LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Ale obecne jde asi rict, ze kombinace dvou ruznych vyrobcu bude fungovat hure nebo nejlepe stejne jako kdyz zvolis gumy od stejneho vyrobce, ktere k sobe patri ..
LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
1 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Jinak nove sada stejny. Je to uplne jina jizda.
Kam jezdis prezouvat? Me Bergr-Hypernova drive zkurvil rafek a ti jeho ucni zase neumi vyvazit kolo. Dale nedava platove krytky na prezouvacce tedy VZDY ti to aspon ho odre.
Od toho casu Souček ten ma vse nove a gumove krytky na vsem.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Jinak je holej nesmysl aby i stejna znacka gum ale jedna sportovni a druha cestoni se chovali stejne BLBOST kazde ma jine urceni.
Naposledy editováno 04.04.2013 10:43:41
LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Tak, že pokud nemáš tu přední pneumatiku oskákanou, nebo starou 30let tak je to ok
Naposledy editováno 04.04.2013 10:48:03
LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
HOLČA9 píše: z-x-r> Moto budu dávat k panu Součkovi.....samá chvála na něj.....spíš mám na mysly pokud bych u dvousměsové pneu např...vpředu pirelli a v zadu dunlop...
Vpředu nikdy nebudou 2 směsi - v rámci sady máš u dvousměsových máš na přední gumě směs shodnou se zadkem na bocích. Obvykle se míchá měkčí předek oproti zadku (někdo to tu psal). Ostatní "vždyť to někdo sladil" bych s klidem přešel , neb by jsi pak mohl akupovat jen gumu co máš v serii protože ti ji "někdo sladil" s motkou. Jak jsem psal nekupuj nesmysly a nebu de problém - samo se motka chová pokažde jinak, ale to se ti bude chovat i v rámzi změny sady - tj jedna sada a druhá bude jiná.
Předpokládám že brzy tě napadne otázka "měnit sadu nebo jen zadek" - opět sem naskáčou ti co "samořejmě celou sadu, neb nová guma jinak jede" - taky nesmysl, nebudu vyhazovat gumu jetou z 1/3 jen proto , že si myslím.... .
Takže ode mne: MIX bez problemů, ale nedavej spatny gumy predek ani zadek. H6 tu je mraky , jistě ti někdo poradí (pokud ne , dal bych si tam klasiku sport-touring - zaleží jak jezdíš, kde a kdy). Měnit co je ojeté.
jinak souhlasím že na puku se prostě nejezdí - tj ověř si CO MAS za gumu, možná tam máš nesmysl (třeba prodejce nalákal na super vzorek) a jestli je vhodná pro tvou motku.
PS: šetřit se na nepravém místě nemá, kdo chce opici - musí mít na banány to vše platí stejně jako PROČ VYHAZOVAT PRACHY OKNEM ZA NESMYSLY , KDYŽ JE MUŽEŠ PROJEZDIT
Naposledy editováno 04.04.2013 11:08:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
HOLČA9 píše: FishX3> momentálně mám na moto pirelli,předek 90% a zadek je potřeba vyměnit....proto ta otázka,nejspíš nebudu šetřit a koupím stejnou novou zadní,ale zajímalo mě zda by to šlo,díky za radu.
základ je si uvědomit že výrobce není to jediný co přečteš na pneu![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Vždycky je ale dobrý zvážit jeden fakt - a to, že přední guma v sadách bejvá vždy měkčí. Pokud tedy "páruješ" gumy, je vždycky dobrý koukat v jaký kategorii ona guma figuruje. Blbost by třeba byla mít na zadku SSgumu, nebo homo slick a na předek dát nějakej Road Attack, RoadSmart atd.
HOLČA9 píše: z-x-r> Moto budu dávat k panu Součkovi.....samá chvála na něj.....spíš mám na mysly pokud bych u dvousměsové pneu např...vpředu pirelli a v zadu dunlop...
Tady nejde jen o chvalu..I on ma sve nalady..ale na ty ja seru..Dulezity je ze mi nevodre a dokonce nedorejpe rafyk jak ten moula slepej na kopci.
Dozadu dej stejnej typ co mas na predku a dojet oboje do konce.
Sada je sada jinak to prezijes a nebude to takove luxus jak sada
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Naposledy editováno 04.04.2013 13:01:13
1 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
3 reakcí na tento příspěvek LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
Nebo, třeba když odjedete ten geometrickej hrb (jako třeba maj Corsy od Pirelli) ta guma se zploští - už jí taky nejezdíte...?
Co kdybych dal místo Rosso Corsy třeba M5 sportek ? (Co jezdí na stejný lince jako Pirellka ?)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Tady nehoníme na okruhu desetiny... ty gumy během životnosti tak zásadně mění profil(a vetšinou si toho nikdo z nás nevšimne, až do doby kdy tam dá novou), že řešit nějaký sady a geometrie dvou "pasujících" gum je trochu hnidopišství
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
to dava docela smysl co myslis?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
burdus píše: t_freedom> Hochu zásadně to u mě tak není ale raději se svezu na sadě, ty prachy mi za to stojí. on si pro ten starý předek někdo příjde
jo, někdo to rád pěkný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
... nevím, já jsem na podzim dal na zadek Metz M5 a na předku jsem měl stále 60% Rosso Corsu. Jestli ten předek tu M5ku nedožije, prostě koupím 70% homo race Metz K3(která se sežene za pětikilo) a pak dám teprve sadu (s K3kou to bude aspoň všechno Metzeler, ne?)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LZE DÁT rozdílný TYP výrobce pneu vpředu A vzadu?
burdus píše: za mě měň celou sadu je to jiné poježděníčko
Ale on nechce celou sadu, píše jen o té zadní. Tudíž rada na
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
t_freedom píše: hele hoši, co jezdíte zásadně sady...co děláte když odjedete zadní a na předku máte furt 50%...vyhodíte a dáte zase sadu ?
Nebo, třeba když odjedete ten geometrickej hrb (jako třeba maj Corsy od Pirelli) ta guma se zploští - už jí taky nejezdíte...?
Co kdybych dal místo Rosso Corsy třeba M5 sportek ? (Co jezdí na stejný lince jako Pirellka ?)
Tady nehoníme na okruhu desetiny... ty gumy během životnosti tak zásadně mění profil(a vetšinou si toho nikdo z nás nevšimne, až do doby kdy tam dá novou), že řešit nějaký sady a geometrie dvou "pasujících" gum je trochu hnidopišství
co by, nekomu ten predek jeste udam .. ono v okamziku, kdy menim zadni, uz tam stejne byva nejaka spice, neni to kulate a ta predni guma zas tolik nestoji, takze ve vysledku jsem ja spokojeny a ten, kdo si tu gumu odveze, tak taky, protoze jemu to staci
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rady Honda CB 600F Hornet | hanac | 3 | Včera v 17:45 Fueltank |
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet | Cula2 | 2 | 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |