Včéra jsem koupil Vnko 900 custom byla v teple v krámě chytla na poprvé když jsem ji přivezl na přívěsu domů cca 200km tak jsem ji už nenatočil myslel jsem si že je to tím že je skoro suchá nádrž tak jsem ji dnes dotankoval do plné s pocitem dobře odvedené práce a holka stále protestuje v garáži netopím takže je tam kolem 4 stupňů celsia...bezín tam jde celá garáž je cítit vypadá to jako by z ničeho nic neházeli svíčky jiskru...Než začnu odstrojovat motorku abych se juknul na svíčky tak se radši zeptám odborníku aby to nebyla nějaká drobnůstka.
Uzavřeno 14.04.2013 v 11:39 uživatelem Machy84
Otevřeno 15.04.2013 v 21:51 uživatelem Machy84
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
Ale možná to ani nebudeš muset rozebírat - jestli se snadno dostaneš ke konektoru na vstřiku, tak jej odpoj (aby vstřik nedával benzin) a při plně otevřeném plynu párkrát protoč motor starterem - leckdy takové provětrání stačí. Ale pozor na to, aby ECU odpojení vstřiku nevyhodnotila jako chybu, která pak zůstane v paměti a stále Tě bude otravovat kontrolka FI - záleží na tom, jak je ECU konstruovaná. To by spíš věděl někdo, kdo tu motorku má.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Teflonový sprej - na řemen Kawasaki VN 900 Custom | riderr3 | 14 | 26.10.2023 v 21:58 riderr3 |
vyřazení spojkového spínače Kawasaki VN 900 Custom | ZdeněkZsP | 20 | 17.8.2023 v 21:05 crestik |
Palivoměr Kawasaki VN 900 Custom | OHO | 14 | 14.4.2022 v 21:31 riderr3 |
padáky a zkušenosti Kawasaki VN 900 Custom | kmotras | 7 | 6.4.2022 v 19:10 kmotras |
Kawasaki VN 900 Custom Kawasaki VN 900 Custom | Ford-Radr | 5 | 2.1.2022 v 21:24 kmotras |