, nic pro samce a velkokoulose, ta motorka se nedala urvat agresí, rychlostí, jen se ti smála a říkala ňoumo ,to je jako všechno co umíš?.(a mohl jsem tahat kolena, jak jsem chtěl).Fároš je proti němu vzteklej neposeda a ikdyž jsem neměl možnost letět na litru CBRu, tak si myslím, že 954ka je velkej drzoun co do celkovýho projevu. Ale beru, že ten motor nahoře nevyděsí, ale i tak se semnou (100kg) se rozjel na origo převody na 290 a zastavil se na hodnotě kolem 11500 otáček a to vše bez náporového sání, které postrádá, takže ,když se na to podívám racionálně, slabý to být prostě nemůže Jel jsem osobně na 2008 ZX10R ,tudíš vím, jak jede moderní litr a zcela vím, že se to nedá na 6tis otáček ani přirovnat, nicméně mě ta "slabota" fakt stačí těch 150koní na silnici stejně naplno neprodám a dalších 50koníc se prostě fakt bojím

Fároš 954 vs

2.5.2013 v 23:05 | Nahoru | #39
No jasne, Jen zprevodovat a souhlasim

Fároš 954 vs

3.5.2013 v 10:29 | Nahoru | #40
954 je hodná motorka. Vůbec se toho neboj!... M

Fároš 954 vs

3.5.2013 v 11:04 | Nahoru | #41
954 se mi taky líbí,co říkáte na tuhle..

http://www.motorkari...ireblade-508177.html

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

3.5.2013 v 11:06 | Nahoru | #42
Nevypada spatne ten lak sice nic moc,ten pomeranc je videt uz i na fotkach atd ale ujde chce to videt na zivo hlavne...

(reakce na) Fároš 954 vs

3.5.2013 v 11:13 | Nahoru | #43

SensationBlaack píše: Nevypada spatne ten lak sice nic moc,ten pomeranc je videt uz i na fotkach atd ale ujde chce to videt na zivo hlavne...



no jasně,chce to pořádně okouknout na místě..

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

3.5.2013 v 14:20 | Nahoru | #44
Zbyněkm:podla mna je ten vyfuk na fotkach seriovy a ma len nanitovany stitok LeoVince,dal by som za to ruku do ohna a myslim,ze kazdy majitel seriovej 954RR mi da za pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs

3.5.2013 v 19:02 | Nahoru | #45

j.r.ewuing píše: Zbyněkm:podla mna je ten vyfuk na fotkach seriovy a ma len nanitovany stitok LeoVince,dal by som za to ruku do ohna a myslim,ze kazdy majitel seriovej 954RR mi da za pravdu



taky jsem se díval že ten Leo vypadá divně..

(reakce na) Fároš 954 vs

3.5.2013 v 19:32 | Nahoru | #46
Zbyněkm> to je origo vyfuk!

Fároš 954 vs

3.5.2013 v 19:34 | Nahoru | #47
Ten leoš je hodně divnej, pravděpodobně vypadá nějak takhle, takže sériovej "laděnej" vejfuk jinak je hezkej. Už zbývá jen našetřit.. což nebude za měsíc





No pánové asi jste mě přesvědčili, ta 954rka mě oslovuje a začíná se mi líbit čímdál víc. Až dojde na věc tak se pokusím všechnykonkurenty projet, ale myslím, že skončím u hondy.. nevím proč..
Topení se nebojím, ono mi i cebro hřeje když jedu ve městě, je mi jasný, že litr bude hřát o dost víc, ale tyhle mašiny nejsou dělaný na to aby jezdili 50 km/h ve městě, že...
když se mi cebro vyšplhá a ventilátor nestíhá, což málokdy, tak to prostě proženu půl minuty, minutu 100+ a teplota je naprosto ideální... padá to potom hrozně rychle.

Dá se do ECU přehrát jiná palivová mapa? Tím by se motor dal docela poladit ku obrazu svýmu, ne ? (Je to ale jen blbej dotaz)
Ale jak píšete, převody si nejspíš změním, protože stejně člověk nelítá furt 300.. taky kde.. to bych si z toho musel udělat enduro

Jak psal Marik, pokud se to bude stavět v celým spektru otáček tak mi ta lineárnost vadit nebude

Jo a dotaz: má už 954 svody 4-1 nebo 4-2-1 ??

Naposledy editováno 03.05.2013 19:36:35

Fároš 954 vs

3.5.2013 v 20:07 | Nahoru | #48
xBaryk pěkná rozborka

EVIL1488-to borce nenapadlo že se na to podívá někdo kdo pozná origo od Leoše..

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2013 v 06:37 | Nahoru | #49
Mapy nejdou prehrat...jedine jinajednotka ale nechapu proc prehravat mapy kdyz si na tom ani nejel...zatah motoru neni na motorce vsechno...
Pokud zmenis prevod tak nebudes o ecu mape premyslet pac budes motor drzet furt nad 8 tis...
Uprimne receno az se budes pohybovat za jizdy furt mezi 10 az 13 ve spici a budes ji v jakekoli zatacce drzet u huby tak bych zacal zvazovat upravu dychtici po vetsim vykonu...ono tech 150 koni neni malo a to ze tocis heftem nadoraz na rovince neni znameni zvladnuti stroje...to umi fakt kazdej...
Za me ti reknu jedno pokud chces vic vzruseni tak si kup ZX9 pac to ze to brzdi hur hur zataci ti dopreje pocit vzruseni ale nikde te to jizdne neposune...954 a r1 jsou podle me s tehle generaci motorek2002-2003 nejlepe postavene a odpovidaji ...nebo se priblizuji tem dnesnim bikum v oblasti sbk ss a litrovych zvyklosti...po roce 2004 je to ale vyvojovy zlom u vsech znacek...jen suza az po roce(vroce) 2005... Tam je motoricky vse jinak co se tyce do vykonu ...brzdy...zmena konstrukce...
Mozna bych se prvne svezl a pak zacal mluvit co upravit...znam takovych kluku vic a ani jeden nedokazali vyuzit potencial v serii natoz po zkraceni prevodu ci instalaci pwc a dalsich vymozenosti...
Za me bych sel po motorce pokud mozno v seriovym stavu...a pri vyberu bych dal hlavne na stav nez na doplnky

Fároš 954 vs

4.5.2013 v 08:47 | Nahoru | #50
Pokud nevymotas sestku, diky odporu vzduchu, je mozne, ze zprevodovanim do sily se to zvedne top speed. Nejen na tacho

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2013 v 14:54 | Nahoru | #51
Tak přesvědčit tě nikdo nechtěl, spíš abys věděl, ze to nic slabého není a je na tom spousta zábavy. Vyzkoušen všechno, pokud máš tu možnost. Ona nejlepší mašina není, kazdymu sedí něco jiného. Je to otázka priorit. Třeba před 3 roky bych do toho nešel a hledal nějakej hektolitr, kde za ro vemu a urve mi to ruce. Jenomže pak jsi za kokota, co má silnou motorku a umí za to vzít jen na dálnici a o tom to není... Tedy jak pro koho. Den nám vědět, co jsi vybral. Jsem zvedavej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs

4.5.2013 v 19:32 | Nahoru | #52
Danielos> Tak to jsi nejel na Hondě CR 500 ve dvoutaktu,to je zabiják

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs

5.5.2013 v 10:25 | Nahoru | #53

Coolasice píše: Danielos> Tak to jsi nejel na Hondě CR 500 ve dvoutaktu,to je zabiják



To je jasné, ale z té čízy jde strach už jen z toho kraválu. Hrozivější zvuk z motorky jsem ještě neslyšel. Ale ta číza vyškolila i zkušené borce..

(reakce na) Fároš 954 vs

5.5.2013 v 10:40 | Nahoru | #54

Danielos píše: To je jasné, ale z té čízy jde strach už jen z toho kraválu. Hrozivější zvuk z motorky jsem ještě neslyšel. Ale ta číza vyškolila i zkušené borce..

Já kdysy měl ČZ 250 513 a kámoš ČZ 380 514

Fároš 954 vs

5.5.2013 v 19:44 | Nahoru | #55
380 514 letí dobře...ale na CR500 to nemá ... to sem čuměl jak to zarvalo kam to tak pošlu když máš furt kolo ve vzduchu a držíš se na tom tak tak

Fároš 954 vs

6.5.2013 v 09:30 | Nahoru | #56
MarekParek> Ne, omlouvám se, napsal sem hovadinu s tou ECU. Máš pravdu.
No je pravda, že spíš hledám fungující celek, protože na jawě a číze sem si vzrušení při klopení a při kroucení rámu a nebrždění, užil až až
Cebro funguje parádně, akorád už dychtím po větší velikosti mašiny a výkonu motoru. Já vím, že soudit když sem na tom nejel je absurdní a naivní. Jen sem mel trošku strach aby ten motor nebyl až moc lineární a nudnej Snad me chápete
Santamike>
Též souhlas, jak říkáš, je lepší mít menší objem a umět jezdit líp, než naopak. Určitě dám vědět, jen to nebude určitě hned. Musím něco našetřit.. Ale vypadá to, že budu šetřit na fároše.

Naposledy editováno 06.05.2013 09:50:57

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2013 v 22:54 | Nahoru | #57
150koní, reálná Vmax 280km/h, nuda, nuda, nuda Každej máme rádi něco jinýho, ale za cenu +/-70K kč nedostaneš nic vyváženějšího. Brzdy excelentní, podvozek je akorát sportovní, ale fošna to není a od 3tis rpm jede s chutí na každej (i 6tej) kvalt. Na 4ku můžeš jet 50 a i 250sát. Že ti bude 9ka Ninja funět na záda a GSXR a R1 dá metr na kilometr je vše na silnici v rukou smrtelníka smazáno, ale ty si budeš užívat hravost téměř šestky, na výjezdu se bude odlepovat kolo na dvojáka a na horizontu ti trojka poletí na záda ,není známka nudného a slabého motoru. 954ka mě sice nikdy výrazně nepřekvapila, ale ani na moment nezklamala a za dva roky jsem se já osobně ještě na chvíli nenudil, nebo nebylo nic, co by mě obtěžovalo. Za ty love kopa zábavy

E: jo a po 6ce Cébru poletí 954ka jako prase

Naposledy editováno 06.05.2013 22:59:47

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

7.5.2013 v 12:04 | Nahoru | #58
já snad začínám věřit tomu že ten můj byl na motor nějakej chabrus

(reakce na) Fároš 954 vs

7.5.2013 v 12:20 | Nahoru | #59

dark-demon píše: já snad začínám věřit tomu že ten můj byl na motor nějakej chabrus

(reakce na) Fároš 954 vs

7.5.2013 v 19:40 | Nahoru | #60

..Roko.. píše: 150koní, reálná Vmax 280km/h, nuda, nuda, nuda Každej máme rádi něco jinýho, ale za cenu +/-70K kč nedostaneš nic vyváženějšího. Brzdy excelentní, podvozek je akorát sportovní, ale fošna to není a od 3tis rpm jede s chutí na každej (i 6tej) kvalt. Na 4ku můžeš jet 50 a i 250sát. Že ti bude 9ka Ninja funět na záda a GSXR a R1 dá metr na kilometr je vše na silnici v rukou smrtelníka smazáno, ale ty si budeš užívat hravost téměř šestky, na výjezdu se bude odlepovat kolo na dvojáka a na horizontu ti trojka poletí na záda ,není známka nudného a slabého motoru. 954ka mě sice nikdy výrazně nepřekvapila, ale ani na moment nezklamala a za dva roky jsem se já osobně ještě na chvíli nenudil, nebo nebylo nic, co by mě obtěžovalo. Za ty love kopa zábavy

E: jo a po 6ce Cébru poletí 954ka jako prase


Dík, to beru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist