globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy
5.11.2012 v 13:56
Ma nekdo zkusenosti s instalaci vetsiho karburatoru na Sendu 50?

Nechci zvetsovat velikost valce, ale vetsi karburator a tryska by mohli pomoci.

Odstranil sem restrikce a mam kompletne ladeny vyfuk od Leo Vince.

Zajima me co se stane, kdyz tam dam vetsi carb (asi tusim) a co musim krom pretryskovani a odladeni udelat pro optimalni prubeh vykonu. Maximalka me nezajima. Taky nevim jestli neni 21mm uz na 50ccm moc velky.

Pro b***ky co neporadi a jenom kafraji a neporadi(jako,ze si mam koupit vetsi motorku apod.). Prosim neprispivejte zde a venujte se jine bohulibe cinnosti.
Předchozí
1 2
Následující

21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy

16.11.2012 v 16:16 | Nahoru | #31
Šak ten nátrubek se dělá dodatečně, to néni součást snad žádného karburátoru...
Přívod vzduchu z filtru má dobře udělaný prachobyčejný Pincek (né Mustang) a nebo Jawa 90.
Tam to "nátrubkovité" kolínko mezi filtrem a ústím karbecu je z takové hmoty, kterou pulzace vzduchu u hrdla nerozkmitají a tvarově je to taky dobře udělané.
Tam se možeš inspirovat...
Od filtru ke vstupnímu hrdlu by se měl průřez plynule zmenšovat, aby tam nevznikly problémy se zúžením průřezu za chodu motoru a materiál by měl být dost tuhý, aby se stěny onoho kolínka nebo trubky nerozkmitaly. To potom může dělat neplechu.

Naposledy editováno 16.11.2012 16:17:19

21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy

16.11.2012 v 22:36 | Nahoru | #32
no zitra jsem planoval odstrojit motorku a nafotim soucasnej stav.

21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy

17.11.2012 v 13:30 | Nahoru | #33
OK takze v profilu u motorky jsem nahazel fotky z odstrojovani motorky - http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=76355

21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy

17.11.2012 v 21:18 | Nahoru | #34
Ten filtr a budník nevypadá špatně. Sice pro provoz ve sračkách (enduro) by to nějaké úpravy celkem potřebovalo, ale pro běžné použití to stačí.
Uklidňovák je tam jak kráva, to není špatné.
Tam vzadu, po vyjmutí filtru, je "díra" ke karbecu - měla by tam následovat gumová přechodka potřebného tvaru i odpovídajících vlastností (zkus to nafotit z druhé strany).
Předpokládám, že u této značky s několika tituly v MS by to nemuselo být udělané zle...myslím ten tvar i materiál přechodky či spojky filtru a budníku.
Já bych do nechal tak.
Leda bych se pozeptal na jiný materiál (s menším odporem) filtru, ale ten má už teď velkou plochu, takže tam asi nic světoborného nevymyslíš.
Na všemi vychvalovaný přímý filtr bych se vykašlal, tahle filtrační vložka je jednoduchá jak povidlí, je účinná a údržba je taky nenáročná.

21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy

17.11.2012 v 22:47 | Nahoru | #35
No vypada to tak ... co ovsem netusim je nejaky cidlo zapojeny do karbecu (na planech nebylo) a proc nova svicka se skoro nesvini, zatimco stara je jak barel dehtu.

HUh tak sem zjistil co je ta vec co de do karbecu ... je to nahrivani karbecu .... wtf???

Naposledy editováno 17.11.2012 22:51:45

21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy

17.11.2012 v 22:55 | Nahoru | #36
To se mejlem dobře radí...
Se svíčkou toho může být, jéjej, kór když se tryskuje jiný karbec...
Nějaké kurvítko na karbecu - bych ho musel mět v paprčách, snad bych došel na to, co to može byt .

21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy

17.11.2012 v 22:56 | Nahoru | #37
ti rikam je to nahrivani ... nastesti se to da namontovat i na ten novej ...

pozor to se deje na starym karbecu se kterym sem nic nedelal

Jenom sem dneska prohodil svicky !

21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy

20.11.2012 v 21:09 | Nahoru | #38
Tak sem to prohodil zatim jenom cvicne a zjistil jsem, ze musim vyresit lanko plynu a nevim co s tim nahrivacim sroubem :(

21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy

24.12.2012 v 08:52 | Nahoru | #39
Tak sem poprve nastartoval s novym setupem. A je to obrovskej rozdil.

1) motor startuje na jedno nakopnuti i kdyz je uplne zmrzlej...drnk a uz to leti
2) tahne to lip odspodu (samozrejme v mezich toho pidihrnku)
3) rve to zase o neco vic
4) coudi to zase o neco vic ( ale to bude i tim, ze pro jistotu trochu primazavam i do nadrze, kdyby oilmaster nestihal)

Vyladil sem jenom otacky volnobehu. Smes v celem rozsahu je podle me jeste moc chuda a budu muset potocit sroubem a posunout jehlu. Posledni krok bude tryska.

Zatim je na tom.

A) 21 mm carb naraku
B) zavodni svicka bosch
C) reed valva od polini - carb fiber se stabilizacni komurkou

Boost bottle je zatim v krabici, protoze se mi nechce vrtat do priruby sani motoru (moc levy ruce) a zaroven pokud napojim na vakuovou hadici klapky paliva (druha moznost instalace), tak nevim jestli mi to nedokurvi sani paliva.

No musim rict, ze filtr sani zatim menit nebudu a ze ten 21kovej carb je maximum co se tam vejde ;) bylo to dost na tesno. Casem dodam fotky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problem s baterkou Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 3 15.10.2013 v 09:37 pesastor
2 taktni zahada Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 21 18.5.2013 v 09:30 HiddenSnake
Predpeti lanka plynu na karburatoru... Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 15 23.11.2012 v 19:10 HiddenSnake
Hlavicky svicek - rozdily Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 12 18.11.2012 v 20:00 Dr.fík
Osetreni vyfuku Derbi X-Race 50SM HiddenSnake 2 7.11.2012 v 20:49 HiddenSnake


TOPlist