2 reakcí na tento příspěvek Stažení km.
Obecně se kilometrový údaj ukládá v každé ŘJ. Existují pirátské přístroje, které se dokáží nabourat do paměti části ŘJ a změnit údaj, ovšem taková změna ovlivní další návazné údaje.
Co se týká značkových opraven a dealerů značek = tyto si kupují od zastoupení většinou nejnižší stupně diagnostik - důvod je jednoduchý = cena!
Každá další odblokovaná funkce navyšuje cenu. Kdo někdy prodával auta bude vědět jak dokáže zastoupení jeden rok prodat dealerskému zastoupení diagnostické aparáty, software, manuál a proškolení lidí 300 000. Další rok změní parametry a tak nabídne zpětný odkup SETu za 150 000 a prodání nového opět za 300 000. To se netýká vozidel koncernu.
Takže snížení proběhu je vysoce sofistikovaná odborná činnost vyžadující speciální techniku tak, aby byla profi. Ale přes to se nedají asi extra odborným provedením zcela zamést stopy po takové, pirátském zásahu.
Obecně snížení probehu za 400, je nejnižší level, který by měl odhalit každý značkový servis se základní výbavou. Od 2 000 už je profesionálnější a tady, v případě velmi odborného provedení, už lze ohalit pouze profesionálem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
Franky píše: Diagnostika a najeté km = to je na knihu.
Obecně se kilometrový údaj ukládá v každé ŘJ. Existují pirátské přístroje, které se dokáží nabourat do paměti části ŘJ a změnit údaj, ovšem taková změna ovlivní další návazné údaje.
Co se týká značkových opraven a dealerů značek = tyto si kupují od zastoupení většinou nejnižší stupně diagnostik - důvod je jednoduchý = cena!
Každá další odblokovaná funkce navyšuje cenu. Kdo někdy prodával auta bude vědět jak dokáže zastoupení jeden rok prodat dealerskému zastoupení diagnostické aparáty, software, manuál a proškolení lidí 300 000. Další rok změní parametry a tak nabídne zpětný odkup SETu za 150 000 a prodání nového opět za 300 000. To se netýká vozidel koncernu.
Takže snížení proběhu je vysoce sofistikovaná odborná činnost vyžadující speciální techniku tak, aby byla profi. Ale přes to se nedají asi extra odborným provedením zcela zamést stopy po takové, pirátském zásahu.
Obecně snížení probehu za 400, je nejnižší level, který by měl odhalit každý značkový servis se základní výbavou. Od 2 000 už je profesionálnější a tady, v případě velmi odborného provedení, už lze ohalit pouze profesionálem.
Do ktere ? Protoze kazde auto ma RJ milion, kazde blbe dvere maji svou RJ. Jedine kde vim ze se ukladaji udaje o stavu najetych km je RJ pristrojove desky.Tam to jde s VAG Tacho zmenit a nikde jinde se to neuklada. Jedine podle ceho to jde jakz takz zjistit je treba u dieselu motohodiny cerpadla. U benzinu nezjistitelne.