bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Zdravím,jsem začátečník,koupil jsem Horneta 6 a potřebuji vyměnit pouze zadní pneu.Máte někdo zkušenosti stím,pokud by byl rozdílný výrobce pneu vpřevu a jiný vzadu?
Předchozí
1 2
Následující

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 10:31 | Nahoru | #1
hoj ja jsem tophle resil v loni. Na predku byly Dunlop a vzadu jsem kupoval Mischellin...a nemam stim zadne problemy...ted budu kupovat predek ale ten uz bude stejny jako zadek...

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 10:31 | Nahoru | #2
jisteze to lze .. je jen otazka, jak se to bude chovat, pneumatiky, ktere k sobe nepatri, muzou byt jinak profilovane a muzes to citit pri sklapeni .. ale neznamena to, ze to nejde, kdysi jsem prechodnou dobu jezdil vpredu metzeler a vzadu bridgestone a fungovalo to.

Ale obecne jde asi rict, ze kombinace dvou ruznych vyrobcu bude fungovat hure nebo nejlepe stejne jako kdyz zvolis gumy od stejneho vyrobce, ktere k sobe patri ..

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 10:38 | Nahoru | #3
naprosto bezne - zaklad je nekoupit nesmysl (dopredu ani dozadu) - je tu dost témast s tímto obsahem kde najdeš i zkušenosti lidí, ale osobně bych se toho vůbec nebál a zvlášť v době kdy jsem kupoval jetý gumy jsem zadky měnil hodně často (předky jsem kupoval nový - se nevyplatilo)

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 10:40 | Nahoru | #4
Řekl bych, že to bude fungovat stejně, jako bys použil gumy stejného výrobce, ale jiných typů. Obecně by měla být dodržená stejná konstrukce obou gum. Jezdil jsem nějaký čas vepředu Pirelli a vzadu Dunlop a žádný problém jsem nezaznamenal.

1 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 10:42 | Nahoru | #5
HOLČA9-Koukam Znojmo.. Uz z principu je to HOVADINA kazda guma je na sebe sladena jak predek tak zadek. JEstli mas jete mrdky tak je jasne ze sadu nesezenes a mas to takto.
Jinak nove sada stejny. Je to uplne jina jizda.
Kam jezdis prezouvat? Me Bergr-Hypernova drive zkurvil rafek a ti jeho ucni zase neumi vyvazit kolo. Dale nedava platove krytky na prezouvacce tedy VZDY ti to aspon ho odre.
Od toho casu Souček ten ma vse nove a gumove krytky na vsem.
Jinak je holej nesmysl aby i stejna znacka gum ale jedna sportovni a druha cestoni se chovali stejne BLBOST kazde ma jine urceni.

Naposledy editováno 04.04.2013 10:43:41

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 10:44 | Nahoru | #6
Ano lze to, ale je třeba se také podívat na typ pneumatiky, kterou tam dáváš. Myslím tím na co je určena. Z vlastní zkušenosti nedoporučuji nechat na předku tvrdou cestovní pneu a vzadu mít sportovní. Takovéhle šetření se může docela dobře prodražit.

Tak, že pokud nemáš tu přední pneumatiku oskákanou, nebo starou 30let tak je to ok

Naposledy editováno 04.04.2013 10:48:03

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 10:45 | Nahoru | #7
Loni jsem koupil na předek Dunlop Roadsmart II a na zadní nechal Michelin Pilot Road II, jezdilo se na tom v pohodě, ale jakmile jsem dal Roadsmart II i na zadek, jízdní vlastnosti do zatáček o hodně lepší. Takže, ano, dá se to, ale sada je sada...

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 10:48 | Nahoru | #8
Já bych na gumách nešetřil a vyměnil celou sadu, chápu, že předek je ještě dobrej, ale myslim, že to za to nestojí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 10:49 | Nahoru | #9
z-x-r> Moto budu dávat k panu Součkovi.....samá chvála na něj.....spíš mám na mysly pokud bych u dvousměsové pneu např...vpředu pirelli a v zadu dunlop...

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 10:59 | Nahoru | #10
nedělej si s tím vůbec hlavu mám taky H6 a víc jak dvě sezony jsem měl vpředu snad pirelli uplně starou jednosložkovou..a vzadu se vystřídal continental a ještě snad něco (možná i dvousložka)..a žádný problém jsem nikdy neměl.. ;) Ale když už minulej rok docházela i přední pneu,tak jsem to samozřejmě vyměnil najednou za jedu sadu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 11:05 | Nahoru | #11

HOLČA9 píše: z-x-r> Moto budu dávat k panu Součkovi.....samá chvála na něj.....spíš mám na mysly pokud bych u dvousměsové pneu např...vpředu pirelli a v zadu dunlop...



Vpředu nikdy nebudou 2 směsi - v rámci sady máš u dvousměsových máš na přední gumě směs shodnou se zadkem na bocích. Obvykle se míchá měkčí předek oproti zadku (někdo to tu psal). Ostatní "vždyť to někdo sladil" bych s klidem přešel , neb by jsi pak mohl akupovat jen gumu co máš v serii protože ti ji "někdo sladil" s motkou. Jak jsem psal nekupuj nesmysly a nebu de problém - samo se motka chová pokažde jinak, ale to se ti bude chovat i v rámzi změny sady - tj jedna sada a druhá bude jiná.

Předpokládám že brzy tě napadne otázka "měnit sadu nebo jen zadek" - opět sem naskáčou ti co "samořejmě celou sadu, neb nová guma jinak jede" - taky nesmysl, nebudu vyhazovat gumu jetou z 1/3 jen proto , že si myslím.... .

Takže ode mne: MIX bez problemů, ale nedavej spatny gumy predek ani zadek. H6 tu je mraky , jistě ti někdo poradí (pokud ne , dal bych si tam klasiku sport-touring - zaleží jak jezdíš, kde a kdy). Měnit co je ojeté.

jinak souhlasím že na puku se prostě nejezdí - tj ověř si CO MAS za gumu, možná tam máš nesmysl (třeba prodejce nalákal na super vzorek) a jestli je vhodná pro tvou motku.

PS: šetřit se na nepravém místě nemá, kdo chce opici - musí mít na banány to vše platí stejně jako PROČ VYHAZOVAT PRACHY OKNEM ZA NESMYSLY , KDYŽ JE MUŽEŠ PROJEZDIT

Naposledy editováno 04.04.2013 11:08:56

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 11:07 | Nahoru | #12
Na některých motorkách taky některé kompletní sady nefungují dobře... takže dej jednu gumu a neřeš. Každopádně sjetá přední tě bude limitovat a až ji vyměníš, okamžitě budeš spokojenější a bezpečnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 11:17 | Nahoru | #13
FishX3> momentálně mám na moto pirelli,předek 90% a zadek je potřeba vyměnit....proto ta otázka,nejspíš nebudu šetřit a koupím stejnou novou zadní,ale zajímalo mě zda by to šlo,díky za radu.

(reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 11:21 | Nahoru | #14

HOLČA9 píše: FishX3> momentálně mám na moto pirelli,předek 90% a zadek je potřeba vyměnit....proto ta otázka,nejspíš nebudu šetřit a koupím stejnou novou zadní,ale zajímalo mě zda by to šlo,díky za radu.

základ je si uvědomit že výrobce není to jediný co přečteš na pneu - - mrkni CO a jak starou máš * konzultuj s H6tkama (i když tady budeš horko těžko poznávat kdo jezdí pro rohlíky a kdo JEZDÍ - tj co je pro jednoho "boží" bude pro druhého "jebka" - záleží jaký jsi Ty sportovec či cestovatel)

1 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 12:15 | Nahoru | #15
Geometrie gum je věc jedna, ale to že se to bude hůř nebo líp zklápět je věcí zvyku. Ať dáš dozadu jakoukoli gumu, nikdy tě nebude limitovat třeba kvůli předku (že bys šel až za hranu) Neviděl bych to jako problém bezpečnosti, nebo zákona - spíš jako otázku jízdního komfortu a pocitu.(ale bavíme se o správných rozměrech, ne žádný kombinace šířek a výšek)
Vždycky je ale dobrý zvážit jeden fakt - a to, že přední guma v sadách bejvá vždy měkčí. Pokud tedy "páruješ" gumy, je vždycky dobrý koukat v jaký kategorii ona guma figuruje. Blbost by třeba byla mít na zadku SSgumu, nebo homo slick a na předek dát nějakej Road Attack, RoadSmart atd.

(reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 12:27 | Nahoru | #16
t_freedom>

(reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 12:59 | Nahoru | #17

HOLČA9 píše: z-x-r> Moto budu dávat k panu Součkovi.....samá chvála na něj.....spíš mám na mysly pokud bych u dvousměsové pneu např...vpředu pirelli a v zadu dunlop...



Tady nejde jen o chvalu..I on ma sve nalady..ale na ty ja seru..Dulezity je ze mi nevodre a dokonce nedorejpe rafyk jak ten moula slepej na kopci.
Dozadu dej stejnej typ co mas na predku a dojet oboje do konce.
Sada je sada jinak to prezijes a nebude to takove luxus jak sada

Naposledy editováno 04.04.2013 13:01:13

1 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 13:02 | Nahoru | #18
za mě měň celou sadu je to jiné poježděníčko

3 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 14:30 | Nahoru | #19
hele hoši, co jezdíte zásadně sady...co děláte když odjedete zadní a na předku máte furt 50%...vyhodíte a dáte zase sadu ?

Nebo, třeba když odjedete ten geometrickej hrb (jako třeba maj Corsy od Pirelli) ta guma se zploští - už jí taky nejezdíte...?
Co kdybych dal místo Rosso Corsy třeba M5 sportek ? (Co jezdí na stejný lince jako Pirellka ?)

Tady nehoníme na okruhu desetiny... ty gumy během životnosti tak zásadně mění profil(a vetšinou si toho nikdo z nás nevšimne, až do doby kdy tam dá novou), že řešit nějaký sady a geometrie dvou "pasujících" gum je trochu hnidopišství

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 14:47 | Nahoru | #20
t_freedom> kdyz odjedu predek a zadek mam 50% tak dam zase novej predek stejny typ?
to dava docela smysl co myslis?

(reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 15:00 | Nahoru | #21
z-x-r> Ta guma má ale při 50% nájezdu stejně o dost jinou geometrii, možná i trochu jinou směs.
Bude to vždy asi lepší párovat stejnej model gum, ale v opaku nevidím žádnou extrémní nevýhodu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 15:21 | Nahoru | #22
t_freedom> Hochu zásadně to u mě tak není ale raději se svezu na sadě, ty prachy mi za to stojí. on si pro ten starý předek někdo příjde

(reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 15:59 | Nahoru | #23

burdus píše: t_freedom> Hochu zásadně to u mě tak není ale raději se svezu na sadě, ty prachy mi za to stojí. on si pro ten starý předek někdo příjde



jo, někdo to rád pěkný
... nevím, já jsem na podzim dal na zadek Metz M5 a na předku jsem měl stále 60% Rosso Corsu. Jestli ten předek tu M5ku nedožije, prostě koupím 70% homo race Metz K3(která se sežene za pětikilo) a pak dám teprve sadu (s K3kou to bude aspoň všechno Metzeler, ne?)

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 16:30 | Nahoru | #24
nikdy jsem neměl stejnou sadu jezdil jsem na všem co se namanulo, no netvrdím, že to bylo ideální, ale ani jsem neměl žádnej problém. Tim nechci říct, že mít nové gumy a sadu není lepší.

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 16:42 | Nahoru | #25
Sem teď měnil jen předek, nevidím důvod vyhazovat 60% zadní gumu

(reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 18:21 | Nahoru | #26
FishX3> má pravdu předsedo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 22:14 | Nahoru | #27

burdus píše: za mě měň celou sadu je to jiné poježděníčko


Ale on nechce celou sadu, píše jen o té zadní. Tudíž rada na .

(reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 22:21 | Nahoru | #28

t_freedom píše: hele hoši, co jezdíte zásadně sady...co děláte když odjedete zadní a na předku máte furt 50%...vyhodíte a dáte zase sadu ?

Nebo, třeba když odjedete ten geometrickej hrb (jako třeba maj Corsy od Pirelli) ta guma se zploští - už jí taky nejezdíte...?
Co kdybych dal místo Rosso Corsy třeba M5 sportek ? (Co jezdí na stejný lince jako Pirellka ?)

Tady nehoníme na okruhu desetiny... ty gumy během životnosti tak zásadně mění profil(a vetšinou si toho nikdo z nás nevšimne, až do doby kdy tam dá novou), že řešit nějaký sady a geometrie dvou "pasujících" gum je trochu hnidopišství



co by, nekomu ten predek jeste udam .. ono v okamziku, kdy menim zadni, uz tam stejne byva nejaka spice, neni to kulate a ta predni guma zas tolik nestoji, takze ve vysledku jsem ja spokojeny a ten, kdo si tu gumu odveze, tak taky, protoze jemu to staci

LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

4.4.2013 v 22:24 | Nahoru | #29
Taky nevidím problém v jezdění dvou značek. Předloni jsem jezdil dunlopy vpředu a vzadu bridgestony.

(reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?

5.4.2013 v 21:14 | Nahoru | #30

O.X.H. píše: Ale on nechce celou sadu, píše jen o té zadní. Tudíž rada na .


hmm to sem si přečetl,ale svůj názor napsat můžu ne?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 28 Dnes v 04:30 Ubrus1
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 4 Včera v 17:13 nevo7
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist