Ale víte co je na tom nejzajímavější? Když si veznu kolik těch čín mě prošlo už rukama a bylo už celkem dost, tak dá se říct že všichni majitelé byli pěkný nýmandi co uměli snad jen dolívat benzín. Jako když mě borec dovezl rádoby krosku 250ccm a říkal že je to replika yamahy a má to laďák.. tak už sem se začínal uculovat. Prostě že to nejede ať to rozchodím. V chladiči nebyla ani kapka vody, brzdy nebrzdily, protože v nich nebyla ani kapka brzdovky, a s údivem ani benzín v nádrži karbec povolený na přírubě že tam byla několika milimetrová mezera, upadnutý výfuk, protože byl totálně zrezlý svod až to uhnilo atak bych mohl pokročovat. A to ještě motorku dovezl celou zaliskanou od blata.
Další borec co mě dovezl čtyřkolku, dá se říct to samé, v chladiči nic, dokonce ani v motoru skoro žádný olej a pak se divý že je přidřený motor, že byla celá od blata dodávat nemusím A takových už u mě bylo. Prostě absolutně nechápu uvažování těch lidí. Když už bych si koupil něco co stojí 5x míň než ani nevím jestli zde lze mluvit o konkurenci(japonci a evropa sou o několik dimenzí výš )tak snad dá smyl že asi to kvalitou nebude uplně o to a když už sem si to koupil proto že na lepší nemám prachy, tak se o to budu aspoň trochu starat né nech to vydrží co nejdýl. Ale mě příjde že lidi co si tu čínu koupí se chovají právě uplně naopak. Místo aby si to hlídali a daváli tomu péči tak na to uplně serou, vypadá to jak kdyby si mysleli že opravdu jen sednou a budou jezdit že je to nezničitelné
Jako věřím, že se najdou vyjímky jako třeba tady wolken je toho důkazem. Ono když člověk fakt není blb, a koupí si čínu s tím že opravdu ví co od toho čekat do čeho de a né že si koupit za pár korun ještě jetou a myslí že mu udělá stejnou službu jak motorka za sto tisíc! Já si koupit čínu, tak to celé rozeberu, pozpevněju rád, hodím ho na komaxit, vyměním všechny ložiska, všechny silenbloky, hadice, šroubky, výfuk natřít vypalovačkou, poměnit kabely od startéru a pak hlavně si hlavně všechno hlídat, kontrolovat kapaliny, občas něco dotáhnout a věřím že na to takové ježdění po polňačkách na zablbnutý to bude fungovat bez problémů.
Fakt mě přijde že problém čínských strojů je spíš ale v lidech než v těch motorkách samotných. Koupit si za 20000Kč motorku a čekat od ní výkony a kvalitu zpracování jako u motorky za sto a víc ticíc(mimochodem o kterou je potřeba se taky starat) při absolutně žádné údržbě může snad jen blázen
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kde nechat vyrobit kolečko do převo... [1, 2] Čína 250 | kawasaki-man | 58 | 24.12.2023 v 11:37 ŁŁ |
Při zmáčknutí spojky spadnou otáčky... Čína 250 | Sdsdssdsd | 13 | 9.1.2022 v 23:53 Borntobewild |
Zapojení otáčkoměru u Čínského budí... Čína 250 | JohnDeer | 6 | 15.12.2021 v 09:56 Jarrinn |
Motorku pri náhlom pridaní plynu du... Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbike & Pitbike Pit... | PjotrMohamed | 7 | 14.4.2021 v 23:38 Pako_345 |
rukavice do dílny na jemnou práci [1, 2] Čína 250 | kawasaki-man | 39 | 27.1.2021 v 20:07 Komorerth |