globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...
21.4.2013 v 21:07
Zdravím,

prosím o nějaké věstecko koulovité rady, pro následující situaci:

Motorka po cca hodině svižnější jízdy 120-150 lehce vynechala. Trošku jsem zbystřil, po pár kilometrech očividně při akceleraci s plynem cca nad 30% trošku pocukávala....s klidným plynem vše okej. PO dalším x kilometrech cukání při přidání. Přirovnání,když Vám uchází benzín.

Jelikož rezerva nesvítila, na nádrž cca 90mil, tak projistotu teda natankuji, ale do plna 10litrů = v nádrži bylo 14litrů.

Po krátké odstávce ovšem to samé, spíše se to zhoršovalo. DO 15% plynu okej, jak člověk zatáhl na pulku, tak na 4ku cukání, občas se to rozjelo.

Na nádrž nového benálu, jsem ujel tak 30km...nic se nezměnilo.

Tudíž mě čeká zábavné večery. Co by jste všechno doporučili testnout?
Není někdo kdo umí s diagnostikou triumph??? (do olomouce až v nouzi)

1) kuknout na hadičky, jestli jsem něco neskřípl.
2) Vzducháč prověřit
3) palivový filtr
4) Nějaké to sítko v nádrži
5) Svíčky (mám koupené nové)
6) Jezdit na 10-15% plynu a doufat že se t o nějak vyčistí????

Info:
Mašina po zimě ujela dvě a pul nádrže. Čepuji Shell. Mašina má najeto cca 6tisíc. ROčník 2008.
Diagnostika VAG (mám) ale né a né spárovat s nějakým softem.


Děkuji za sofistikované rady

Anketa: Na velikosti???
Záleží!
33%
1
Nezáleží!
0%
0
I s malým kašpárkem se dá hrát dobré divadlo.
33%
1
Vše se dá dohnat velkou motorkou a autem :-)
33%
1

1 reakcí na tento příspěvek Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...

22.4.2013 v 08:03 | Nahoru | #1
6tis za 5 let .... asi někde déle stála .... vyměnit palivový filtr a zkus do benzínu nalít nějaký ten čistič benz. soustavy

vyměnit svíčky, jestli si je nedělal .... zkontrolovat zapalovací kabely, korozi

nebo se ti někde může klepat nějaký kontakt - jak přidáš a zvýší se ti vibrace začne to dělat problém

(reakce na) Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...

22.4.2013 v 08:29 | Nahoru | #2
MaraVFR> v provozu od 2009, ale 3roky stála v USA u sběratele.

Zkusím tedy nějak postupně vše, kamarád servisák se rychle zkouknul a našel dokonce lehce nahryzaný kábl u ventilátoru od myší...což vím, že přes zimu občas vlezou do garáže.

Ale filtry zkontroluji, svíčky není problém vyměnit. Před týdnem mě došel konečně kontakt 60, tak můžu řádit v kabeláži. Zkusím se spojit s bráchou, co si hoví v tom Vagování. Ty comy umím nastavit, ale nějak to zlobilo...nechytalo se.

Zkusím případně to hodit do autoservisu ke známému, co má snad nejlepšího elektrikáře na moravě, tak ten si s tím pohraje.

Děkuji za rady, budu informovat průběh, snad to bude fakt banalitka nějaké zasranosti v benzínu. Ale na zimu plná nádrž, Vééé powerák. Čerpám vždy na Shelce, ale pravda, že už jednou jsem tam nabral šmejda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rocket III - vysoké otáčky Triumph Rocket III Classic FunRider1 2 3.4.2024 v 06:30 Bechykv
Po zimě nejde nastartovat Triumph Rocket III Classic RocketPája 23 8.5.2023 v 17:32 pizda
Stupačky na triumph rocket 3 2005 Triumph Rocket III Classic Triumph_vincek 0 17.5.2022 v 20:20 Triumph_vincek
Triumph rocket classic Triumph Rocket III Classic Ludo444 6 29.10.2021 v 20:29 Ludo444
Manuál Triumph Rocket III Classic Erperak 4 10.11.2020 v 22:48 Mrtvolkar


TOPlist