Tour de Romania - červen 2012
BMW R1200GS a cesta kolem Balkánu
Co myslíte, je to náhoda nebo ne?
(dotaz myslím vážně)
první cestopis
třískaní v kardanu, následně odvod motorky autem domů
druhý cestopis
prasklá vodící lišta rozvodového řetězu v levém válci
oprava trvala v BMW servise o týden déle, než bylo původně slíbeno
cena přes 23000,-Kč
Jo a vlastnil jsem dva modrobílé "skvosty"...
1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
Co mi totálně leze krkem je názor lidí ... chci to nejlepší ... tak si koupím BMW a čekám od toho zázrak. Bohužel tak tomu není. To že se kolem 130 tis. Km mění spojka, to že kolem 90tis. km odejde ložisko v zadním kole ... Je to věc všeobecně známá a počítá se s tím.
Třeba výměna zadního ložiska pro představu stojí ...
Ložisko - 1600,-
Gufero - 600,-
olej,- 68,-
pokud jsou špatné ložiska na čepu tak - 2x800,-
Je to vážně taková tragedie? Já třeba ve 105tis. km řeším výměnu zadního originálního kotouče za nekřesťanských tusím 2900,-
Krásný případ byl naprc (nic ve zlém) prostě koupil motorku, sedl na ní a vysypala se mu spojka... Takových případů je mraky, protože lidi si myslí že si koupí BMW, koupí si doživotní záruku na bezporuchovost. To je jedna věc a druhá je že se na těch motorkách prostě cestuje dost a tudíž v cestopisech vylezou na světlo poruchy ...
Jen můj skromný pohled na věc.
Pertla píše: Souhlasím s Jardou ... Třeba z mého okolí (bmwgs.cz) s tím nějak nemají lidi problém. Je to dáno tím že s tím jezdí na servis a pokud s tím lítáme v terénu (abych neurazil majitele KTM, tak jen po šotolinách ) tak je jasný že péče je o něco lepší. Stačí tomu dopřát oleje, a servis každých 10 tis. ...
Co mi totálně leze krkem je názor lidí ... chci to nejlepší ... tak si koupím BMW a čekám od toho zázrak. Bohužel tak tomu není. To že se kolem 130 tis. Km mění spojka, to že kolem 90tis. km odejde ložisko v zadním kole ... Je to věc všeobecně známá a počítá se s tím.
Třeba výměna zadního ložiska pro představu stojí ...
Ložisko - 1600,-
Gufero - 600,-
olej,- 68,-
pokud jsou špatné ložiska na čepu tak - 2x800,-
Je to vážně taková tragedie? Já třeba ve 105tis. km řeším výměnu zadního originálního kotouče za nekřesťanských tusím 2900,-
Krásný případ byl naprc (nic ve zlém) prostě koupil motorku, sedl na ní a vysypala se mu spojka... Takových případů je mraky, protože lidi si myslí že si koupí BMW, koupí si doživotní záruku na bezporuchovost. To je jedna věc a druhá je že se na těch motorkách prostě cestuje dost a tudíž v cestopisech vylezou na světlo poruchy ...
Jen můj skromný pohled na věc.
jo vsak to byla ma chyba, ze jsem hned jel.. jen nebyl cas a byla chut me nejvic sralo to, ze pokud jsem chtel udelat kardan apod. tak jsem proste musel k Cyrilovi nebo Tondovi... je to dalka proste. Uz bych to vic neresil motorky to jsou super, jednou si GS zase koupim
1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
Co se týče udělání názoru na GS.. 12, doporučuju místo 1/5 exotické dovolené zajet na GG, tam Ti bude velké tajemství tohoto divu vysvětleno, tam i ten "japonec" vypadá exoticky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
Pertla píše: Asi ho prodám ... nebo spíš daruju, protože to je neprodejný teda
Ja bych si ho vzal ... postavim si ho do garaze vedle R80 .
naprcccs píše: nebylo to mysleno jako presne 13ka, proste par klicu a je to.. pokud mas vsechny torxy co jsou na motorce pod sedlem tak jso frajer
Pokud vim, tak na moji motorce jsou ctyri torx srouby v jedne velikosti (10mm) a ctyri torx matice v druhe velikosti (12mm) ... ale ty torxy stejne nevozim, protoze nez na silnici rozebirat kardan, to si to radeji na vozejku dovezu domu a tam to udelam poradne. Protoze jsem frajer .
Jinak sada torxu tusim ze 12 nastavcu + 1/4" racna je krabicka cca 15x10x5cm - to dam v R80 za sedlo spolujezdce i s lekarnou a krabickou zarovek a pojistek. A jeste mi zbyde obrovsky 'zavazadlovy prostor' pod sedlem - treba na kladivo, kleste, izolacku, kus dratu a sadu na opravu bezdusovek - coz jsou veskere potrebne nastroje ke zprovozneni stareho 2V airheadu .
Jo - jeste jsem zapomnel na trinactku klic .
cernda píše: :) To je zase diskuze.. suzuki a japonec.. Já mám za japonce teda jedině Hondu.. Proč nejezdíš na Banditovi? :D to by u těch velbloudů vypadalo líp.. Jinak teda už i 11 ka má pod sedlem něco jako malou dílničku - torxy s kterými rozebereš téměř vše a ty které tam nejsou tak si je tam dáš - a výhoda je že i na velký Torx je malý klíč.. trubka na kola v nářadí už je.. Nicméně i s těmi Torxy musíš utahovat při cestě sem tam něco, abys neztratil šroubek (např. kryt řemenice, krytky origo výfuku apod.):D už vidím jak Tě v Rumunsku natáhnou za šroubek s chromovou úpravou :D
Co se týče udělání názoru na GS.. 12, doporučuju místo 1/5 exotické dovolené zajet na GG, tam Ti bude velké tajemství tohoto divu vysvětleno, tam i ten "japonec" vypadá exoticky :)
dobře
tohle téma jsem nezaložil, abych házel špínu na GS, to ne, sám jsem měl GS v úzkém výběru (myslím 1100GS a pak ještě TA650) a třeba u nějakého toho GS jednou skončím. Prostě jsem si jen všiml že vidím 2 cestopisy zveřejněné za sebou a v obou dvou závada na stejné motorce a tak jsem se na to zeptal. Nic víc, nic míň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
Medved píše: Ja bych si ho vzal ... postavim si ho do garaze vedle R80 .
Nic takového, vedle R80 bude stát mě ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
Pertla píše: Nic takového, vedle R80 bude stát mě ..
hm - to te R80 tak rajcuje?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
V Čr neseženeš, v zahraničí jo, ale za ranec..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
Pertla píše: Kamoš ho má ... ono taky mu vlézt do garáže je jako nechat žádit tlouštíka v uzenářství ..
V Čr neseženeš, v zahraničí jo, ale za ranec..
Taky mam takoveho kamarada ... sice nema Dakara, ale jinak to u nej je jak v muzeu - a sere mne teda fest .
jako příklad bych uvedl asi to, že když jsem prodával GS 1150 někdy v září loňskýho roku tak bylo naprosto vymazlený s tím, že jediný závady byly upadlý sklíčko blinkru a týden před tím odešel náhon tachometru - nechtělo se mi to před prodejem narychlo řešit nějakým bastlením
GS jsem viděl zaparkovaný před pavilonem výstavy minulý týden v holešovicích a málem mě kleplo.. krom toho, že neopravil sklíčko ani náhon tachometru tak už neměl ani druhý sklíčko, utržený zrcátko a celkově motorka vypadala jak kdyby dojela do Vladivostoku a zpátky.. uplně mi jí bylo líto, kardan byl oblitej olejem.. no a myslíte si, že takovej člověk se stará jestli má v kardanu vůbec olej, jak jsou na tom ložiska atd?..
1 reakcí na tento příspěvek to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
Dave81 píše: Nechá se nějak zobrazit kdo v anketě jak hlasoval?
Asi ne - muzeme se k tomu maximalne tak priznat.
Ja jsem treba nehlasoval vubec, protoze 1200GS nemam - neni to moje pinta piva. Proto si myslim, ze do toho v zasade nemam co mluvit .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
Medved píše: Taky mam takoveho kamarada ... sice nema Dakara, ale jinak to u nej je jak v muzeu - a sere mne teda fest .
Musíš mě s ním seznámit.
Medved píše: Asi ne - muzeme se k tomu maximalne tak priznat.
Ja jsem treba nehlasoval vubec, protoze 1200GS nemam - neni to moje pinta piva. Proto si myslim, ze do toho v zasade nemam co mluvit .
Já taky nehlasoval, mám gs 2 měsíce, tak můzu těžko soudit. Ale koukám že lidí co tu motorku pár let měli a pak prodali s tím, že je to šmejd je docela dost :D
Naposledy editováno 13.03.2013 20:31:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
KubaLC8 píše: to je argument..... na ten jsi prisel sam?
kdyz jsi u ty valky, zkus srovnat nemeckou techniku a techniku GB/F/US/Ruska
nemci byli i o nekolik kroku napred
zejména ty tanky na benzín byly geniální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to se ty BMW 1200 GS opravdu tak moc kazí ?
Co se ti na tom nezdá?