A teď k problému. Vyskytly se vibrace, které zcela ničí moje uši. Není to hlukem, špunty (kdy fakt skoro nic neslyším) nepomáhají. Vibrace cítím v uších pořád i přes špunty. A bolí to i několik desítek hodin po slezení z motorky. V podstatě se na tom takhle nedá jezdit. Mimo jiné to při zavření plynu šíleně střílí do výfuku. To se ale snad dá vyřešit poladěním power commanderu. Co s těma vibracema?
P.S. Zajímavý poznatek -Harley by dle TP měl mít z výroby 73 koní. Měl 60??? Po výměně všech popisovaných věcí a naladění má 80 kobyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H
Sám mám V2 a dělal jsem zásahy do kanálů atd. Měl jsem to na brzdě a mám A/F tzn lambda poměr mezi 13-14. A/F kolem 16 je rozhodně mimo i když jsou to maxima. Ta směs je celá nějak moc rozladěná na to že je to stříkačka... Mělo by to být mezi 12-14 max.
Chudá směs dělá bordel a pokud to není vyloženě racingový naladění, nemá smysl...
SS124 ví o čem mluví. Sám jsem s ním pár věcí diskutoval.
Nechal bych to odladit někde jinde. Kde jsi to měl?