globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2 taktni zahada
23.4.2013 v 10:11
No tak jsem dodelal (no dodelal to servisak ;) ) velkou rekonstrukci moji Sendy.

Momentalni setup vypada

Airsal 70 ccm
21mm Naraku carb
Odlehcena street race klika
Carbon reed valve (jak se tahle klapka jmenuje v cestine?)

0 - 70 to jeden super (teda spis do urcitych otacek) a pak se najednou uleje svicka. Logika rika, ze je to bohaty. Tryska je tam 82 a jehla na druhy drazce. A to je pro me zahada. Tyhle setupy jsou obvykle ladeny s vetsima tryskama a jedou mnohem ostrejc. Tusite nekdo, kde by mohl byt zakopany pes? Jinak masina by jela i vic nez tech 70-75 (podle GPS), ale jak se uleje ta svicka, tak je to dole.

Taky kdyz ji vytocim na volnobeh a necham to spadnout tak zdechne.


PS: Komentare na tema, ze si mam koupit normalni motorku si prosim odpuste. Ja mam tuhle hracku a ted hledam odbornou pomoc.dik

1 reakcí na tento příspěvek 2 taktni zahada

23.4.2013 v 10:18 | Nahoru | #1
Uleje svicka je podle tebe co ? Je cerna a prestane palit, nebo je mokra ? Tzn prestane palit a proto je mokra ?

btw: kdzy to dodelal servisak , kterej to asi nedelal zadara, proc to resis tady ?

2 taktni zahada

23.4.2013 v 10:20 | Nahoru | #2
Taky docela důležitej údaj je jakym poměrem mícháš olej. Ten dokáže udělat dost neplechy.

2 taktni zahada

23.4.2013 v 11:15 | Nahoru | #3
Koukni na barvu svíčky a podle toho uber na trysce Hladinu v plovákovce máš dostatečnou ?

1 reakcí na tento příspěvek 2 taktni zahada

23.4.2013 v 11:20 | Nahoru | #4
Já stejným způsobem ladil synovi Aprilii RX50. Akorát jsem tam ještě napasoval karburátor z 250 a Otvíral jsem k tomu ještě airbox. Jede to velmi dobře na padičku, ale boj byl právě s tím doladěním. Nakonec to začlo fungovat až když jsem šroubek bohatosti směsi prostě natvrddo utáhl. Teď to chodí jak hodiny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 11:27 | Nahoru | #5
novej> no na to sem moc nechtel sahat :) ... ale je to posledni stace.

jinak servisakovi to jeste asi vratim, tady spis sbiram moudra. De o to, ze je tam novej valec ... v podstate se to zajizdi.

(reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 11:27 | Nahoru | #6
gugo> motor tahne a najednou prestane .... par cyklu jede na prazdno (cca 3-5 vterin) a pak se zase chytne. deje se to jenom nahore.

v tomhle castecne cituju mechanika ;) ... ale zkusenost s tim mam svoji neb uz sem s tim cca 120km najel.

Naposledy editováno 23.04.2013 11:28:27

(reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 11:41 | Nahoru | #7

HiddenSnake píše: novej> no na to sem moc nechtel sahat :) ... ale je to posledni stace.

jinak servisakovi to jeste asi vratim, tady spis sbiram moudra. De o to, ze je tam novej valec ... v podstate se to zajizdi.

no tak to je to první co máš vyzkoušet pane bože. Při těhle úpravách bude nastavení úplně jiný než u origo

Naposledy editováno 23.04.2013 11:44:31

1 reakcí na tento příspěvek 2 taktni zahada

23.4.2013 v 11:49 | Nahoru | #8
Muj typ pricpanej karbec,hadicka,mala tryska,vicko nadrze,proste kdyz to nakrmis tak nedotyka benzin

(reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 12:14 | Nahoru | #9
kokoška.> pricpanej karbec? 21mm karbec je v poho podle me ... tryska mala? kdyz je to bohaty? vicko nadrze ... potreboval bych presnejsi popis.

1 reakcí na tento příspěvek 2 taktni zahada

23.4.2013 v 12:26 | Nahoru | #10
jinak bohaty to asi je ... svicka je spis zahnedla a z vejfuku jeste porad trochu tece sajrajt.

1 reakcí na tento příspěvek 2 taktni zahada

23.4.2013 v 12:32 | Nahoru | #11
Jako kazdej 2T je i tahle Derbina z hlediska uprav dlouha od vstupu vzduchu do airboxu po koncovku vyfuku.
Jestli rozumim tomu tvemu setupu, delals upravy JEN ja motoru a karburaci. Budes urcite dlooouho laborovat, nez z toho dostanes slusny vykon v celem spektru otacek, asi i menit a upravovat.... Nevim jak je vybavenej tvuj mechanik, ale pokud nema brzdu bude to metoda vymenkar se spoustou navzajem se ovlivnujicich detailu.
Ja daval podobny motorv nasi trikolce dohromady celou zimu nez splnil ocekavani!
Jestli v tom chces utopit dalsi penize, dej to nekam kde s takovymi upravami maji zkusenosti a vybaveni!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 12:37 | Nahoru | #12
HiddenSnake> Cihlovka je normální. Ptám se podruhé, kolik mícháš olej.

(reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 12:42 | Nahoru | #13
Fidži.FZS> prez oilmaster ... o 20% vic nez puvodni setup.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 12:43 | Nahoru | #14
pesastor> posli tip ... ono to zas tolik nestoji ... to je na tyhle masine super ... jsou to pocket money

jinak to ze je s 2taktem srani vim ... ale je s tim celkem legrace uz ted. Jako ucebni motorka je to super.

Naposledy editováno 23.04.2013 12:45:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 12:46 | Nahoru | #15
HiddenSnake> nejhorsi je, ze v tom utopi spoustu penez, nakonec to bude muset nekde nechat doladit na brzde a takovejhle motor pri trose dobre vule vydrzi bez repase maximalne pulku motorkarsky sezony nebo dva zavody na okruhu!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 12:59 | Nahoru | #16
pesastor> to je mytus ... ta puvodni padesatka valec + klikovka vydrzela sezony 2 a jezdila by i dal, ale chtel jsem to trochu postelovat. AM6ka motor je stavenej na vyrazne vetsi prasarny. Ja sem udelal celkem dost zmen aby to vydrzelo (klika, loziska, karbonova klapka). Jinak sem videl v Rakousku 80cc kity jezdit nekolik sezon bez vetsich poruch.

(reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 14:27 | Nahoru | #17
HiddenSnake> tip: treba scootland Brno.
K tem mytum: vis ono je mi petasedesat let. Par motorek se upravovalo, par aut taky. Takze o vydrzi si muzeme popovidat az ti to pojede podle predstav. Nekdy v rijnu napis do PM kolikrats zadrel a.kolik km ti to vydrzelo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 14:27 | Nahoru | #18
HiddenSnake> tip: treba scootland Brno.
K tem mytum: vis ono je mi petasedesat let. Par motorek se upravovalo, par aut taky. Takze o vydrzi si muzeme popovidat az ti to pojede podle predstav. Nekdy v rijnu napis do PM kolikrats zadrel a.kolik km ti to vydrzelo.

(reakce na) 2 taktni zahada

23.4.2013 v 16:22 | Nahoru | #19
pesastor> zrovna sccotland dela jenom skutry a maly motorky neladej ... to sem samozrejme zkusil.

no a taky nejsem nejmladsi ... podle predstav 2 takt ... no to bude slozity :D

Naposledy editováno 23.04.2013 16:23:12

2 taktni zahada

18.5.2013 v 09:30 | Nahoru | #20
Tak vyreseno. Postupnym zmensovanim trysky na velikost 80 sme se dostali na stabilni slusny vykon.0-75 to jede v pohode a ma to silny zatah i do kopce. Maximalka je nekde kolem 85. Masina by jela i vic pokud bych si pohral s koleckem a rozetou, ale to nechci neb bych prisel o ten zatah dole. Problem byl asi v tom, ze vetsina setupu na internetu ma otevreny filtry, kdezto ja po diskuzich se starsima mazakama nechal klasicky airbox, tudiz to proste nechce tak velkou trysku. Rozhodne je to nesrovnatelny s puvodnim 50kovym valcem a klikovkou.

Je fakt, ze proste 2 takt je naladova holka, ale kdyz to jede tak je to mazec :)

2 taktni zahada

18.5.2013 v 09:30 | Nahoru | #21
jinak musim rict, ze trochu pomaha i lepsi olej co tam leju (Motul FTW) ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problem s baterkou Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 3 15.10.2013 v 09:37 pesastor
21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy [1, 2] Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 39 24.12.2012 v 08:52 HiddenSnake
Predpeti lanka plynu na karburatoru... Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 15 23.11.2012 v 19:10 HiddenSnake
Hlavicky svicek - rozdily Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 12 18.11.2012 v 20:00 Dr.fík
Osetreni vyfuku Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 2 7.11.2012 v 20:49 HiddenSnake


TOPlist