mám trochu problém se startováním. Ještě jsem sezónu plně nezačal, ale obvykle po 14 dnech potřebuju nastartovat na krátký přejezd a vždy vyvstýává problém. Prostě ne a nechce chtytnout. Káča jedna italská. Rekord mám asi hodinu skákání po nakovpávačce. V posledních dvou pokusech, jsem to už nevydýchal a napojil autobaterii (jo jo vyměkl jsem). Po nějáké době točení chytla. Zajímavé je, že jakmile čapne jednou, není problém ji natočit na našlápnutí. Nevíte čím to může být? Napadá mě, jestli třeba špatně nenasává benzín??? Svíčka hází jiskru solidní.
Druhý problém je, že nedrží volnoběh. Nastartuju ze sytičem, otáčky jdou na 3000, trochu ho stáhnu a zdechne. Buď ho teda nechám, dokud se "neohřeje" nebo jedu a ohřívám při jízdě. Pak si drží třeba 1500, ale jakmile se přidá plyn, vylétne to znovu na 3000. Když ji protočím třeba na 5000 a nechám spadnout, tak motor zdechne. Našlápnu a zas stejný, drží 1500, přidám...
Karbec jsem čistil, ale jednié čeho jsem si všiml, bylo trochu odřené šoupátko, jinak nic.
Nemáte někdo zkušenosi s podobným problémem? Ještě dodám, že při jízdě je OK, táhne, nevynechává, jen prostě sem tam na křižovatce zdechne nebo zase řve...
Kura je to dlouhé, ale chtěl jsem to popsat "podrobně".
1 reakcí na tento příspěvek Zle startuje a zlobí volnoběh
edit:písmenka
Naposledy editováno 13.03.2013 13:13:41
1 reakcí na tento příspěvek Zle startuje a zlobí volnoběh
Většinou to pak chytne.
Pokud to nechytne, nemá cenu to pořád točit dokola... Prostě nech otevřenej benzín, nech to cca 10 minut odstát bez startování a pak by to mělo chytnout na drb.
Nevím čím je tento jev způsobenej, ale funguje to tak u mě
Káču už nemám, před pár lety jsem ji prodal. Problém s volnoběhem mě zlobil celou dobu, na startování jsem si vypěstoval grif a už to šlo jak po másle. Fungovalo to tak, že když jsem přišel k motorce po delší době (týden atp...), nejprve jsem vypustil s plovákovky výpušťákem benzín. Nevím jestli to bylo tak citlivé na palivo či co, ale bez tohoto úkonu to nešlo tak hladce, jak když jsem to udělal. Pak jsem to startoval jak dvoutakt. Pustit benzín, sytič, najít si horní úvrať a 3x nakopnout bez klíčku a pak vždy na první nebo druhé našlápnutí chytla. Startér jsem nepoužíval vůbec. Ani už si nepamatuji ak jsem k tomuto postupu došel, ale fungovalo to. Třeba to někomu pomůže...
Co se týče volnoběhu, jezdil jsem pak tak, že jsem měl dorazový šroubek kolíbky lanka nastavený na nízké otáčky, protože to jinak mělo pořád tendenci točit 3000. Jednak to pak na volnoběh řvalo a druhak do toho kopat rychlost není moc košér. Takže jsem sice musel na křižovatkách pořád držet heft a udržovat správné otáčky, ale celkem jsem si zvyknul - až tak, že jsem to už neřešil (kór když jsem se rozhodl, že ji budu prodávat).
Jinak to nebyla špatná motorka, jezdila vážně pěkně, kromě tohoto si nepamatuji, že bych měl nějáké problémy, ovšem zas tak moc jsem na ní nenajel. Byla na mě trochu těžká - párkrát jsem ji vzal do "terénu" a dávalo mi to dost zabrat, ale jsem starý shnilák
Asi bych si je nechal, ale vadilo mi že "zlobí", ta hmotnost a hlavě dostupnost případných dílů. Naštěstí jsem kromě gufer do vidlí nepotřeboval nic, ale i to bylo dobrodružství je sehnat. Jasně někde na ebay nebo v zahraničí za nemalé peníze jde sehnat ledasco, ale tady je to bohužel slabší.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Laděný výfuk Cagiva W12 350 Cagiva W12 | Kacess | 0 | 14.5.2013 v 14:08 Kacess |
Vyvařování vahadel [1, 2] Cagiva W12 | B.e.n.d.e.r. | 44 | 20.3.2012 v 18:30 B.e.n.d.e.r. |
Osvětlení tachometru -> jak na to? Cagiva W12 | B.e.n.d.e.r. | 6 | 3.10.2011 v 16:37 Márty- |
Problém s Cagivou w12 Cagiva W12 | kodl2000 | 9 | 12.9.2011 v 19:51 kodl2000 |
Cagiva W12 - názory, zkušenosti Cagiva W12 | B.e.n.d.e.r. | 22 | 27.2.2010 v 11:39 wong007 |