1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
Lion píše: což je docela rozdíl, motor co vydrží 20tis. plus, olej 5000 km a berg 15 mth a motor tak ani ne polovinu co ktm....
Nechci převádět MTH na km protože nevim kolik km se dá ujet za kolik motohodin ale jako pochybuju že toho berga v normálnim provozu utahá a v tomhle případě bych určitě motor nedělal podle MTH v manuálu. Ještě když na bergu se dá najet v cajku 300 MTH bez GO
Honzik94 píše: Nechci převádět MTH na km protože nevim kolik km se dá ujet za kolik motohodin ale jako pochybuju že toho berga v normálnim provozu utahá a v tomhle případě bych určitě motor nedělal podle MTH v manuálu. Ještě když na bergu se dá najet v cajku 300 MTH bez GO
a 300 mth je kolik?? 35-45 km max.... tedy nějakých 10 000-12000 km při dobré vůli berga 650 možná neutaháš ale má stejný průměr válce, pístu jako 450, spodek motoru je stejný, zdvih je u 650 ale větší...takže je větší namáhání, tedy otáčky 450- tlak 650 ve výsledku šul nul...
jinak srovnávat japonskou rozpočtovou (nová 140?) která má vůbec štelovatelný tlumiče?? radiálky neviděla ani v katalogu? s ktm která ma bremba, wpčka? ale je dražší...
se mrkněte co dostanete za komponenty u japonce a jaký u itala... ale holt 100 litrů rozdíl je hodně a většina hobíků to ani nepozná
Naposledy editováno 23.02.2013 23:42:54