Co neubrzdíš, neokecáš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co neubrzdíš, to neukecáš - s ABS nebo bez ABS?
kubacech píše: xBaryk> Abs má pomoct při krizovce, když se někdo lekne a instinktivně zamáškne brzdy na plno .
abs má obecně pomoci tehdy, když řidič špatně odhadne, kolik brzdného účinku může pneumatika přenést do silnice a brzdí příliš silně - zablokovaná pneumatika má menší brzdný účinek než odvalující se, a co je mnohem horší, přestává být řiditelná
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co neubrzdíš, to neukecáš - s ABS nebo bez ABS?
Che píše: abs má obecně pomoci tehdy, když řidič špatně odhadne, kolik brzdného účinku může pneumatika přenést do silnice a brzdí příliš silně - zablokovaná pneumatika má menší brzdný účinek než odvalující se, a co je mnohem horší, přestává být řiditelná
To ano, já to nepopírám. Jen si myslím, že člověk jedoucí bez ABS je daleko zkušenější řidič a je si vědom toho, že musí vědět kdy začít brzdit a jak. Člověk spolíhající se na ABS, nijak neovlivní případnou krizovou situaci protože říká motorce aby zabrzdila za něj, jelikož on to neumí.
PEPAFJR píše: xBaryk> Hlavně tady nevykládej nic o brždění, když ještě před rokem jsi nepoznal na své motorce totálně sjeté destičky až na kov.
Co to plácáš? Já věděl, že je mám na kov, a házel sem i fotku.. Nebo na mě budeš tahat historii, nevzpomínám si, že bych někde někam psal a ptal se jestli jsou takhle sjetý desky ještě dobrý a jestli si myslíš opak, pak klidně hledej a tahej mě historii, místo toho abys přispěl rozumným argumentem do diskuze ?
Pak si posluž, a klidně to sem sypej, já sem v minulosti nevěděl hodně a plácám sem velký kraviny, ale učím se, a hlavně - snažím se učit. O to jde hlavně.
Naposledy editováno 30.04.2013 13:14:46
Člověk se hodně naučí i na běžném jízdním kole s olejovýma kotoučovkama na rozbité lesní cestě. Hlavně že když to přežene, tak musí brzdu rychle povolit a nechat kolo chytit, jinak to bolí