globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Komaxit na víka
8.4.2013 v 16:21
Čau všem Travelkářům..malý technický..co by ste řekli na komaxit na boční víka motoru ? Zatím sem to nějak výrazně neřešil jak silná je stěna krz asi opískování, či jak tu původní potvoru dostat dolů... Mohlo by to v barvě motorky vypadat docela efektně..
Předchozí
1 2
Následující

Komaxit na víka

8.4.2013 v 16:35 | Nahoru | #1
Předpokládám, že ta víka jsou z hliníku a za mě bych to radši vyleštil :) Jinak komax by mel jít normálně.

Komaxit na víka

8.4.2013 v 16:41 | Nahoru | #2
vyleštit filcákem,komaxit neeee

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka

8.4.2013 v 16:48 | Nahoru | #3
Dekle sů hliněné a galvanicky pokovené.
Když se mermomocí chce změnit barva, tak na ten chrom komaxit chytne.
No, dnes ráno sem se mordoval právě s odstraňováním komaxitu z ocelového svařence.
Je potřeba si uvědomit, že tato změna je navěky, protože dát důle tento povlak z dílu z Al slitiny bez jejího poškození prakticky nejde.
No a pokud byl odlitek jednů ve styku s olejem, nemusí na něm nátěr spolehlivě držet. Právě proto si myslím, že by bylo rozumější ho dat na to pokovení, keré je homogenější než základní odlitek a je větší naděje, že při vypalování nedojde ku vzlínání mastnoty a nedobrému ovlivnění soudržnosti vrstvy nátěru s podkladem.
Tím chcu říct, že je reálné, že nátěr nebude (dobře) držet a co potom?

(reakce na) Komaxit na víka

8.4.2013 v 17:20 | Nahoru | #4
Zdenalbenal> ptal jsem se v práškové lakovně Festa Olomouc, jestli maájí nějakou technoligii na odstraňování komaxitu, potřebuju očistit rám na motorku a bubny, říkal maník Není problém, máme, ale ještě jsem tam nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka

8.4.2013 v 18:36 | Nahoru | #5
No jde o to že ten "chrom" se LOUPE a to naprosto bez násilí, stačila VODA z hadru a loupe se na podklad, snažil sem se to místo obejích ale s chromem to asi moc společného nemá! takže hledám nejmíň drastičtější metodu jak to nějak zpěknit..protože takto je to ostuda sama!






Naposledy editováno 08.04.2013 18:41:43

Komaxit na víka

8.4.2013 v 21:06 | Nahoru | #6
tak asi to je jenom barva, ne? Koupíš ve spreji :)

Komaxit na víka

8.4.2013 v 21:34 | Nahoru | #7
To si možu kůpit celý motor ve spreji :) No nějak to pořešit mosím ale že bych tam něco prasil sprejem to sa mě moc nelíbí..

(reakce na) Komaxit na víka

8.4.2013 v 22:06 | Nahoru | #8
[quote=hrnous]No jde o to že ten "chrom" se LOUPE a to naprosto bez násilí, stačila VODA z hadru a loupe se na podklad, snažil sem se to místo obejích ale s chromem to asi moc společného nemá! takže hledám nejmíň drastičtější metodu jak to nějak zpěknit..protože takto je to ostuda sama!

Myslíš hadru na hadrovým korouči?

Komaxit na víka

8.4.2013 v 22:12 | Nahoru | #9
néééé to už by tam nebyl ani kousek..jenom sem to umyval klasickou švédskou hadrou s holou vodou jako všecky motorky :)

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka

8.4.2013 v 22:19 | Nahoru | #10
švédskou hadrou? No to jsi neměl, Bohumile.......

(reakce na) Komaxit na víka

8.4.2013 v 22:39 | Nahoru | #11
laďa-prášil> koumaxit se dá odstranit nejak šetrně, ale je to drahé jak sviňa.
A nebo opálit.
Néni to "ékologické", ale běžně se to dělá. Veliký hořák a svařenec je zrovna aj vyžíhaný .
Pro jistotu se na jejich technologii optej...

Naposledy editováno 08.04.2013 22:40:41

Komaxit na víka

9.4.2013 v 08:38 | Nahoru | #12
Šak já nechcu komaxit likvidovat, já bych rád když už tak dole tu atrapu chromu a místo toho cokoli jiného co vydrží a kdyby to bylo červené tím líp..jinak nevím co máš proti té modré hadře, namočená ve vodě je stejně neškodná jako flanel a jiné

Komaxit na víka

9.4.2013 v 14:27 | Nahoru | #13
Už to mám vyřízlé, přijde tam zatím lata :)

Komaxit na víka

10.4.2013 v 20:57 | Nahoru | #14

Komaxit na víka

11.4.2013 v 09:54 | Nahoru | #15
Právě sem se vrátil...od kamoša z lakovny (mám ju za plotem).
Komaxit existuje aj jako "chrom", ale néni moc odolný otěru, vhodné to je pro účely toliko dekorativní - do interiéru.
Vím, že uvažuješ o nástřiku, ale kdyby nebyl povrch dobrý (když se tam neco odlupuje, tak bývá pod tím mezera a to dělá při vypalování paseku), tak se to musí udělat znova a líp.
S tým chemickým odstraňováním sem trošku strašil, néni to tak hrozné. Dekl na motorku by byl kolem 50,- kaček.
Viděl sem takto odbarvené hliněné disky na auto a vypadaly jak z fabriky. Po odstranění barvy se navíc povrch hliníku pasivuje.

Komaxit na víka

11.4.2013 v 12:06 | Nahoru | #16
No tak zatím nechám latu a když by byl dál problém, že by sa to někde začalo loupat tak by sa ten rádobychrom vyhodil..a místo toho bych tam rád viděl červený komax nebo v najhorším aj barvu..akorát toho chemického odstranění sa docela bojím..protože se samotným hliníkem a jeho slitinama reaguje snad všecko co znám..barva samozřejmě na dekl bez chromu a spol..to by nestálo za to v tomto stavu na to něco patlat..

Komaxit na víka

23.4.2013 v 18:19 | Nahoru | #17
Stavím Californian 250 4T a opravdu jsem nechtěl chromovaný motor. Víka jsem dal do chromovny, kde nabízejí taky stažení chromu chemicky. Pak jsem nechal díly nastříkat komaxitem na matnou stříbrnou. Pod chromem jsem našel zakytovaný čínský název motoru, musel se zakytovat speciálním tmelem pod komaxit. Výsledek uvidíte asi za měsíc, až vyjede můj krasavec

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka

23.4.2013 v 18:22 | Nahoru | #18
A jen tak mimochodem: v Mates Moto Servisu mají na prodej jednu novou Jawu 250/597

Můžete objednat jako Californian nebo jako Four - tak neváhejte, je fakt poslední

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit na víka

24.4.2013 v 09:12 | Nahoru | #19
Bert-Jawatesty> Konečně sem přiškvařil výfuckový kolínka.
Kromě teho, že to líp vypadá, tak to aj lepší jede. Konečně možu brůsit slajdry a né výfuky.
Ke zlepšení jízdních vlastností výrazně pomohla mírná změna geometrie. Pérování funguje líp a taky se zlepšila podélná stabilita.









Komaxit na víka

24.4.2013 v 17:44 | Nahoru | #20
Proč jsi tam nechal ty Egry??? Bere to výkon a je to hnusný. Malem jsem spadnul ze židle

Naposledy editováno 24.04.2013 17:45:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit na víka

24.4.2013 v 22:36 | Nahoru | #21
Zdenalbenal>
Koukám na ta krásná kolena Kdo vám je dělal? Já o nich také uvažuji. A co ta zadní vidlice, ta je z Trampa?

Komaxit na víka

24.4.2013 v 22:37 | Nahoru | #22
Ventilky tam sů, ale jako by nebyly .
Nechcu moc dráždit techniky. Z hlavy vedů ty trubičky a bylo by dost divné, kdyby tam byly jen příruby. Tak proto.
Ostatně - přícucník z filtru vzduchu do výfukového kolínka tam už jaksi néni.
Hnusný to je, ale dávám si socialistický závazek, že to dyzajnově abgrejduju .

Komaxit na víka

24.4.2013 v 22:39 | Nahoru | #23
Kde si nechával sundávat ten chrom a co to stálo ?

(reakce na) Komaxit na víka

24.4.2013 v 22:41 | Nahoru | #24
Jawel> Kolena sů z čínské "mrdky" a kyvka je dost modifikovaný Tramp.
Viz detail...








1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka

24.4.2013 v 22:45 | Nahoru | #25
Jaký chrom?
Ty kolínka byly trošku "jeté", tak poškozená místa sem fókl sprejem s tím, že na tem poškozeném se barva chytne a z chromu se postupem doby ošudlí.
Nic sem s ničím extrovního nedělal. Akorát sem si, šikulka, škrkl elektródů po tlumiči a jak na sviňu z venkovní strany.
To bylo panenek .

Naposledy editováno 24.04.2013 22:46:17

Komaxit na víka

24.4.2013 v 22:48 | Nahoru | #26
Jo, ten detail kolínek - to sů původní jako ilustrace, že se jezdilo kolenačky .
Sralo mě to báječně.

(reakce na) Komaxit na víka

24.4.2013 v 22:50 | Nahoru | #27
Zdenalbenal>
Ještě poprosím, z jaké konkrétní čínské mrdky ta kolena byla Díky moc. Motorka je krásná

Komaxit na víka

24.4.2013 v 22:54 | Nahoru | #28
Bert psal něco o tom, že sundával chrom z deklů, tak sonduju co a jak..btw jak s tou rozetou ?

Komaxit na víka

24.4.2013 v 23:12 | Nahoru | #29
No jak - tůto sobotu máme ve Valticách slezinu - takže budu moct enom dopoledňa.
V nedělu se budu resuscitovat, tož budu mět čas až odpoledňa. Nebo taky neé, minule sme pařili od oběda do čtyř odpoledňa druhého dňa...to víš, trénink dělá mistrů .
No, zrovna včérá sem byl ve Valmezu, sem se, osel, mohl stavit.
Co už fčíl...
Ale šlo by to aj ve všední den, šak slůnko je dosť dlůho.
O chrómu psal tady cosi Bert, dával na dekle matnů stříbřenku. Pohledej a poptej se ho.

Komaxit na víka

25.4.2013 v 08:12 | Nahoru | #30
Tak když na to dojde já možu aj ve všední deň po pátej resp něco po šestej u Tebe..a v nedělu budu celý deň v Ostrohu..takže by to šlo kdy by sis zmyslél :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist