paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Enduro made in China Shineray vvmx 450
Údajně je to věrná kopie Hondy CR 450 i náhr. díly by měly pasovat. Nicméně Enduro 450 pořizovací cena 100tis, levné a dostupné náhr. díly. Slyšeli jste o tom něco, máte nějaké zkušenosti s touto moto, jaký na to máte názor - šli by jste do toho? Nebo radši Japonce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

11.7.2015 v 23:08 | Nahoru | #1
Scarlott> Hodil jsem teď šavle klukovi, co dělá pro Rieger.................tak uvidím, co vyplodí. Trysky 42 volnoběh, hlavní 155. Díra v plynu není, ale občas při hodně pomalé jízdě na podtočený motor se při potřebě akcelerace zakopne a musím líznout spojku a počkat až chytne dech. Je to ale nepravidelné a pouze při nutnosti z volnoběhu do toček. Jak je jen trochu nad volnoběžné otáčky, tak to neudělá. Jehlu Dynojet ze sady 1174.001 pro U.S modely 2008 Honda CRF 450 R v part listu je značená DNO989 s adapterem DJA001 na malé trysky - mám je v sadě 146,150,155,160,165,170. Ale nepřetryskovávám ani na zimu, jen hodím jehlu o zářez výše a stačilo to.
Spíše mě vytáčí konstrukční vada dekompresoru - je tam moc silná pružina na závaží a plunžr co otevírá ventil se zasune (a tím zavře ventil) až při vyšších otáčkách motoru.............což startér nějak nechce dělat. Je to prostě na hraně - někdy chytne na tlačítko, někdy je problém. Až půjdu do vršku, tak se to pokusím nějak vykoumat. Slabší pružinka, delší plunžr, větší závaží - odstředivé na vačce. Nejjednodušší je pružinka, plunžr bych musel nechat pocementovat, nebo tvrdochrom a větší závaží nevím, jak by rozházelo vyvážení motoru.

K šavlím - skoky dobrý, velký nerovnosti také, ale jemný chod - tam tlumení nefungovalo. On ten stroj má trochu položenější vidle než třeba yama, nebo suza, takže je možné, že už se to kousalo v těch futrech.

Teď stojí odložená v kúlně jako mrcha - je léto, takže hobluji silnici a na bahno není čas. Byl jsem s bábou dva týdny ve Francii, tak musím udělat údržbu silničky a na bahňáka dojde později. Po cca 4000km v terénu už jsou rozpěrky v kolech na vyhození, tak to bude i s ložiskama a se simerinkama.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

12.7.2015 v 09:47 | Nahoru | #2
Brůča.> já měl trysku 160 v tom keihinu a absolutně se to nechtělo vytočit. Dal jsem 150 a teď to letí jak střela. 155 bohužel nezkusim o tu jsem přišel. Mám jedině 152 a 158....asi jeste polaboruju....Tak to díru v plynu taky nemám, myslel jsem tím to jak rikas, pri nutnosti plného plynu z volnobehu zakopne....

K savlim. Mas taky FastAce? Já mám moto z druhé ruky a první majitel říkal, že je nechával sestelovat u nějakého odborníka asi za 7000. Ostatně Vizinger to poznal, že je delal někdo kdo tomu rozumi, ještě na té motorce ani neseděl. Při jízdě se mi nezdá nic divného, ale na místě když je chci propruzit, tak mám pocit, že když na ne lehce tlacim a zvysuju sílu, tak se ani nehnou a najednou jakoby poskoci. Ani se nevrátí úplně nahoru někdy. Tak jsem myslel, jestli to není to futro jak jsi psal.

Ložiska už mám všechny nové, krom předního kola, ty mám ještě v krabičce. Přepakovani bylo totálně zarezle, asi s tím předtím jezdil v řekách. Dal tomu za ty 4 mesice co ji měl dost na prdel, ale za ty prachy si vůbec nestezuju:D kupujes ložiska od prodejce nebo mas nějaké kvalitnější tipy? Dále by mě zajímalo z jaké přesně hondy na to pasujou plasty bez úprav. Crf 450x 05-08?

Vcera jsem ji prvně uvařil, takže sahnu po ventilátoru a lepší kapalině, ale docela mě dostalo, že nemám namontovány ochuzovac na karburátoru a zatím jsem to bez problémů nastartoval studené, horké. Prostě vždycky.

Ladak Creptus bude taky, ten tlumič má lepší tvary a tenhle mi natavuje číselnou tabulku. A ještě drhne o kolo.

Dále jsem se chtěl zeptat na větší přední kotouč. Má to cenu? Aby to zase nebrzdilo moc:D a destičky? Vyplatí se jít do goldfrenu?

Převod mám 12/50 a až doladim ten karbec jak má být, tak půjde na zadek na 4 si myslím. Teď jde úplně sama okamžitě v sede na 3.

Dále mužů vřele doporučit potah sedla HONDA bez švů. To sedlo je hned o kategorii jinde.

Jo a ještě k tomu ventilátoru. Kam se to přesně připojí? Nemám tam na to konektor, takže přes pojistku rovnou na baterku?

Trochu mě mrzi, že v mém TP jsou jen kola 21/18 takže na silnici asi budu dávat bigfooty. Ale ty nejnovější už mají prý v TP i kola 17.

Co si myslis o spojce z hondy? Vyplatí se taková investice až tahle zakuka?

Spojku sice jedním prstem davam, protože jsem kovář, ale prodloužení klíče dole není ani trošku špatný nápad.

Už jsi měřil přibližný dojezd výletním stylem po polnackach? Já to jednou zkusil s tryskou 170, kde směs byla vážně na rovno a na nádrž jsem dal přes 90km a na rezervu jsem prepinal doma ve vratech.

Taky se mi párkrát stalo, že jsem potřeboval rychle podkopnout že 2 na 1 a místo 1 jsem měl neutral. Spíš si ale mylim, že jsem jenom jelito:D

Co rikas vydrzi motoru? Mám strach, abych neopravoval 2x za rok...

PS: když si na něco vzpomenu hned to sem napisu:D zatím jsem řád, že jsem to koupil, a že jsem nesel do značky. Díly vážně levnez, mužu si na to koupit co chci, různé si to vylepšovat k obrazu svému a moje peněženka to unese. Paráda.

Wheelie zdar
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 Babettttta 41 3.2.2020 v 17:11 mariano
VVMX 450 Shineray VV MX 450 mrakoplaš80 15 17.2.2018 v 21:03 erwas
Nechce startovat Shineray VV MX 450 erwas 19 27.10.2017 v 20:09 erwas
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 Cthulhu 12 31.5.2017 v 21:30 puffybodie
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 pavelpavelpavel 6 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel


TOPlist