globalmoto_duben_nolan





Téma: to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
 
10.3.2013 v 13:43
nechci být rýpavý.... ale v posledních 2 cestopisech, co jsou zde zveřejněné, se v obou dvou případech v Rumunsku pokazila BMW 1200 GS.

Tour de Romania - červen 2012
BMW R1200GS a cesta kolem Balkánu

Co myslíte, je to náhoda nebo ne?
(dotaz myslím vážně)

první cestopis
třískaní v kardanu, následně odvod motorky autem domů


druhý cestopis
prasklá vodící lišta rozvodového řetězu v levém válci
oprava trvala v BMW servise o týden déle, než bylo původně slíbeno
cena přes 23000,-Kč


Anketa: co myslíte, je to náhoda nebo ne?
ano, BMW 1200GS je jinak bezporuchová
21%
11
ne, BMW 1200GS se prostě občas kazí
25%
13
ne, BMW 1200GS se prostě kazí často...
54%
28

to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

11.3.2013 v 19:26 | Nahoru | #31
Mě se teď taky pos.alo geeso.Odešla žárovka v předním světle...oprava 5 minut.
Opravdu vychytaná je dvouvačka od 2010,včetně vyřešení mazání a chlažení u rozvodky kardanu.Sám jsem zvědav,kolik mi vydrží.Teď má 47 tis.km.

(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

11.3.2013 v 19:26 | Nahoru | #32
Roman2bk>BMW je obětí "image", které si samo vybudovalo.Spousta lidí o téhle značky očekává v podstatě nadpozemskou spolehlivost,ale v reálu to není žádný nadprůměr.Pokud bych musel označit nejtrvanlivější typ v rámci značky,tak jednoznačně R1100GS.Poctivá kovařina...
Jo a vlastnil jsem dva modrobílé "skvosty"...

1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

11.3.2013 v 19:35 | Nahoru | #33
Souhlasím s Jardou ... Třeba z mého okolí (bmwgs.cz) s tím nějak nemají lidi problém. Je to dáno tím že s tím jezdí na servis a pokud s tím lítáme v terénu (abych neurazil majitele KTM, tak jen po šotolinách ) tak je jasný že péče je o něco lepší. Stačí tomu dopřát oleje, a servis každých 10 tis. ...
Co mi totálně leze krkem je názor lidí ... chci to nejlepší ... tak si koupím BMW a čekám od toho zázrak. Bohužel tak tomu není. To že se kolem 130 tis. Km mění spojka, to že kolem 90tis. km odejde ložisko v zadním kole ... Je to věc všeobecně známá a počítá se s tím.
Třeba výměna zadního ložiska pro představu stojí ...
Ložisko - 1600,-
Gufero - 600,-
olej,- 68,-
pokud jsou špatné ložiska na čepu tak - 2x800,-

Je to vážně taková tragedie? Já třeba ve 105tis. km řeším výměnu zadního originálního kotouče za nekřesťanských tusím 2900,-

Krásný případ byl naprc (nic ve zlém) prostě koupil motorku, sedl na ní a vysypala se mu spojka... Takových případů je mraky, protože lidi si myslí že si koupí BMW, koupí si doživotní záruku na bezporuchovost. To je jedna věc a druhá je že se na těch motorkách prostě cestuje dost a tudíž v cestopisech vylezou na světlo poruchy ...

Jen můj skromný pohled na věc.

(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

11.3.2013 v 19:54 | Nahoru | #34

Pertla píše: Souhlasím s Jardou ... Třeba z mého okolí (bmwgs.cz) s tím nějak nemají lidi problém. Je to dáno tím že s tím jezdí na servis a pokud s tím lítáme v terénu (abych neurazil majitele KTM, tak jen po šotolinách ) tak je jasný že péče je o něco lepší. Stačí tomu dopřát oleje, a servis každých 10 tis. ...
Co mi totálně leze krkem je názor lidí ... chci to nejlepší ... tak si koupím BMW a čekám od toho zázrak. Bohužel tak tomu není. To že se kolem 130 tis. Km mění spojka, to že kolem 90tis. km odejde ložisko v zadním kole ... Je to věc všeobecně známá a počítá se s tím.
Třeba výměna zadního ložiska pro představu stojí ...
Ložisko - 1600,-
Gufero - 600,-
olej,- 68,-
pokud jsou špatné ložiska na čepu tak - 2x800,-

Je to vážně taková tragedie? Já třeba ve 105tis. km řeším výměnu zadního originálního kotouče za nekřesťanských tusím 2900,-

Krásný případ byl naprc (nic ve zlém) prostě koupil motorku, sedl na ní a vysypala se mu spojka... Takových případů je mraky, protože lidi si myslí že si koupí BMW, koupí si doživotní záruku na bezporuchovost. To je jedna věc a druhá je že se na těch motorkách prostě cestuje dost a tudíž v cestopisech vylezou na světlo poruchy ...

Jen můj skromný pohled na věc.



jo vsak to byla ma chyba, ze jsem hned jel.. jen nebyl cas a byla chut me nejvic sralo to, ze pokud jsem chtel udelat kardan apod. tak jsem proste musel k Cyrilovi nebo Tondovi... je to dalka proste. Uz bych to vic neresil motorky to jsou super, jednou si GS zase koupim

(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

11.3.2013 v 20:25 | Nahoru | #35
Roman2bk> no jak to tady vidim, tak moc to s tou debatou prehanet nebudu. tak ti jeste odpovim na tvuj dotaz. ano, je to nacteno plus zkusenosti lidi, kteri rozlozi a slozi gso poslepu. tyhle veci proste odchazely a je snadny je vymenit a i kdyz treba u me se pravdepodobne uz neprojevi (doufam ), tak nekomu na cestach s tim muzu pomoct. vetsi a mechanicky dily vozit nebudu, kdyz mas neco, tak se ti vysere to, co nemas. a kdyztak to holt vyresim jinak, necham motorku u dobrych lidi...

1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

11.3.2013 v 22:42 | Nahoru | #36
Peacemaker> Když pojedem s Mařou do Gruzie, táhnem koncový převod a kardan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

11.3.2013 v 23:39 | Nahoru | #37
Pertla> v poho, odejdou vam kdyztak vstrikovace

(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

11.3.2013 v 23:45 | Nahoru | #38

Peacemaker píše: Pertla> v poho, odejdou vam kdyztak vstrikovace


To bude milé

1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

11.3.2013 v 23:49 | Nahoru | #39
:) To je zase diskuze.. suzuki a japonec.. Já mám za japonce teda jedině Hondu.. Proč nejezdíš na Banditovi? :D to by u těch velbloudů vypadalo líp.. Jinak teda už i 11 ka má pod sedlem něco jako malou dílničku - torxy s kterými rozebereš téměř vše a ty které tam nejsou tak si je tam dáš - a výhoda je že i na velký Torx je malý klíč.. trubka na kola v nářadí už je.. Nicméně i s těmi Torxy musíš utahovat při cestě sem tam něco, abys neztratil šroubek (např. kryt řemenice, krytky origo výfuku apod.):D už vidím jak Tě v Rumunsku natáhnou za šroubek s chromovou úpravou :D
Co se týče udělání názoru na GS.. 12, doporučuju místo 1/5 exotické dovolené zajet na GG, tam Ti bude velké tajemství tohoto divu vysvětleno, tam i ten "japonec" vypadá exoticky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

12.3.2013 v 10:39 | Nahoru | #40

Pertla píše: Asi ho prodám ... nebo spíš daruju, protože to je neprodejný teda



Ja bych si ho vzal ... postavim si ho do garaze vedle R80 .

(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

12.3.2013 v 10:54 | Nahoru | #41

naprcccs píše: nebylo to mysleno jako presne 13ka, proste par klicu a je to.. pokud mas vsechny torxy co jsou na motorce pod sedlem tak jso frajer



Pokud vim, tak na moji motorce jsou ctyri torx srouby v jedne velikosti (10mm) a ctyri torx matice v druhe velikosti (12mm) ... ale ty torxy stejne nevozim, protoze nez na silnici rozebirat kardan, to si to radeji na vozejku dovezu domu a tam to udelam poradne. Protoze jsem frajer .

Jinak sada torxu tusim ze 12 nastavcu + 1/4" racna je krabicka cca 15x10x5cm - to dam v R80 za sedlo spolujezdce i s lekarnou a krabickou zarovek a pojistek. A jeste mi zbyde obrovsky 'zavazadlovy prostor' pod sedlem - treba na kladivo, kleste, izolacku, kus dratu a sadu na opravu bezdusovek - coz jsou veskere potrebne nastroje ke zprovozneni stareho 2V airheadu .

Jo - jeste jsem zapomnel na trinactku klic .

(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

12.3.2013 v 15:35 | Nahoru | #42

cernda píše: :) To je zase diskuze.. suzuki a japonec.. Já mám za japonce teda jedině Hondu.. Proč nejezdíš na Banditovi? :D to by u těch velbloudů vypadalo líp.. Jinak teda už i 11 ka má pod sedlem něco jako malou dílničku - torxy s kterými rozebereš téměř vše a ty které tam nejsou tak si je tam dáš - a výhoda je že i na velký Torx je malý klíč.. trubka na kola v nářadí už je.. Nicméně i s těmi Torxy musíš utahovat při cestě sem tam něco, abys neztratil šroubek (např. kryt řemenice, krytky origo výfuku apod.):D už vidím jak Tě v Rumunsku natáhnou za šroubek s chromovou úpravou :D
Co se týče udělání názoru na GS.. 12, doporučuju místo 1/5 exotické dovolené zajet na GG, tam Ti bude velké tajemství tohoto divu vysvětleno, tam i ten "japonec" vypadá exoticky :)



dobře
tohle téma jsem nezaložil, abych házel špínu na GS, to ne, sám jsem měl GS v úzkém výběru (myslím 1100GS a pak ještě TA650) a třeba u nějakého toho GS jednou skončím. Prostě jsem si jen všiml že vidím 2 cestopisy zveřejněné za sebou a v obou dvou závada na stejné motorce a tak jsem se na to zeptal. Nic víc, nic míň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

12.3.2013 v 16:57 | Nahoru | #43

Medved píše: Ja bych si ho vzal ... postavim si ho do garaze vedle R80 .


Nic takového, vedle R80 bude stát mě ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

12.3.2013 v 17:22 | Nahoru | #44

Pertla píše: Nic takového, vedle R80 bude stát mě ..



hm - to te R80 tak rajcuje?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

12.3.2013 v 19:46 | Nahoru | #45

Medved píše: hm - to te R80 tak rajcuje?


Moc!




(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

12.3.2013 v 20:17 | Nahoru | #46

Pertla píše: Moc!





Nojo ty vole, Dakar ... To je proste nadhera. Jenze tady se ve slusnem stavu sehnat neda a v Nemecku je to drahy jak svine.

(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

12.3.2013 v 20:20 | Nahoru | #47

Pertla píše: Moc!






na tomhle jsem potkal Itala v Albánii - původem v česku, tak mi o tom celkem vyprávěl a říkal, že na to nedá dopustit.. že už to má asi 20 let

1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

12.3.2013 v 20:34 | Nahoru | #48
Kamoš ho má ... ono taky mu vlézt do garáže je jako nechat žádit tlouštíka v uzenářství ..
V Čr neseženeš, v zahraničí jo, ale za ranec..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

13.3.2013 v 09:11 | Nahoru | #49

Pertla píše: Kamoš ho má ... ono taky mu vlézt do garáže je jako nechat žádit tlouštíka v uzenářství ..
V Čr neseženeš, v zahraničí jo, ale za ranec..



Taky mam takoveho kamarada ... sice nema Dakara, ale jinak to u nej je jak v muzeu - a sere mne teda fest .

to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

13.3.2013 v 11:17 | Nahoru | #50
jak už bylo řečeno, je to o stavu motorky před cestou a jak se o ní majitel stará..

jako příklad bych uvedl asi to, že když jsem prodával GS 1150 někdy v září loňskýho roku tak bylo naprosto vymazlený s tím, že jediný závady byly upadlý sklíčko blinkru a týden před tím odešel náhon tachometru - nechtělo se mi to před prodejem narychlo řešit nějakým bastlením

GS jsem viděl zaparkovaný před pavilonem výstavy minulý týden v holešovicích a málem mě kleplo.. krom toho, že neopravil sklíčko ani náhon tachometru tak už neměl ani druhý sklíčko, utržený zrcátko a celkově motorka vypadala jak kdyby dojela do Vladivostoku a zpátky.. uplně mi jí bylo líto, kardan byl oblitej olejem.. no a myslíte si, že takovej člověk se stará jestli má v kardanu vůbec olej, jak jsou na tom ložiska atd?..

1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

13.3.2013 v 12:19 | Nahoru | #51
Nechá se nějak zobrazit kdo v anketě jak hlasoval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

13.3.2013 v 14:14 | Nahoru | #52

Dave81 píše: Nechá se nějak zobrazit kdo v anketě jak hlasoval?



Asi ne - muzeme se k tomu maximalne tak priznat.

Ja jsem treba nehlasoval vubec, protoze 1200GS nemam - neni to moje pinta piva. Proto si myslim, ze do toho v zasade nemam co mluvit .

to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

13.3.2013 v 14:54 | Nahoru | #53
já jsem zatím nehlasoval, ale jelikož jsem závistivá socka na podpoře, tak tam jdu kliknout, že BMW je šmejd....protože očividně je, když to všichni říkají a nezlomí mě ani to, že Pertlovi se vedle toho střepu postaví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

13.3.2013 v 15:07 | Nahoru | #54

Medved píše: Taky mam takoveho kamarada ... sice nema Dakara, ale jinak to u nej je jak v muzeu - a sere mne teda fest .



Musíš mě s ním seznámit.

(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

13.3.2013 v 15:50 | Nahoru | #55

Medved píše: Asi ne - muzeme se k tomu maximalne tak priznat.

Ja jsem treba nehlasoval vubec, protoze 1200GS nemam - neni to moje pinta piva. Proto si myslim, ze do toho v zasade nemam co mluvit .



Já taky nehlasoval, mám gs 2 měsíce, tak můzu těžko soudit. Ale koukám že lidí co tu motorku pár let měli a pak prodali s tím, že je to šmejd je docela dost :D

to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

13.3.2013 v 17:41 | Nahoru | #56
Ja nehlasoval pac mam pouze starou mrdku 1100 ale jsem ABSOLUTNE SPOKOJENEJ - a BAWO jsem si nekoupil kvuli masirce a vetsimu peru ale kvuli te kovarine a pohodli tot vse (jeste pisnu ze jsem odchovanej na Jawe a MZ a ta prevodavka Bawa mi tu starou kejvacku hodne pripomina)

Naposledy editováno 13.03.2013 20:31:28

(reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

14.3.2013 v 15:49 | Nahoru | #57

PEPAFJR píše: Musíš mě s ním seznámit.



jasne - nekdy ti ho predstavim ...

to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

14.3.2013 v 15:55 | Nahoru | #58
Já už jsem z toho taky hotovej, mám najeto 43 tis, a už jsem musel měnit pětkrát olej a třikrát gumy. Já už nevím co s tím, ta motorka mne na těch náhradních dílech snad sežere.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

14.3.2013 v 15:57 | Nahoru | #59

KubaLC8 píše: to je argument..... na ten jsi prisel sam?
kdyz jsi u ty valky, zkus srovnat nemeckou techniku a techniku GB/F/US/Ruska
nemci byli i o nekolik kroku napred




zejména ty tanky na benzín byly geniální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?

14.3.2013 v 21:34 | Nahoru | #60
Che> v té době nebyl vznětový motor požadovaných parametrů k dispozici.
Co se ti na tom nezdá?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist