1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Motorku jsem si pořídil - model 2013
Úpravy - karburátor Keihin (volitelná nabídka dovozce),výfuk Creptus, zaslepení ekoventilu, větší přední kotouč, změna převodu (více do síly), montáž ventilátoru chladiče, montáž bástrů s výztuhou, nástavce řidítek, spojka Rekluse, vyprošťovací popruhy, prodloužení klíče spojky a pod. .......prostě individuální přizpůsobení pro účel použití.
Jezdím enduro, mx tratě nevyhledávám, a spíše stylem co ještě jo a co už ani náhodou (a protože nic neumím, motorka dostává dost záhul)
Protože se pořád válím, bástry nutností - výztuhy chladičů zatím neřeším, protože jsem stále někde zakopán, ventilátor nutností - protože necítím správnou trakci, Rekluse velkou berličkou. Je mě 46let a terénní motorku ojíždím druhým rokem - takže se to lepší jen velmi pomalu.
Motorka najeto cca 2000km.....závady a zkušenosti z provozu
800km přestal točit starter (opraveno v garanci do třech dnů)
900km gufera vidlic materiál dodal dovozce (opraveno svépomocí)
1300km volnoběžka starteru (opraveno v garanci do třech dnů)
1500km přerušovač blinkrů (opraveno v garanci na počkání)
Průběžně: uklepané mínus od baterie - svépomocí, proklepané vodiče u krku řízení - svépomocí, spálená spojka (závody v Ředhošti) nahrazeno Rekluse - svépomocí, nedobíjelo - zkorodovaný kontakt ve štekru, promazání přepáčka a výměna ložisek, výměna ložisek přední kolo - material dodal dovozce, práce svépomocí........takže spíše provozní údržba.
Kupoval jsem spotřebák - blatník, páka brzdy, páčky, plyn. rukojeť, žaluzie chladičů, zadní světlo s podblatníkem, tlačítko starteru s vypínačem zapalování, blinkr........prostě to, co jsem dojebal padáním.
Motorka projede více, než dovolí moje hlava. Výkon dostatečný, dobře dávkovatelný, podvozkově těžší na předek (oproti YZ, kterou občas ještě provětrám), zvýšenou péči bych doporučil elektroinstalaci a mazacím místům........asi v Číně namají vazelínu.
Hodnocení po cca 2000km v terénu (body 1 - 10)
Motor 9
Podvozek a nastavení 7
Startování 8
Brzdy 6
Spojka 3 (opravdu tuhá - na jeden prst zapoměňte)
Kola,špice 7
Plasty 7
Elektroinstalace 4
Ergonomie 9
Cena ND a dostupnost 1O
Na hardenduro těžké na MX také a na dnešní dobu nestíhající podvozek. Motorku bych nejspíše přirovnal k trošku lepší Suzuki DRZ 400 S za super cenu. Pro opravdu závodní nasazení požaduje pár úprav, kde jejich cena dorovná ve výsledku cenu konkurence a jedinou výhodou zůstane cena ND. Stále více se přesvědčuji, že pro moje využití byla koupě dobrou volbou.
Snad jsem někomu usnadnil rozhodování - ať už pro a nebo proti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 | Babettttta | 41 | 3.2.2020 v 17:11 mariano |
VVMX 450 Shineray VV MX 450 | mrakoplaš80 | 15 | 17.2.2018 v 21:03 erwas |
Nechce startovat Shineray VV MX 450 | erwas | 19 | 27.10.2017 v 20:09 erwas |
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 | Cthulhu | 12 | 31.5.2017 v 21:30 puffybodie |
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 | pavelpavelpavel | 6 | 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel |