1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
Lion píše: kde nic neni ani smrt nebere... drz ma cestovku nekde u 130, coz se da na peknym asfaltu udelat... na 650 to roztáhneš mezitím na 160, zatáčka na brzdy a zas...
rozdíl ve výkonu už bych neporovnával mezi mx 450-650 to je na silnici rovnocenný... ono 650 už je docela hovado, 450 si povodíš ale aby tě kopala jako 650 musíš mnohde i spojkovat...
Jo ale ta 450 se krasne vodi ze je lehka, ty lc4 uz jsou na muj vkus moc tezky, zkouset drifty atd uz je spis pro cloveka co ma neco najezdeno, ta drz se vodi jako dvaca...
Ono na rovnejsi silnici je 130 nuda podobne jako tech 160.. My jsme s klukama co jezdej motardy jezdili stejne kolem 140 aby se setrila technika, a to ty jejich sly rozmotat ke dvoum stum, ale je to zbytecny, zabava nula... Lepsi jet takovy useky tim cestovnim kilickem, nebo ani ne, ale po jednom kole
Jasne ze by me bavila vic nejaka ostra masina,ale ten servis by me tam nebavil.