globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První motard
 
22.2.2013 v 15:15
Zdravím, chci si pořídit motarda, ale jelikož je to moje první moto a jsem začátečník, tak nechci nic moc ostrýho a náročnýho na servis. Co by jste mi doporučili, tak do 70 000 Kč? Přemejšlim o Suzuki DR-Z 400, KTM LC4, Yamaha XT660X nebo Honda FMX 650.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

23.2.2013 v 10:16 | Nahoru | #31

assassin píše: Myslím ze motard neni tolik o výkonu, kdo se na drz nudi, neumi na motardu jezdit :)



kde nic neni ani smrt nebere... drz ma cestovku nekde u 130, coz se da na peknym asfaltu udelat... na 650 to roztáhneš mezitím na 160, zatáčka na brzdy a zas...

rozdíl ve výkonu už bych neporovnával mezi mx 450-650 to je na silnici rovnocenný... ono 650 už je docela hovado, 450 si povodíš ale aby tě kopala jako 650 musíš mnohde i spojkovat...

Naposledy editováno 23.02.2013 10:17:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

23.2.2013 v 10:22 | Nahoru | #32

Honzik94 píše: A když už bych měl uvažovat o něčem silnějšim tak si raději pořídim Berga 650 než KTM



což je docela rozdíl, motor co vydrží 20tis. plus, olej 5000 km a berg 15 mth a motor tak ani ne polovinu co ktm....

První motard

23.2.2013 v 10:29 | Nahoru | #33
Kuba: a chapes proc dela ktm litra kdyz by stacilo 650? Po presednuti ze silnicni motorky nikoho neoslni vykon zadnyho motarda, ale o tom to proste neni. Ostatne proc treba na trati kraluji 450ky i proti nabusenejm 500-650ccm husabergum a ktm?

Superpivis: me na te410 vykon taky chybi, chybel mi i na smr510... Ale bavil me i 250ccm motard co sem mel

První motard

23.2.2013 v 10:36 | Nahoru | #34
myslim ze tahle debata nema cenu, proste slabou motorku nema smysl kupovat a je jedno jestli je to motadr nebo chopper,, pak se kazdej snazi zvysovat vykon atd atd.. motard neni o rovinkach,ale kdyz ta rovinka prijde (a ze tich rovinek je vsude mrte, na bezny silnici) tak je dobry tam mit nejaky to zrychleni a nemelte ze ne..
assassin ja ti to neberu,ze na tom neni sranda,, je ,ale kdyz mas moznost si vybrat ,tak ja osobne bych radsi silnejsi stroj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

23.2.2013 v 10:39 | Nahoru | #35

Lion píše: kde nic neni ani smrt nebere... drz ma cestovku nekde u 130, coz se da na peknym asfaltu udelat... na 650 to roztáhneš mezitím na 160, zatáčka na brzdy a zas...

rozdíl ve výkonu už bych neporovnával mezi mx 450-650 to je na silnici rovnocenný... ono 650 už je docela hovado, 450 si povodíš ale aby tě kopala jako 650 musíš mnohde i spojkovat...



Jo ale ta 450 se krasne vodi ze je lehka, ty lc4 uz jsou na muj vkus moc tezky, zkouset drifty atd uz je spis pro cloveka co ma neco najezdeno, ta drz se vodi jako dvaca...

Ono na rovnejsi silnici je 130 nuda podobne jako tech 160.. My jsme s klukama co jezdej motardy jezdili stejne kolem 140 aby se setrila technika, a to ty jejich sly rozmotat ke dvoum stum, ale je to zbytecny, zabava nula... Lepsi jet takovy useky tim cestovnim kilickem, nebo ani ne, ale po jednom kole

(reakce na) První motard

23.2.2013 v 10:41 | Nahoru | #36
KubaLC8> to musela být nějaká vylítaná, škrcená, nebo to byl krpál kde by dváca nepřesáhla 70tku
Odhaduju, že 80% začátečníků bude ten výkon 2sezony stačit.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

23.2.2013 v 10:55 | Nahoru | #37
no prej normalni s ladakem v dlouhym, tahlym kopci

(reakce na) První motard

23.2.2013 v 11:22 | Nahoru | #38
assassin> ona lc4 neni nejlehci,ale je to celkem kompromis at s vykonem,servisem nebo s vahou, ani ja neperu rovinky na maximalku, nejsem kreten a jak si psal ani to neni moc zabava,ale spis mi slo o tom zatahu nez maximalce a pri tom jeste prijatelnej servis.
Jasne ze by me bavila vic nejaka ostra masina,ale ten servis by me tam nebavil.

(reakce na) První motard

23.2.2013 v 12:48 | Nahoru | #39
KubaLC8> S mojí DRZ, která je momentálně uškrcená, sem jednou absolvoval cestu po dálnici do Liberce, kde sou ty kopce podle mě celkem dost dlouhý a 110 mi jela úplně na pohodu, jela by i těch 130, což je maximalka, když je uškrcená, ale nechtěl sem jí držet pod plnym. Bude taky záležet kdo na ní sedí, já mám jen 80 kg. Když si na ní sedne někdo kdo má třeba 100 tak to bude asi o něčem jiném.
Jinak samozřejmně na silnici je lepší větší objem. Já sem si to DRZ koupil protože mi o rychlosti nad těch 120 ani moc nejde.U nás máme stejně silnice kde to většinou ani není potřeba. Taky sem si chtěl nechat takovou tu možnost, že můžu jít objemem a silou nahoru.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

23.2.2013 v 15:15 | Nahoru | #40
Bral bych drz pokud je to první moto můžeš to pak pretryskovat, dat jiný filtr ,vyfuk se svodem taky to udělá své ,mám to na svojí, není to žádná střela ale nuda na tom fakt není. na lc 4 jsem nejel tak nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

23.2.2013 v 15:36 | Nahoru | #41

andrewsb píše: Bral bych drz pokud je to první moto můžeš to pak pretryskovat, dat jiný filtr ,vyfuk se svodem taky to udělá své ,mám to na svojí, není to žádná střela ale nuda na tom fakt není. na lc 4 jsem nejel tak nevím



svody, vyfuk, filtr, atd.. kolik to bude stat?? ma to smysl?,tak proc si rovnou nekoupit neco silnejsiho?
Objem stejne nicim nenahradis.

E jako prvni moto urcite drz nebude spatna,, kamos ji mel , uz nema , po svezeni na moji rikal ze se to neda vubec srovnat, ja na drz jel jen chvilku a nic extra,ale na zacatek urco bude stacit.

E2 : nejlepsi bude jak se svezes na obou a hned budes vedet jestli je to co jsi ocekaval.

Naposledy editováno 23.02.2013 15:43:04

(reakce na) První motard

23.2.2013 v 17:48 | Nahoru | #42
SuperPivis> Tak 15 všechno,srovnat se to nedá to máš pravdu když je to 400vs640,objem nenahradíš jedině ,že by to zvládl odvahou Zase cena hovoří proti Ktm to je prostě na něm každý mu tady bude hrát tu svojí ty za Ktm ja za Sůzu a on se musí rozhodnoutAle když vycházíme z autorova vlákna tak jasně píše ,že nechce nic ostrého ani náročného na servis to myslim, že je ktm trochu v nevýhodě.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

23.2.2013 v 20:48 | Nahoru | #43
myslim že KTM s kvalitou na Japonce nemá

1 reakcí na tento příspěvek První motard

23.2.2013 v 20:51 | Nahoru | #44
Kvalita Japonce, Itala nebo Rakušana je asi stejná. Jde spíš oto, jaký jsou použítý komponenty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

23.2.2013 v 22:48 | Nahoru | #45

Lion píše: což je docela rozdíl, motor co vydrží 20tis. plus, olej 5000 km a berg 15 mth a motor tak ani ne polovinu co ktm....


Nechci převádět MTH na km protože nevim kolik km se dá ujet za kolik motohodin ale jako pochybuju že toho berga v normálnim provozu utahá a v tomhle případě bych určitě motor nedělal podle MTH v manuálu. Ještě když na bergu se dá najet v cajku 300 MTH bez GO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

23.2.2013 v 22:52 | Nahoru | #46

Daniel_cz píše: Kvalita Japonce, Itala nebo Rakušana je asi stejná. Jde spíš oto, jaký jsou použítý komponenty.


No to je právě ono KTM zvolila špatný komponenty.. (teď nemluvim o kvalitě)

(reakce na) První motard

23.2.2013 v 23:36 | Nahoru | #47

Honzik94 píše: Nechci převádět MTH na km protože nevim kolik km se dá ujet za kolik motohodin ale jako pochybuju že toho berga v normálnim provozu utahá a v tomhle případě bych určitě motor nedělal podle MTH v manuálu. Ještě když na bergu se dá najet v cajku 300 MTH bez GO



a 300 mth je kolik?? 35-45 km max.... tedy nějakých 10 000-12000 km při dobré vůli berga 650 možná neutaháš ale má stejný průměr válce, pístu jako 450, spodek motoru je stejný, zdvih je u 650 ale větší...takže je větší namáhání, tedy otáčky 450- tlak 650 ve výsledku šul nul...

jinak srovnávat japonskou rozpočtovou (nová 140?) která má vůbec štelovatelný tlumiče?? radiálky neviděla ani v katalogu? s ktm která ma bremba, wpčka? ale je dražší...

se mrkněte co dostanete za komponenty u japonce a jaký u itala... ale holt 100 litrů rozdíl je hodně a většina hobíků to ani nepozná

Naposledy editováno 23.02.2013 23:42:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

23.2.2013 v 23:40 | Nahoru | #48

čeplin píše: myslim že KTM s kvalitou na Japonce nemá



tak hlavně, že ty tam máš Minarelli

(reakce na) První motard

23.2.2013 v 23:49 | Nahoru | #49

Honzik94 píše: No to je právě ono KTM zvolila špatný komponenty.. (teď nemluvim o kvalitě)


Spatny komponenty?? o cem sim mluvil? snad ne o podvozku white power nebo brembo brzdach?? tam mas prave ty penize, musi to stat vic, kdyz jsou tam kvalitni a dobre fungujci veci.
to da rozum..

(reakce na) První motard

24.2.2013 v 00:14 | Nahoru | #50

Lion píše: tak hlavně, že ty tam máš Minarelli


Japonci si určitě umí pohlídat tu kvalitu

2 reakcí na tento příspěvek První motard

24.2.2013 v 10:44 | Nahoru | #51
Lion a Pivis > já ale nemluvim o firmách WP a Brembo to jsou firmy sami o sobě, ale já mluvim výhradně o KTM. A tam ,,co si budem povídat" jsou s těmi servisními intervali a celkovou spolehlivostí jinde než japonec

První motard

24.2.2013 v 12:16 | Nahoru | #52
A co třeba MZ 660 Baghira Black Panther? Se svými 37 kW strčí ostatní do kapsy Má skvělý podvozek z KTM, ale spolehlivý motor z japonce

[img]

Naposledy editováno 24.02.2013 12:17:39

(reakce na) První motard

24.2.2013 v 13:07 | Nahoru | #53

Honzik94 píše: Lion a Pivis > já ale nemluvim o firmách WP a Brembo to jsou firmy sami o sobě, ale já mluvim výhradně o KTM. A tam ,,co si budem povídat" jsou s těmi servisními intervaly a celkovou spolehlivostí jinde než japonec



jmenuj příklady...

(reakce na) První motard

24.2.2013 v 13:37 | Nahoru | #54

Honzik94 píše: Lion a Pivis > já ale nemluvim o firmách WP a Brembo to jsou firmy sami o sobě, ale já mluvim výhradně o KTM. A tam ,,co si budem povídat" jsou s těmi servisními intervali a celkovou spolehlivostí jinde než japonec



konkretne?

První motard

24.2.2013 v 13:40 | Nahoru | #55
Z vlastní zkušenosti jen že známej si koupil novou 525ku a za rok do ní nasypal pomalu tolik co ho stála celá motorka. Když nemusel dělat motor tak převodovku a furt dokola..
Ale třeba už když porovnáš cenu dílů (XT 660X vs. LC4 640) tak je KTM prostě výš.. a to taky hraje roli.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

24.2.2013 v 18:39 | Nahoru | #56
Z vlastní zkušenosti jen že známej si koupil.... :D aha, JPP

proc to neresil zarukou? nemusel by platit nic

pokud s tim nekde nejebnes, tak servis zase o tolik drazsi neni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

24.2.2013 v 19:17 | Nahoru | #57
SuperPivis> psal, v tom máš pravdu, mě se jen líbil smysl věty assasina...já jakožto ne moc dobrej jezdec, nedokážu využít potenciál tý motorky a raději bych koně s kterýma je to pro mě jednodušší...já mám jen to menší mínus, že víc jezdím s přítelkyní, kde ty koně chyběj a vůbec supermoto neni pro dva, ale říkat jí to nebudu, bych měl doma průser...

První motard

24.2.2013 v 20:32 | Nahoru | #58
No on je rozdíl motard a motard. DR-Z, XT a FMX jsout akové kompromisy, chci aby se to tak tvářilo, ale nejede to. Pak jsou LC4, HSQ atd. No a pokud chceš opravdu motarda tak jedině TM 450 SMX, Bergy atd. Jel jsem od XT přes FMX, LC4 až po TM. A ty předchozí kategorie se jako motard jen tváří. U LC4 bych se bál toho jejich 160 + deset minut a končíš Na začátek by bylo asi nej to DR-Z, pokud nemáš s motorkami zkušenost a obzvláště s jednoválcem.

(reakce na) První motard

24.2.2013 v 20:33 | Nahoru | #59

KubaLC8 píše: Z vlastní zkušenosti jen že známej si koupil.... :D aha, JPP

proc to neresil zarukou? nemusel by platit nic

pokud s tim nekde nejebnes, tak servis zase o tolik drazsi neni


Osobní zkušenost nemám no to je pravda a doufám že ani mít nebudu z vyprávění mi to stačí a to když mi v KTM řekli, že to pletou rákosníci v Indii z bambusu.. to mi taky stačilo

První motard

24.2.2013 v 21:46 | Nahoru | #60
Jezisi ty seš vocas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist