bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš 954 vs
Zdravím, zajímalo by mě pár informací o tomhle fárošovi. Jak to jede, je to zábavný, dneska sem se bavil s člověkem co říkal, že je to poslední fároš s velkým F..až tak nepohodlný to není, prý. Je to pravda ? Je to velkej rozdíl oproti 929tce?
Nějakej rozdíl mezi k1-3, r1, a zx9 by taky neškodil

Naposledy editováno 30.04.2013 14:36:39
Předchozí
1 2 3
Následující

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 14:22 | Nahoru | #1
okolo k1 a zx9 se ti tu s největší pravděpodobností semele smršť

ale 954 o opravdu fároš s velky F a hlavně je to mnohem hezčí motorka
já měl 929 což sice o chlub horší bike ale na tu motorku mám ty nej vzpomínky.
x kamarádu mělo 954 a jsou na tom uplně stejně.
pokud máš teď hodnu, bude se ti jízda na 954 líbit.
na řeči remcalů a regulátorovejch rejpalů kašli

díly na motorky prodávám a regulátorů jsem prodal víc na yamahy a suzuki než na hondy

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 14:23 | Nahoru | #2
Čao,
sám jsem jej vyměnil za CBR 600F4 a je to opravdu ještě větší kus motorky s perfektním motorem. Můj osobní pocit je takový že to jede neskutečně kor se zkráceným převodem jako má moje 954. Když člověk chce má tam 200 a víc hned (ovšem ne na veřejných komunikacích). Oproti CBR600 to sportovnější je, tvrdší a trochu víc sklon na ruce, ale cestovat se dá více než v pohodě. Oproti 929 vidím největší rozdíl v tom, že 954 vypadá díky vzhledu o dost mladší, motorově rozdíl minimální.

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 14:31 | Nahoru | #3
Jo taky sem váhal mezi 929,954 jsou to krásný stroje ačkoliv sem na nich nikdy nejel.Pár místních mi ale řeklo že to po přechodu ze Srada bude zklamání motor je prý dost nudný což mě odradilo a volil sem ZX-9.Ta má průběh výkonu grandiozní,podvozek spíš cestovní a brzdy slabý vzhledově za 929 dost zaostává(kyvka,vidlice,rám,plasty) ale maká výborně a mě to vyhovuje.

3 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

30.4.2013 v 14:33 | Nahoru | #4
Díky za příspěvky!
No, mě na efku docela dost vadí ten strašně lineární a nudnej průběh, a 929-tky na to prej trpěj, tak sem tajně doufal, že na tom 954 mohla bejt líp. Tak sem si nakonec říkal, že bych s koupí počkal, něco našetřil a šel až pak do 954 Hondy mám rád asi nejvíc, jen kdyby ten motor byl trošku větší magor a surovec.. Jinak je 954 a 1000 r.v. 05-6 sou nejhezčí motorky
packyn> No mě ta kawa hodně odrazuje těma teleskopama a tou kyvkou, přece jenom od té motorky chci výbornou stabilitu, protože když chci aby mi to vlnilo a kroutilo tak sednu na čízu.. Ale ten motor.. nevím... to je trochu blbý přirovnání, já vím ale..
Prostě chci hondu, s motorem magorem, kde takovou najdu? Bude splňovat 954 ?

Naposledy editováno 30.04.2013 14:41:34

(reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 14:41 | Nahoru | #5
xBaryk> To že má CBR nudný motor je více méně další hloupost zdejšího fóra. Dáš převod do síly a uvidíš, že to bude fajn.

Edit:

929 oproti K1 je ovladatelnější, hravější, s převodem do síly jede téměř stejně jak K1 s origo.

929 vs ZX9R? Je asi zbytečné srovnávat..

Naposledy editováno 30.04.2013 14:44:14

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 15:12 | Nahoru | #6
jezdil sem od 900rr po 1000rr 06 a nemužu si stěžovat ani na jednu...Litr už je ale skok trochu jinam ...

ta uhlazenost je dost diskutabilní... zatím sem pojel v zatáčkách kde co a soupeřil sem i s ZX10 a stíhal sem jen jednou sem musel Hlavu sklonit a uznat že Opravdu jeden Kluk ze Zlatých Hor to drdil neskutečně , pravdou je že ja tam byl po 3 on ta jezdil 7let trénovat...ale jak říkam klobouk dolů jak jezdí...

co se týče 954 myslím že co mi chybí proti litru je jen tlumič řízení ...

Přes motorky Jako BIMOTA, BMW S1000RR , jsem se zase vrátil k CBR 1000RR 05 a současně mám TRIUMPHA 675 ...proč sem si koupil zase stareho blada je že mi ta motorka sedí a cítím se na ni super...675je podvozkově divočejší(míň stabilní)

954 je bike který tě nezklame ani dnes..da se na tom zajet dost slušně ...

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 15:24 | Nahoru | #7
http://www.motorkari...ha-yzf-r1-18063.html

Tady máš hezky popsáno srovnání japonského čtyřlístku v kubatuře 900-1000 co se kdy kde měnilo a zlepšovalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 15:51 | Nahoru | #8
xBaryk> Měl sem efko jako ty, akorát starší. Teď sem přešel na 954. Jestli ti vadí u toho efka lineární a nudnej průběh, tak budeš asi z 954 zklamanej, výkon to má dostatečnej, ale motor má od 4 tisíc lineární nárůst výkonu až do omezovače bez jedinýho kopance, prostě působí fakt "hodně". Na druhou stranu každej od toho očekává něco jinýho, já sem chtěl hlavně motorku s dobrym podvozkem a brzdama, abych se moh trochu posunout v technice jízdy, a to mi splňuje fakt za 1 (mám ale tlumič řízení). Navíc je to fakt nádherná motorka - ale to je samozřejmě subjektivní..

(reakce na) Fároš 954 vs

30.4.2013 v 16:01 | Nahoru | #9
xBaryk> Jasný ta stabilita u ZX-9 je bídná spíš pro svižný cestování proto kdybych měl volit agresivitu,podvozek,o něco lepší brzdy tak k1 1000 nebo k3

(reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 16:07 | Nahoru | #10
pedro37> To je ta kombinace co nabízí a zároven schází ZX-9 motor od 3,5-4000 ot dostane kopanec zrychluje pak další kopanec ten motor je opravdu zábava.Ovšem přijde zatáčka a skvělý dojem zkazí brzdy a pocit jistoty podvozek

Fároš 954 vs

30.4.2013 v 16:35 | Nahoru | #11
Z toho co máš na výběr bych bral určitě 954. Měl jsem docela dlouho 929 a nedám na ni dopustit. Jen to chce, jak tu psali řetězovku trochu do síly, ale jízdní vlastnosti má z nich podle mě nejlepší.

Naposledy editováno 30.04.2013 16:36:00

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 17:17 | Nahoru | #12
Ahoj, po několika motorkách jsem teď šel do 954, důvodem byl podvozek, kterej nezaostává za výkonem, super reakce na plyn kdykoliv. Ono to má linearni průběh, ale ta linie je dost dobra Jinak když tím otočíš na plno, tak od 8 tisíc uvidíč, jakej je mít pocit, že ti to ujíždí pod zadkem . Hlavní výhodou je hmotnost a nadčasový design, posez pohodlnější, než na ZX 9 02, a to podle tvaru sedla na první pohled nevypadá. Má to dobrej střed, tak to není třeba točit do bezvědomí. Když jezdím kámošema (R1 a ZX 10), tak nemám pocit, že je nestíhám (někde jo, ale to není věc motoru, ale že nejsem takovej magor). Rozdíl ale pak je na pumpě, kde oni mají průměr okolo 10 a já cca 6-7. Mám ve předu o zub méně. Jinak ty rovinky tě přestanou bavit s jakýmkoliv motorem . Jediný, co mě vadilo, dlouze poskládaná převodovka, tak proto o ten zub mín. Jsem spokojenej a za ty peníze .. ? Jinak když palbu, přešetři trochu a běž do K4, myslím, že tě asi uspokojí. Ono to je o tom, co preferuješ a je to vždy něco za něco. K4 je motorově jinde, brzdami zase o level méně, podvozek a obladatelnost si myslím, že je u 954 lepší.. Přeji dobrý výběr, také jsem to řešil

ířč

Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 18:34 | Nahoru | #13
já měl na 929 vepředu o zub míň, vzadu +2 zuby a nemělo to chybu.. jezdit 299 je baztak o ničem, a když na motorce člověk (ne)umí tak si litra povodí i holka na esvéčku..
na 929 jsem jel 2009 hořice (sice na chvostu ale jel ) a i tak jsem se neztratil..
podvozkově to funguje a brzdy se správnýma deskama taky super. rozhodně lepší jak gsxr, nebo zx9.
tlumič řízení tomu pravda chybí ale stačí za litr sehnat obyč např z R1 nebo gsxr a zas je to o dost příjemnější
954 je oproti 929 o level výš takže za mě určitě ANO

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

30.4.2013 v 20:07 | Nahoru | #14
Díky všem

u efka mi vadí, že do 8 tisíc se mrtvo, totálně nic se tam neděje, teď to zkouším zlepšit koncovkou, uvidíme jak to dopadne.. ale do těch 8 je mrtvo, nad 8 až do 13 mi na tom nic nevadí, od 6tky ani nějakej ultra zátah nečekám, ale byl bych s tím víceméně spokojenej. Ale nějakej kopanec by tomu rozhodně neuškodil.

Nevím jak moc to půjde zlepšit třeba KaN filtrem, "laďákem" nebo svodama 4-1, má 954 svody 4-1 s přívěrou, nebo jsou tam sériově 4-2-1 svody? Ale počítám, že průběh výkonu tím nějak zásadně neovlivním..

Prostě k hondě mám obecně asi nejblíž, jen bych po tom motoru trošku chtěl aby byl větší magor. Je mi jasný že nad osmi k, to bude šplhat tak rychle, že to ani nebudu stačit sledovat..

Spíš mi jde o spodek a střed, protože když je zábavnost u sportu tohoto objemu jen nahoře, člověk musí valit 200 aby si to užil.. na tom spodku se prostě nic neděje a je to škoda. Jelikož když sem jel třeba na SM tak, jasný, je to o něčem jiným, ale bylo to přesně to, co bych chtěl akorád v podání sportu.

Tzn. Při např. výjezdech ze zatáčky, aby se ta motka jela (nerozjížděla) a valila, třeba už i od nízkejch otáček, nebo dostala na výjezdu kopanec a tradá, v tomhle si myslím bude asi hlavní rozdíl vůči zábavnosti s kopancem a bez.

Ono čekat než se tomu uráčí vyšplhat k osm tisícům a pak až jet, ale přitom zjistit že na tachu mám 180 km/h není zrovna zábavný. (Mluvím víceméně o efku, nevím jak moc to bude velký skok na fároše..)

Naposledy editováno 30.04.2013 20:21:08

(reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 20:49 | Nahoru | #15
xBaryk> "magor" motor v hondě je tak SP1/SP2

Ale jestli chceš aby to jelo i z nízkých, ve středních i vysokých otáčkách tak ber tu 929/954 a jak už tu bylo hodně psáno ten převod do síly - udělá to strašně hodně. Pak se to staví na dvojku plynem na zadní, výjezdy ze zatáčky opravdu super

Ještě sehnat nějaký zachovalý kousek..

e: já dám převod do síly i na gixero jak budu měnit někdy řetězovku.

Naposledy editováno 30.04.2013 20:54:37

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

30.4.2013 v 21:10 | Nahoru | #16
S tím převodem máte pravdu, rupnu ho tam. Jinak v čem se projevuje to "magorství" v konkurenci? (V kopancech?) a nebo je to jenom mýt, a proste jede jako normální čtyřvál, lineárně, dole nic, nahoře jede?

Naposledy editováno 30.04.2013 21:16:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2013 v 21:38 | Nahoru | #17

xBaryk píše: S tím převodem máte pravdu, rupnu ho tam. Jinak v čem se projevuje to "magorství" v konkurenci? (V kopancech?) a nebo je to jenom mýt, a proste jede jako normální čtyřvál, lineárně, dole nic, nahoře jede?



Magorství v konkurenci se projevuje jen přes magory zdejšího fóra, kteří zaslepeně vychvalují svůj stroj.

E: já nevím, ale co jsem jel čtyřvály litry tak vždy to bylo bez kopanců. Možná tak co si pamatuji ninja šestka měla kopanec.

I gixery jsou hodné motorky, žádný magor motor.

Teď už je asi jediný motor z čeho mám strach furt a to je kroska ČZ 380

Naposledy editováno 30.04.2013 21:42:57

Fároš 954 vs

30.4.2013 v 21:52 | Nahoru | #18
Danielos>
Dík, to jsem chtěl slyšet Sem o fous klidnější, bo by mi to jinak nedalo spát.. Joo, taková 513 špatně asi nepojede
E: No jako mimochodem dneska jedu a vidím nějakýho pána s 929vítkou, zastavím a zeptám se jak to jede.. borec to, že je to žihadlo a že to že by to nejelo nebo by to bylo nudný jsou kecy, zprvu jsem ho nebral vážně, a jak sem nakoukl do jeho garáže.. tak jsem zůstal jako přilepenej... cbr 600 rr, cbr 900 rr (96), cbr 929 rr a následně cbr 954 rr a ještě jako bonus nějakou ducárnu.. všeho mu tam stálo jak na výstavě.. no já myslel, že se zblázním vzrušením

Naposledy editováno 30.04.2013 21:59:56

Fároš 954 vs

30.4.2013 v 22:32 | Nahoru | #19
já sem jezdil 954 dva roky a super motorka....krásně tě poslouchá,motor je krásně čitelnej a jde pěkně za plynem,do zatáček chodí uplě sám a hlavně ti odpuští i menší krpance...prostě úžasná motorka...za dva roky sem měl jen pár drobnejch problému ale nikdy nic co by mě sežralo peníze nebo tak,jediné co mužu vytknout je to,že je to strašný topení jinak za mě 954 super motorka

Fároš 954 vs

1.5.2013 v 15:17 | Nahoru | #20
tak já nevim, ale mě se fakt zdálo že to nejede nějak moc extra na ty koně který to má, to taková R1 03 se proti tomu chovala jak dravec
ale možná sem měl jen nějakej zdechlej kousek každopádně jako celek to byla super motorka a kdby byl ten motor o něco víc zábavnej asi bych ji jen tak nedal, perfektní brzdy a výbornej podvozek, do zatáček se to vodilo samo na tohle byla fakt super, a jestli se dá ten projev nějak oživit převodama tak vesele do toho
vzhledově je to podle mě pořád jedna z nejhezčích motorek, občas se mi po tý mojí stejská

Fároš 954 vs

1.5.2013 v 20:08 | Nahoru | #21
954 jsem vlastnil a motky jako koníček dlouho opravoval. Přesně jak tady píše většina členů. Je to výborná motorka a má špičkový podvozek!! Velice přívětivý a ideální na naše cesty. Na silnici je to spíš o řidiči, než o motorce. Ta motorka je krásná, výborně brzdí a jediné névýhody je ten tlumič a topení na koule. Mě spíš více sedí K1, jelikož je taková "divoká", ale co do rychlosti je to stejné. Rozdíl začíná u ZX10, K5-6, S1000RR apod. Takže za mě je 954 výborná volba.

Fároš 954 vs

1.5.2013 v 21:10 | Nahoru | #22
pokud chceš motor magora v dobrým podvozku tak zahrň do výběru itálii

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

1.5.2013 v 21:40 | Nahoru | #23
Jak to prevodujete? Ja zatím o zub min vepredu, tedy 15 a origo rozetu, tedy 42. Ted pořizuju vzadu nejspis 45...

pozn.: Myslím, ze kdyz se bude stavet masina s origo prevodem na dvojku plynem v celem spektru, nikomu nebude tato linearita prekazet.
Takze 954 je dle me skvela, ale slabsi. Ovsem, pokud nevymotavam 6ku, je vzdy mozno prevodovat do sily. Jo a mam druhy, manualne spinany ventilátor...954 si ho zaslouzi...pokud bude i tak teplota vysoko, dam vetsi chladic....

(reakce na) Fároš 954 vs

1.5.2013 v 22:10 | Nahoru | #24
MARIKK> Jak jsi tam hodil další ventilátor? Dobrý nápad, dej k tomu podrobný info pro amatéry . Díky . Jinak k tomu topení, po městě nebo když to chvíli s stojí je teplota kolem 98-102, jakmile se rozjedu přes 80 KM'H, tak to hned letí dolů. Ale ten další fukar by byl super, aspoň pro ten pocit.

Fároš 954 vs

1.5.2013 v 22:35 | Nahoru | #25
Tak origo je vlevo, vpravo docela dost místa, tak jsem si nechal navařit pasovinku, ohnul, navrtal. Trochu jsem vrtulku zplostil, aby bylo víc místa. Jeden drát z minus v kuse na plus pridano spínací relé, pojistka, vypínač. Vypínač umístěn na držák motorku privery. Spínací proud na rele jsem vzal ze zadního svetla a odvedl na minus baterky. Nějaká fotka je v galerii, ele nic moc vypovídací hodnota...

Fároš 954 vs

2.5.2013 v 09:18 | Nahoru | #26
Nemel nekdo moznost srovnat farose 954 s gsxr 750 k4-k5.Koukam ze se to prodava za podobny penize, je mi jasny ze blade pojede lip od spoda, ale co ovladatelnost, brzdy?

Fároš 954 vs

2.5.2013 v 09:44 | Nahoru | #27
blade je lepčí

Fároš 954 vs

2.5.2013 v 15:12 | Nahoru | #28
Co máte stím topením? Blade drží při jízdě teplotu na výbornou a to i na okruhu. A jestli vám topí na nohy, tak to topí každej kelímek Zato třeba Spčko nešlo v pařáku utopit v rychlosti kolem 100km/h pod 90C a kluci říkaj, že na okruhu se dá i přehřát.

Fároš 954 vs

2.5.2013 v 16:00 | Nahoru | #29
Tak vidim, ze nám jde každému o něco jiného. Me by se teplota mezi 85 a 90 líbila. Proc tobě ne, nevim. Nota bene, ventilátor není určen pro chlazeni za jízdy, spis pro stání a sopleni se... jinak je pravda, ze za jízdy to ujde...ale mrkni na velikost chladiče, jak vodního, tak olejového, jsou velký jak na šestce..ostuda!

Fároš 954 vs

2.5.2013 v 17:58 | Nahoru | #30
Roko ... Aha..tobe by to vyhovovalo taky..uz jsem to rozluštil
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist