2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hřebík v pneu
trins píše: Dolph-cz> Bruskou by se ta buma brát neměla,jen se to podrápe smirkem,nebo brusným kotoučem.
ten hříbek nedrží jen plochou hříbku...toho kolečka dole,ale lepí se i knot,který jde do defektu.......funkci to má velmi pohobnou knotu,jen s tím rozdílem,že kolečko dole funguje mimo jiné i jako pojistka proti vytržení knotu na hříbku.....osobně jsem opravoval gumy jak knotem,tak hříbkem a osobně nemůžu říct co je lepší...knot je jednoduchej a rychlej. Hříbek dražší,ale možná větší pocit jistoty. Osobně jsem neměl problém ani s jedním.
Antipich.....pokud ti to znovu začne utíkat tou dírou ven,tak je podstatně větší pravděpodobnost,že když tam dáš knot,tak že se tam neudží
no ono se to nezdá,ale rozdíly jsou tam dost značné-knot rveš do gumy pořádnou silou a díru tak krásně vyplní,kdežto na hříbek se dírka vybrušuje na míru stopkovou bruskou...,no a jak chceš zevnitř tu gumu zdrsňovat ručně smirkem-zvlášť když často musíš zbroust do hladka to žebrování co tam bývá...co už mi připadá úplně jako sci-fi.
nechci se tady plácat po zádech taky jsem už pár (stovek) defektů zalepil a posledních pár let už hříbky nedělám vůbec-je to tahání peněz z lidí(což mi nevadí),ale hlavně oprava o které nemůžu říct "nebojte se,to bude 100% v pořádku"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hřebík v pneu
A to "žebrování"...to je takovej problém ten hříbek "vyválcovat" přes žebrování?....s tímhle jsem nikdy problém neměl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hřebík v pneu
Dolph-cz píše: je to tahání peněz z lidí(což mi nevadí)
Abych si na tebe začal dávat pozor