globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro made in China Shineray vvmx 450
Údajně je to věrná kopie Hondy CR 450 i náhr. díly by měly pasovat. Nicméně Enduro 450 pořizovací cena 100tis, levné a dostupné náhr. díly. Slyšeli jste o tom něco, máte nějaké zkušenosti s touto moto, jaký na to máte názor - šli by jste do toho? Nebo radši Japonce..

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

29.3.2015 v 19:50 | Nahoru | #1
Na VV ve 250 jsem nejel, ale jel jsem na AJP a motory jsou identické. AJP je stříkačka bez kicku, VV je karbec + kick. Motor s poměrně dobrým spodkem, což na enduru je přátelské. Lze udržet trakci jen plynem a není nutno tolik spojkovat. Vyleze to neskutečné kopce jen na bublavou - problémem je situace, kdy máš v kopci kládu, nebo strouhu a potřebuješ nabrat rychlost, nebo výkonem přizvednout předek. To už takto malý výkon nezvládá. Také situace, kdy je dlouhý a příkrý výjezd, kdy je potřeba nabrat rychlost na krátké vzdálenost,i je problematická. Motor je takový traktorový - silný, ale neochotný jít rychle do otáček. Jinak asi bude téměř nesmrtelný - ventily na klíč a šroubovák, svíčka lehce z boku, takže vyndatelná bez rozebírání motorky (já na 450 bez demontáže nádrže svíčku nevyndám), má to olejoznak, takže kontrola oleje pohledem, a i spojka jde solidněji na VV než na AJP. Dnes už je to asi podobné - AJP změnilo klíč, vedení lanka a mají jinou páčku. Stejný motor používá i GasGas EL 250 cami.

VV MX 250 najdeš i jako Zongshen SSR, Defenda, Monnier, M1NSK, Odes, BM (Baltmotors) Dakar 250...........................nejčastěji ale jako Asiawing NC 250L.
Četl jsem pár recenzí na zahraničních stránkách a všichni se shodují, že výkon není veliký, ale je dobře nastavena křivka točivého momentu. Jízda je tedy nezáludná a lze říci, že pilot vždy ví, co má na zadním kole podle otočení plynové rukojeti.
Na Google zadej Asiawing 250 a máš tam fotek milion.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

29.3.2015 v 21:39 | Nahoru | #2
Brůča.> Můj dobrý kamarád jezdil 7 let starýho zongshena, kdybych nevěděl (k mému údivu) že ty motory jsou udělané z normalních kvalitních materiálů nešel bych nikdy ani do VVMX. Ten motor Zongshen měl starou vyjetou herku, jezdilo to 7 let bez jakékoliv údržby, kupovali jsme to spolu za pár tisíc. Jezdil na tom s námi s bandou enduro, bylo to v malém rámu na 16 a 18 kolech myslím. V té době pro kámoše jako první moto na naučení stačilo. V jednom výjezdu urval řetěz, ten se namotal na ozub. kolečko a jak jinak odnesla to převodovka. Asi půl roku mi to stálo v dílně a z důvodu prodeje jsem to musel opravit. Po rozboru motoru jsem právě přišel že zpracování je dobré, kvalita materiálu také. Měl jsem v dílně i pár obdobných motorek jako x - moto, pitstar nebo jak se to smetí jmenovalo. Motory uplacané z bahna, věčně zalomené kliky, ulomené rotory zapalování atd. Tyhle číny jsou fakt číny. Řekl bych že pokud je VVMX poctivej tyhle pitstary a x - mota jen odrazují od koupi svou skaženou kvalitou která je vážně až neúnosně skažená.

Díky jinak za info. 2 roky jezdím Itala s továrním motorem z Yamahy WR 125 s kitem Mallossi na 182 ccm (zdvih je menší jak vrtání válce) takže průběh motoru naprosto neodpovídající pro kros či enduro ježdění. Dodávám ještě že motor mám osazený karburátorem s konstantním tlakem, jako na cesťáku Takže o průběh VVMX 250 s klasickým šoupátkovým karbcem nemám fakt strach ale určitě budu před koupí u prodejce testovat, to je jasný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 Babettttta 41 3.2.2020 v 17:11 mariano
VVMX 450 Shineray VV MX 450 mrakoplaš80 15 17.2.2018 v 21:03 erwas
Nechce startovat Shineray VV MX 450 erwas 19 27.10.2017 v 20:09 erwas
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 Cthulhu 12 31.5.2017 v 21:30 puffybodie
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 pavelpavelpavel 6 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel


TOPlist