globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vg
 
17.4.2013 v 19:39
vfg

Naposledy editováno 20.06.2013 12:55:57

vg

17.4.2013 v 20:08 | Nahoru | #1
A odkud ti voda z toho krámu chčije(vejfukem, pod palicí, z expanzky...) bys jako napsat nemohl? Čeho se pak člověk má chytit, ty mátoho bláznivá.

Naposledy editováno 17.04.2013 20:13:06

vg

17.4.2013 v 20:21 | Nahoru | #2
Chcalo to pod víčkem a pak i pod hlavou..

vg

17.4.2013 v 21:16 | Nahoru | #3
já bych to rozebral a pak kladl otázky...

1 reakcí na tento příspěvek vg

17.4.2013 v 21:28 | Nahoru | #4
A dopr... tady bude zase veselo.

"Pod víčkem a pak pod hlavou" - myslíš víko na expanzce? A potom začala téct voda i pd hlavou... to Tě netrkne, že těsnění bude pod kytkama a motor je třeba rozebrat a ne jej zkoušet dále protáčet?
"Údajně byla provedena GO" - to slovo "údajně" mluví za vše. Tož to teho verglu nehrab a dej to někomu, kdo opravovat skutečně umí . Ale připrav se na to, že možná uslyšíš, že to nemá cenu a máš si sehnat jiný motor.

vg

17.4.2013 v 21:36 | Nahoru | #5
a tesneni pod hlavou je na tom jak? ..myslim ze ji nedrzi tolik sroubu abys to nezvladl sundat (nechci z tebe delat debila, jen je to to nejjednodussi co muzes udelat)

(reakce na) vg

17.4.2013 v 21:37 | Nahoru | #6
J.M.K.> Vždy se dá udělat GO motoru. Jenže jak šel čas, začal jsem se dosléchat vše o bejvalém majiteli, tzv. že dokonce převrtal původní válec a vrazil do něj 160ccm píst od Poliniho, ale žádný válec od Poliniho už nekupoval.. Takhle mi to bylo řečeno od více lidí a i on mi to sám potvrdil.. Víko na expanzce, přesně tak. Měnil jsem i fridex, ten od něj byl nějakej tmavší, voda pod hlavou začala téct až po tom, co se asi "zadřela".. To údajně je proto, že motor jsem rozdělal, je v něm voda ale nic na něm nepoznám To těsnění podfouklé nakonec bylo

1 reakcí na tento příspěvek vg

17.4.2013 v 21:39 | Nahoru | #7
Kdybych měl teďka více peněz, tak bych jí dopřál kompletní GO, ale teď momentálně jsem na tom mizerně... Tak sháním spíše informace

vg

17.4.2013 v 21:46 | Nahoru | #8
Kolik bys mel na opravu? ..Nejjednodussi by asi bylo koupit valec od Poliniho a na pist novy krouzky (jestli neni chycenej). Teoreticky by Polini mel byt schopnej ti poslat samotnej valec, ani by to nemuselo stat desetitisice.

1 reakcí na tento příspěvek vg

17.4.2013 v 21:56 | Nahoru | #9
Rozebrat, pak budeš vědět co je špatně. Jestli teče voda pod hlavou tak to ani chytnout nemůže...

(reakce na) vg

17.4.2013 v 22:04 | Nahoru | #10
kodl77> Takže se to teoreticky nemuselo zadřít a mohla natýct jen voda pod hlavu a kvůli tomu to nestartuje?

vg

17.4.2013 v 22:08 | Nahoru | #11
kdyby se to zadrelo tak s tim neotocis. Je mozny ze ti jen prasklo tesneni, ze to s prasklym tesnenim pod hlavou nenatocis je celkem jasny. Jen to prosimte uz moc neroztlacuj, vodu nestlacis, mohl by sis ohnout ojnici..

1 reakcí na tento příspěvek vg

17.4.2013 v 22:13 | Nahoru | #12
Může být třeba jen mokrá svíčka...

(reakce na) vg

17.4.2013 v 22:14 | Nahoru | #13
kodl77> Svíčku jsem kupoval novou. Moto má tendenci chytit, startér točí, ale moto nenastartuje. Nemá to moc tlaky no. Ale že by se kousla, když jsem jí nedával vůbec a poctivě zajížděl, těžko říct.

1 reakcí na tento příspěvek vg

17.4.2013 v 22:16 | Nahoru | #14
Ty těsnění pod hlavu jsou jen "o" kroužky za pár korun.

(reakce na) vg

17.4.2013 v 22:21 | Nahoru | #15
kodl77> Asi to raději dám do servisu a nebudu to dělat sám. Zajímá mě spíš to, jestli je to fakt kouslé či ne.

vg

17.4.2013 v 22:40 | Nahoru | #16
Sám do toho nehrabej a nejsnazší budeš mít sehnat jiný, nepřebastlený motor. Jestlis to navíc neměl zatím rozebrané a nevíš, jak je na tom vnitřek, tak kdoví, jestli nakonec není prasklý válec - to převrtání jej mohlo zeslabit pod únosnou mez. A i kdybys dal vršek motoru do kupy, tak s větším pístem, pokud tedy budeš mít i adekvátně odladěný karbec a výfuk (u dvoutaktu je to kritická věc, kde amatérské garážové experimenty nemají šanci), tak vlivem zvýšeného výkonu bude akorát častěji odcházet klika a ojnice.

Nechal ses vzít na hůl a koupils vraždu, do které nasypeš kupu peněz, abys ju vóbec rozpohyboval.

vg

17.4.2013 v 23:03 | Nahoru | #17
Napiš co tam je za motor /typ/- na 123 mám hromadu věcí i jetej válec- jak polini, tak origo.

vg

17.4.2013 v 23:07 | Nahoru | #18
Jo sorry- 2008- to je 122- jiný válec

Slack píše: Kdybych měl teďka více peněz, tak bych jí dopřál kompletní GO, ale teď momentálně jsem na tom mizerně... Tak sháním spíše informace

Tak prodej tu svou mikrovlnku šášulo

1 reakcí na tento příspěvek vg

17.4.2013 v 23:49 | Nahoru | #20
Jestli se to přidřelo se pozná až se koukne na válec a píst. Voda v motoru je na prd, víceméně už to, že se ti nádobka tlakovala a fridex lítal ven svědčilo o tom že se děje nějaká nekalota - že tam unikají nějaký tlaky, co tam nemají co dělat - to byl varovnej příznak plus to, že se ti ten vergl hřál. Je možný že to bude jen fouklý těsnění pod hlavou, ale taky je možný že bude děravej hrnec, křivá hlava, prasklá hlava, natrženej šteft a podobný veselosti. To vše se zjistí až se to rozebere. Bejt tebou, dám ten krám mechanikovi na Slunce, šoupu nohama a ukecám ho aby se do toho podíval až bude mít trochu času a řekl ti co vše je tam podělané. Nadávat na bývalého majitele je ti na dvě věci, protože ty sám jseš stejný jojo. Kdyby to bylo kouslé, natvrdo zadřené, ať už dole nebo nahoře, tak se to nehýbe.

Naposledy editováno 17.04.2013 23:52:00

(reakce na) vg

18.4.2013 v 13:36 | Nahoru | #21
Bimbam> Ahoj, na slunci kluky znám, uvidím zatím kam to dám.

(reakce na) vg

18.4.2013 v 13:37 | Nahoru | #22
Fidži.FZS> Jakou?

vg

18.4.2013 v 16:29 | Nahoru | #23
Sundej hlavu a válec a budeš vědět na čem jsi, dej fotky válce/zevnitř, prosím/ a pak ti můžem poradit, ale tyhle motky budˇ jedou nebo nejedou, a když nejedou tak je to drahý. Ale u tebe to vypadá jen na těsnění- tak se nenervuj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist