globalmoto_duben_nolan





Téma: Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?
 
30.4.2013 v 11:19
Ahoj,


už to toho bylo napsáno o pašících sice relativně dost, ale stále mě vrtá hlavou jestli jim to jede jen těch elektronicky omezených 250 a nebo jestli to jezdí jak někdo říkal/psal těch 290?
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

3.5.2013 v 09:48 | Nahoru | #61
Bubrak-ZX10R> to je jasny, ze moderni litr ma vyssi zrychleni, jak policejni prasak. Otazka ovsem je, jak dlouho dokazete na bajku drzet 299+, par vterin? Tahle plechovka by na dalnici vsechny ustvala jak lisku na honu... Jedina sance je vlitnout do zacpy apod.

Urcite bych si to rad nenacisto vyzkousel, jak dalnici, tak trasu viz. zeleznak, duba.... nebo autodrom Brno, ale to asi jen tak nepujde...

1 reakcí na tento příspěvek Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

3.5.2013 v 10:48 | Nahoru | #62
Sleeper: No pointa prave je vyuzit jen toho prvniho zrychleni, kdy motorka zmizi a nejaky cas porad narusta vzdalenost. Pak rychle odbocit, slezt z motorky a utyct do poli a osoba blizka, nazdar.

(reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

3.5.2013 v 11:06 | Nahoru | #63
Bubrak-ZX10R> no nevim no

Pokud bych pasika vyslovene nepreletel, tak snad radsi dobrovolne zastavim. S octavkou to je sranda, to ani clovek nepociti, ze ujizdi, ale tady nevim.
Stejnak po dalnici jedu jen zcela vyjimecne, takze pohoda jazz.

1 reakcí na tento příspěvek Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 13:17 | Nahoru | #64
chtěl bych vidět pasata který s 320ti koňmi, dvěma chlapy a spoustou vybavení(1700kg+) zrychlí za 5,5 vteřiny na stovku a má maximálku 290km/h...jedinou výhodou oproti mašině jsou 4kola(běžná silnice není okruh) a brzdy(má 4kola, lepší brzdí).reálně si myslím 0-100 něco nad 6vt. a max.270 když moc....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 13:30 | Nahoru | #65
mira76> Az nad tim v Buchlakach vyhrajes, pak mluv. Pak vazne nejde o zrychleni z 0-100 apod...

Kdyz pojedes stejny nasazeni, jak v Brne za 2:20, pak ho das.... Holt teoretici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 16:14 | Nahoru | #66

SLEEPER píše: mira76> Az nad tim v Buchlakach vyhrajes, pak mluv. Pak vazne nejde o zrychleni z 0-100 apod...

Kdyz pojedes stejny nasazeni, jak v Brne za 2:20, pak ho das.... Holt teoretici.


presne tak. kdyz to benga dostali poprve do ruky, tak sem se v tom s nima vozil asi 3 hodiny po hradecky dalnici. jezdili v tom takovy dve docela hezky slecny v bilejch kosilich a vubec, ale vubec se toho nebali. maximalku toho passatu bych videl nekde kolem 260km/h, na vic se tech 220kw nezmuze. ale jede to pekne.
btw ty videa co sem nekdo postoval jsou jen 3.6 cececka, tj. 191kw. passat ma 220kw, takze to pojede o trochu lip.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 18:33 | Nahoru | #67
kajaspacek> Vmax staryho passatu je tacho 290-300, to je podlozene info od dispecera techto vozu.

Ale zkuste si to se s nim nekde na okresce v horach honit. Jde to, ale hooodne lidi to neda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 18:39 | Nahoru | #68

SLEEPER píše: kajaspacek> Vmax staryho passatu je tacho 290-300, to je podlozene info od dispecera techto vozu.

Ale zkuste si to se s nim nekde na okresce v horach honit. Jde to, ale hooodne lidi to neda.

Když to tam znáš tak je ti výhoda a hodně veliká. Každopádně by mě docela zajimalo kdyby si sednul profík do passatu a druhej profík na motorku a dali si to na okruhu... Já bych vsadil pivo na motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 19:07 | Nahoru | #69
Jirka749: Na okruhu motorka šanci má - asfalt je po celé délce kvalitní, trať široká, žádný provoz v protisměru. Ale to nemá s běžnou silnicí nic společného a tam bude auto tahat za mnohem delší konec. Stačí trocha štěrku nebo písku, popraskané hrboly, rozpálení změklí asfaltoví "hadi" nebo blbec který bere zatáčku přes čáru a najedou je motorka v kélu, auto to má mnohem jednodušší.

Ani porovnávání zrychlení 0-100 není příliš vypovídající, takhle se v reálu nejezdí, rozjezd bývá jen jeden. Pak už více záleží na pružném zrychlení řekněme mezi 100-200 a tam už spousta motorek zdaleka takovou převahu nemá - spíše naopak.

Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 19:22 | Nahoru | #70
Nepodceňoval bych ani psychologický efekt takové honičky... s vědomím ,,jdou po mě" je snažší udělat fatální chybu..

(reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 19:43 | Nahoru | #71

SLEEPER píše: mira76> Az nad tim v Buchlakach vyhrajes, pak mluv. Pak vazne nejde o zrychleni z 0-100 apod...

Kdyz pojedes stejny nasazeni, jak v Brne za 2:20, pak ho das.... Holt teoretici.



Kdo říká že zrychlení 0-100 je věc kterou použiješ v reálu na silnici, tam je ti z 0-100 tak akorát na 2 věci.
Pokud bych měl 4kola a poměr hmotnost/výkon jako u suzuki gsxr1000 tak bych si to s tím passatem klidně rozdal....
Proč jsou 4kola lepší protože nemusí věnovat pozornost na běžné silnici věcem typu kravské leino, rozplésklý ježek nebo zajíc popř. trocha štěrku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 20:32 | Nahoru | #72

1100Virago píše: Jirka749: Na okruhu motorka šanci má - asfalt je po celé délce kvalitní, trať široká, žádný provoz v protisměru. Ale to nemá s běžnou silnicí nic společného a tam bude auto tahat za mnohem delší konec. Stačí trocha štěrku nebo písku, popraskané hrboly, rozpálení změklí asfaltoví "hadi" nebo blbec který bere zatáčku přes čáru a najedou je motorka v kélu, auto to má mnohem jednodušší.

Ani porovnávání zrychlení 0-100 není příliš vypovídající, takhle se v reálu nejezdí, rozjezd bývá jen jeden. Pak už více záleží na pružném zrychlení řekněme mezi 100-200 a tam už spousta motorek zdaleka takovou převahu nemá - spíše naopak.

A právě proto bych já osobně s autem nikdy na silnici kde to neznám nezávodil . Když jedeš s autem a neznáš to tam tak neuděláš většinou prúser jak s motorkou protože 4 kola líp sedí. Na druhou stranu mám svou trasu kterou pravidelně jezdim na motorce a jednou mě na ní svezl kamarád s Lexusem ISF a je to kurva znát že to má nějakých 1700kg... Nad jednou vesnicí je esíčko proti kopci táhlá pravá a pak hnedka levá a on tam měl co dělat aby to udržel ve 110 na asfaltu já tam mám s motorkou o 30 víc. Takže těžko říct... Na týhdke trase co jezdim by dostal na prdel a to má 420koní.

(reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 21:13 | Nahoru | #73
Jirka749> Hele to by jsi musel srovnavat GPS rychlost, nebo cas. V naklonu ti motorka ukaze treba o 10% vic a i na rovine to bude Lexus spis merit presneji. Sef ma taky ISF, ma to teda jeste snizene a s tim bych si to rozhhodne rozdat nechtel. Hlavne to prost jede i nad tech 200. A motorkare utahas...

(reakce na) Policejní Passat R36 jede max 250 nebo 290?

4.9.2015 v 21:32 | Nahoru | #74
Jirka749: Já ve stoupání na Stelvio ujel i vozu Porsche Carrera twin turbo Ale jen díky tomu, že je tam většina zatáček okolo nohy, jsou lemované zídkami a to auto nemá takový rejd, aby se tam rychle a bezpečně vytočilo. A hupy které uprostřed těch zatáček jsou zase brání bezpečnému průjezdu driftem. Takže ano, jsou místa a okolnosti, kdy to má motorka dost nadějné, ale jak píšeš - lepší je nezávodit. Motorkář za případnou chybu platí většinou mnohem dráž než autař a tu chybu udělá daleko snáz.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist