globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lepší zvuk?
Dobrý den,
Mám takovou otázku, dá se lepšího zvuku docílit provrtání výfuku nebo se zvuk tím jen pokazí? nebo jaký výfuk by jste my doporučili? jedná se o motorku Aprilia RS 125 rok výroby 2010.
Děkuji za odpovědi..
Anketa: pokazí se zvuk
Ano, pokazí
83%
20
Ne, zvuk bude lepší
17%
4

1 reakcí na tento příspěvek lepší zvuk?

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2013 v 21:18 | Nahoru | #1
hlavně nic nevrtej, kup komplet laďák a máš to, na netu jich je dost

(reakce na) lepší zvuk?

10.4.2013 v 21:34 | Nahoru | #2

wáca píše: hlavně nic nevrtej, kup komplet laďák a máš to, na netu jich je dost


přesně tak

lepší zvuk?

10.4.2013 v 21:35 | Nahoru | #3
Nechápu proč chceš rvát něco do dváci, kterou v 18 prodáš...buď rád, že jezdí a nic stím nedělej

1 reakcí na tento příspěvek lepší zvuk?

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2013 v 21:48 | Nahoru | #4
Jo, provrtáním posereš co můžeš, páč u dvoutaktu na výfuku šíleně záleží. Kup si laďák (ale pokud nemáš rád 2taktní zvuk, radši na to ser, a kup si radši nějakej čtyřtakt, kde můžeš výfuky vrtat jak chceš )

lepší zvuk?

10.4.2013 v 22:21 | Nahoru | #5
Nekupuj ani ten ladak! Koupis ladakna zjistis ze to nejede. Ze musis upravit - pretryskovat karburaci, dat primej filtr..... A se ti doma bez zkusenosti a brzdy nezvladnes. Utopis v tom mraky penez a vysledek: porad dvoutaotni zvuk a max.par =2 koniku navic!
Proej tyhle.prachy bandou, uzivej jara A JEZDI!

lepší zvuk?

10.4.2013 v 22:27 | Nahoru | #6
Nekupuj ani ten ladak! Koupis ladakna zjistis ze to nejede. Ze musis upravit - pretryskovat karburaci, dat primej filtr..... A se ti doma bez zkusenosti a brzdy nezvladnes. Utopis v tom mraky penez a vysledek: porad dvoutaotni zvuk a max.par =2 koniku navic!
Prolej tyhle prachy bandou, uzivej jara A JEZDI!

lepší zvuk?

10.4.2013 v 22:38 | Nahoru | #7
kupovat laďák na 2takt kvůli změně zvuku je blbost vždycky to bude mít zvuk jak 2takt

Edit: a už vůbec nic nevrtej

Naposledy editováno 10.04.2013 22:39:01

(reakce na) lepší zvuk?

10.4.2013 v 22:44 | Nahoru | #8
tomas.s.> Jestli to mam v hlavě dobře poskládaný, tak u 2T nejvíc záleží na svodu, přesněji na tom "kolenu" ne ? Protože v jednu chvíli se plyny vrací zpět i když samotná koncovka má taky nějakej podíl

Za mě nechat to bejt...

lepší zvuk?

10.4.2013 v 22:46 | Nahoru | #9
Přesně jak píšou nade mnou . Na 2taktu změníš něco na vejfuku a nejede to.

1 reakcí na tento příspěvek lepší zvuk?

10.4.2013 v 22:50 | Nahoru | #10
Ser na kretény(nic ve zlym)ale provrtej to nejlíp v koleni hovno tomu rozuměj zvuk potom bude úžasnej koně to sice nepřidá ale zvuk bude to bude mít jak 1000.Jo a pak sem prosim tě dej video s tim zvukem ať vědi jak je ten zvuk úžasnej.

1 reakcí na tento příspěvek lepší zvuk?

10.4.2013 v 23:36 | Nahoru | #11
To se mi líbí, jak každej říká něco ale neví vlastně co
Na dvoutaktu záleží na svodu, jde o zpětný tlaky, který při výfuku vracej nespálenou směs do zpátky do válce a zlepšují tak plnění a zvyšují tím výkon. Na koncovce pak nezáleží vůbec, dokonce se vsadím, že to bez ní pojede líp, ale zkus ji sundat a projeď se po městě, dáš peněžence Ježíška Na 4T pak chceme, aby zpětný tlaky byli rovny nule a válec měl tak co nejlepší výplach. Proto je na 4T nejlepší použít rovnou trubku.
Jestli chceš na 2T laďák sundej si koncovku a jestli i pak budeš chtít měnit zvuk, kup si 4T.

Naposledy editováno 11.04.2013 00:48:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší zvuk?

11.4.2013 v 00:32 | Nahoru | #12

Pvt_Fletcher píše: Ser na kretény(nic ve zlym) ale provrtej to nejlíp v koleni hovno tomu rozuměj zvuk potom bude úžasnej koně to sice nepřidá ale zvuk bude to bude mít jak 1000.Jo a pak sem prosim tě dej video s tim zvukem ať vědi jak je ten zvuk úžasnej.



Hele, mladej, opatrně s tím slovníkem... už jednou jsi tu s tím narazil a navíc za ten nesmysl, cos napsal, by Ti leckterý renovátor veteránů, který ví, co je to za problém, když u doutaktu chybí původní výfuk a nejsou podlady pro jeho výrobu, nafackoval.
Jen si rozvrtej lauf na NSR... ano, všichni o Tobě budou vědět na kilometr = několik minut dopředu.

(reakce na) lepší zvuk?

11.4.2013 v 01:31 | Nahoru | #13

xBaryk píše: To se mi líbí, jak každej říká něco ale neví vlastně co
Na dvoutaktu záleží na svodu, jde o zpětný tlaky, který při výfuku vracej nespálenou směs do zpátky do válce a zlepšují tak plnění a zvyšují tím výkon. Na koncovce pak nezáleží vůbec, dokonce se vsadím, že to bez ní pojede líp, ale zkus ji sundat a projeď se po městě, dáš peněžence Ježíška Na 4T pak chceme, aby zpětný tlaky byli rovny nule a válec měl tak co nejlepší výplach. Proto je na 4T nejlepší použít rovnou trubku.
Jestli chceš na 2T laďák sundej si koncovku a jestli i pak budeš chtít měnit zvuk, kup si 4T.



Baryku , Baryku každej jednou může napsat volovinu ,ale je jich hodně..

lepší zvuk?

11.4.2013 v 08:51 | Nahoru | #14
Určitě to provrtej, na co nejvíce místech. Hlavně na jelitu

lepší zvuk?

11.4.2013 v 09:11 | Nahoru | #15
koncovka má vliv na prubeh vykonu!a kdo říká źe né,tak tomu vubec nerozumí.Každopádně jaký koliv zásah do výfuku u 2T se projeví na výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší zvuk?

11.4.2013 v 11:21 | Nahoru | #16
J.M.K.> Komu neni rady.... Ja daval celou zimu dohromady veterana trojkolku s motorem Vespa 502T. Byl potreba vymenit neorigo vyfuk za jiny neorigo..2 mesice laborace s koncovko, karburaci a sanim.
Kdo mysli ze to udelw za odpoledne bez znalosti a vybaveni - NEUDELA!

(reakce na) lepší zvuk?

11.4.2013 v 12:17 | Nahoru | #17
pesastor> O tom vědí své hlavně Ti, kdož měli tu čest renovovat třeba nějakou Aerovku s tím dvoulitrovým čtyřválcovým dvoutaktem (který byl navíc kvůli praskajícímu bloku v mnoha vozech nahrazen motorem Wartburg), co si zažili s laborováním, když chyběl výfuk a nebylo se čeho chytit. V nějhorším případě motor nemusel vůbec naskočit, v lepším se jen tak převaloval, bez výkonu a nebo se žhavily svody do ruda od unikající směsi, hořící ve výfuku.
Za tlumičem už bylo možné popustit uzdu fantazii, ale parohy a vedení k tlumiči bylo nejkritičtější.
A pak tady nějaký sedmnáctiletý cucák začne kázat, dělat ramena a nadávat do "kreténů" ostatním pisatelům, z nichž někteří jsou klidně ve věku jeho rodičů. Málo to doma řezali.

lepší zvuk?

11.4.2013 v 12:50 | Nahoru | #18
souhlasím s výše uvedeným příspěvkem,jinak mi trvalo 2měsíce!než jsem třeba doladil ten správnej výfuk,na 1motor,například při změně časování válce, se okamžitě měnil výfuk,nebo při laboraci s karburací,rovněž,u 2T motoru,dělá především výkon výfuk.například při výrobě takového výfuku se dbá na spoje,nejlépe tupé svařování,a bez tigu toho nedocílíš.Tím chci říct,že jaké koliv svary,přečnívající,do vnitř,mají rovněž vliv na průběh výkonu.na výfuku rozhodují milimetry,jak ho zprávně poskládáš,ale určitě,jse tady najde celá žkálá lidí,co jsi cpou vyfuky se 4t na 2t,a o tom se ani rozepisovat nebudu,takže pro autora vlákna,doporučím 1věc,nech to tak jak to je!nebo zainvestuj,a polad to pořádně!

(reakce na) lepší zvuk?

11.4.2013 v 16:58 | Nahoru | #19

J.M.K. píše: Hele, mladej, opatrně s tím slovníkem... už jednou jsi tu s tím narazil a navíc za ten nesmysl, cos napsal, by Ti leckterý renovátor veteránů, který ví, co je to za problém, když u doutaktu chybí původní výfuk a nejsou podlady pro jeho výrobu, nafackoval.
Jen si rozvrtej lauf na NSR... ano, všichni o Tobě budou vědět na kilometr = několik minut dopředu.


IronieTohle by ti mělo pomoct

lepší zvuk?

11.4.2013 v 17:51 | Nahoru | #20
Pittbulle vrtej!!!

1 reakcí na tento příspěvek lepší zvuk?

11.4.2013 v 20:48 | Nahoru | #21
Nic nekupuj je to zbytečný, když ho provrtáš bude tam stejnej průtok spalin jako u laďáku co už jakoby vybranej je, ale počítej s tim že tam bude pěknej průtok i benzínu .. Dej to hezky klukum do Hořic ať si s tim pohrajou protože když se ptáš na takovoudle blbost tak to sám asi nedáš.. musíš dobře seřídit karburátor bůch ví jestli ne přetryskovat ale to snad nee.. teďka sem dával do Hořic Cagivu a mechanik řek že je blbost mít přicpanej vejfuk že to pak i hůř jede tak že ho vyvrtá a pohraje si s tim a prej budu čumět co to udělá že to na závodní Mita dělaj taky a nevyhazujou cca 3tis. za laďáky

(reakce na) lepší zvuk?

12.4.2013 v 21:59 | Nahoru | #22

kruks píše: Nic nekupuj je to zbytečný, když ho provrtáš bude tam stejnej průtok spalin jako u laďáku co už jakoby vybranej je, ale počítej s tim že tam bude pěknej průtok i benzínu .. Dej to hezky klukum do Hořic ať si s tim pohrajou protože když se ptáš na takovoudle blbost tak to sám asi nedáš.. musíš dobře seřídit karburátor bůch ví jestli ne přetryskovat ale to snad nee.. teďka sem dával do Hořic Cagivu a mechanik řek že je blbost mít přicpanej vejfuk že to pak i hůř jede tak že ho vyvrtá a pohraje si s tim a prej budu čumět co to udělá že to na závodní Mita dělaj taky a nevyhazujou cca 3tis. za laďáky


Jestli to myslíš vážně tak ti kecá vrtat do vejfuku u 2t určitě ne(do svodu)u koncovky to máš jedno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist