LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Ale obecne jde asi rict, ze kombinace dvou ruznych vyrobcu bude fungovat hure nebo nejlepe stejne jako kdyz zvolis gumy od stejneho vyrobce, ktere k sobe patri ..
LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
1 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Jinak nove sada stejny. Je to uplne jina jizda.
Kam jezdis prezouvat? Me Bergr-Hypernova drive zkurvil rafek a ti jeho ucni zase neumi vyvazit kolo. Dale nedava platove krytky na prezouvacce tedy VZDY ti to aspon ho odre.
Od toho casu Souček ten ma vse nove a gumove krytky na vsem.
Jinak je holej nesmysl aby i stejna znacka gum ale jedna sportovni a druha cestoni se chovali stejne BLBOST kazde ma jine urceni.
Naposledy editováno 04.04.2013 10:43:41
LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Tak, že pokud nemáš tu přední pneumatiku oskákanou, nebo starou 30let tak je to ok
Naposledy editováno 04.04.2013 10:48:03
LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
HOLČA9 píše: z-x-r> Moto budu dávat k panu Součkovi.....samá chvála na něj.....spíš mám na mysly pokud bych u dvousměsové pneu např...vpředu pirelli a v zadu dunlop...
Vpředu nikdy nebudou 2 směsi - v rámci sady máš u dvousměsových máš na přední gumě směs shodnou se zadkem na bocích. Obvykle se míchá měkčí předek oproti zadku (někdo to tu psal). Ostatní "vždyť to někdo sladil" bych s klidem přešel , neb by jsi pak mohl akupovat jen gumu co máš v serii protože ti ji "někdo sladil" s motkou. Jak jsem psal nekupuj nesmysly a nebu de problém - samo se motka chová pokažde jinak, ale to se ti bude chovat i v rámzi změny sady - tj jedna sada a druhá bude jiná.
Předpokládám že brzy tě napadne otázka "měnit sadu nebo jen zadek" - opět sem naskáčou ti co "samořejmě celou sadu, neb nová guma jinak jede" - taky nesmysl, nebudu vyhazovat gumu jetou z 1/3 jen proto , že si myslím.... .
Takže ode mne: MIX bez problemů, ale nedavej spatny gumy predek ani zadek. H6 tu je mraky , jistě ti někdo poradí (pokud ne , dal bych si tam klasiku sport-touring - zaleží jak jezdíš, kde a kdy). Měnit co je ojeté.
jinak souhlasím že na puku se prostě nejezdí - tj ověř si CO MAS za gumu, možná tam máš nesmysl (třeba prodejce nalákal na super vzorek) a jestli je vhodná pro tvou motku.
PS: šetřit se na nepravém místě nemá, kdo chce opici - musí mít na banány to vše platí stejně jako PROČ VYHAZOVAT PRACHY OKNEM ZA NESMYSLY , KDYŽ JE MUŽEŠ PROJEZDIT
Naposledy editováno 04.04.2013 11:08:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
HOLČA9 píše: FishX3> momentálně mám na moto pirelli,předek 90% a zadek je potřeba vyměnit....proto ta otázka,nejspíš nebudu šetřit a koupím stejnou novou zadní,ale zajímalo mě zda by to šlo,díky za radu.
základ je si uvědomit že výrobce není to jediný co přečteš na pneu - - mrkni CO a jak starou máš * konzultuj s H6tkama (i když tady budeš horko těžko poznávat kdo jezdí pro rohlíky a kdo JEZDÍ - tj co je pro jednoho "boží" bude pro druhého "jebka" - záleží jaký jsi Ty sportovec či cestovatel)1 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Vždycky je ale dobrý zvážit jeden fakt - a to, že přední guma v sadách bejvá vždy měkčí. Pokud tedy "páruješ" gumy, je vždycky dobrý koukat v jaký kategorii ona guma figuruje. Blbost by třeba byla mít na zadku SSgumu, nebo homo slick a na předek dát nějakej Road Attack, RoadSmart atd.
HOLČA9 píše: z-x-r> Moto budu dávat k panu Součkovi.....samá chvála na něj.....spíš mám na mysly pokud bych u dvousměsové pneu např...vpředu pirelli a v zadu dunlop...
Tady nejde jen o chvalu..I on ma sve nalady..ale na ty ja seru..Dulezity je ze mi nevodre a dokonce nedorejpe rafyk jak ten moula slepej na kopci.
Dozadu dej stejnej typ co mas na predku a dojet oboje do konce.
Sada je sada jinak to prezijes a nebude to takove luxus jak sada
Naposledy editováno 04.04.2013 13:01:13
1 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
3 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Nebo, třeba když odjedete ten geometrickej hrb (jako třeba maj Corsy od Pirelli) ta guma se zploští - už jí taky nejezdíte...?
Co kdybych dal místo Rosso Corsy třeba M5 sportek ? (Co jezdí na stejný lince jako Pirellka ?)
Tady nehoníme na okruhu desetiny... ty gumy během životnosti tak zásadně mění profil(a vetšinou si toho nikdo z nás nevšimne, až do doby kdy tam dá novou), že řešit nějaký sady a geometrie dvou "pasujících" gum je trochu hnidopišství
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
to dava docela smysl co myslis?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
burdus píše: t_freedom> Hochu zásadně to u mě tak není ale raději se svezu na sadě, ty prachy mi za to stojí. on si pro ten starý předek někdo příjde
jo, někdo to rád pěkný
... nevím, já jsem na podzim dal na zadek Metz M5 a na předku jsem měl stále 60% Rosso Corsu. Jestli ten předek tu M5ku nedožije, prostě koupím 70% homo race Metz K3(která se sežene za pětikilo) a pak dám teprve sadu (s K3kou to bude aspoň všechno Metzeler, ne?)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
burdus píše: za mě měň celou sadu je to jiné poježděníčko
Ale on nechce celou sadu, píše jen o té zadní. Tudíž rada na .
t_freedom píše: hele hoši, co jezdíte zásadně sady...co děláte když odjedete zadní a na předku máte furt 50%...vyhodíte a dáte zase sadu ?
Nebo, třeba když odjedete ten geometrickej hrb (jako třeba maj Corsy od Pirelli) ta guma se zploští - už jí taky nejezdíte...?
Co kdybych dal místo Rosso Corsy třeba M5 sportek ? (Co jezdí na stejný lince jako Pirellka ?)
Tady nehoníme na okruhu desetiny... ty gumy během životnosti tak zásadně mění profil(a vetšinou si toho nikdo z nás nevšimne, až do doby kdy tam dá novou), že řešit nějaký sady a geometrie dvou "pasujících" gum je trochu hnidopišství
co by, nekomu ten predek jeste udam .. ono v okamziku, kdy menim zadni, uz tam stejne byva nejaka spice, neni to kulate a ta predni guma zas tolik nestoji, takze ve vysledku jsem ja spokojeny a ten, kdo si tu gumu odveze, tak taky, protoze jemu to staci
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 28 | Dnes v 04:30 Ubrus1 |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 4 | Včera v 17:13 nevo7 |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |