Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Ale to je fuk, jsou to všechno subjektivní dojmy a to je na tom to pěkný
Charisma a prémiovost se tady řešilo sáhodlouze v jiném vlákně a vyřešilo se velký kulový
Jindrej> Mám to s R4 stejně jako ty. Když na dromu kolem mě prosviští japonskej R4, tak se chytnu za uši a požitek to pro mě není není. Když prosviští Brutale, je to o chlup lepší, ten zvuj je krapet jinej. No ale pak kolem produní dvouvál, zaklepou se ve mě střeva a hubu mám od ucha k uchu . A je mi jedno že je pomalejší, dražší na pořízení i servis a nesmí zmoknout
Franco82 píše:
Jindrej> Mám to s R4 stejně jako ty. Když na dromu kolem mě prosviští japonskej R4, tak se chytnu za uši a požitek to pro mě není není. Když prosviští Brutale, je to o chlup lepší, ten zvuj je krapet jinej. No ale pak kolem produní dvouvál, zaklepou se ve mě střeva a hubu mám od ucha k uchu . A je mi jedno že je pomalejší, dražší na pořízení i servis a nesmí zmoknout
Amen
Franco82 píše: verybusy> Hele ten vzhled je fakt subjektivní a mě se na Brutalce líbí ta její kompaktnost, vypiplanost do detailu a uhlazenost. Když srovnáš právě Brutale a SF tak je vidět, že SF je nová model. Oproti Brutalce působí SF divočeji, ale když se zaměříš na detaily, tak zjistíš tu uhlazenost Brutale získanou evolucí modelu.
Ale to je fuk, jsou to všechno subjektivní dojmy a to je na tom to pěkný
Charisma a prémiovost se tady řešilo sáhodlouze v jiném vlákně a vyřešilo se velký kulový
Jindrej> Mám to s R4 stejně jako ty. Když na dromu kolem mě prosviští japonskej R4, tak se chytnu za uši a požitek to pro mě není není. Když prosviští Brutale, je to o chlup lepší, ten zvuj je krapet jinej. No ale pak kolem produní dvouvál, zaklepou se ve mě střeva a hubu mám od ucha k uchu . A je mi jedno že je pomalejší, dražší na pořízení i servis a nesmí zmoknout
No vidíš a mě u ní právě chybí ta syrovost,živočišnost,agresivita.Za to přední světlo by designér zasloužil naplácat!!! To je právě to krásný,že každej chce od motorky něco jinýho,tisíc lidí,tisíc chutí.Někdo preferuje krásu,někdo funkčnost,někdo zvuk,další pohodlí,spotřebu,variabilitu,všestrannost atd.Ideální je samo mít víc motorek,ale pokud má všechny nároky splňovat jediná,tak je to často svízelná situace a mnoho předsevzetí jde stranou.To se mi právě líbilo u FZ1,umí od každýho kus,v ničem není vyjímečná,ale v žádný kategorii výrazněji nezaostává.Prožene v klidu supersporty,dá se na ní dobře cestovat,nevypadá zle,když se trochu doladí,případnej spolujezdec netrpí,je to držák,prostě v souhrnu je to pro mě ideální,páč jsem technický kopyto a nemůžu mít motorku pořád po servisech.Jo a můžu v klidu moknout do aleluja.
Strašně mě láka Nuda na vyblbnutí,ale zároveň vím,že by mi toho u ní dost chybělo,tak to volání srdce pořád odkládám....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 54 | 20.10.2023 v 16:55 Metric |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 6 | 4.8.2022 v 20:51 tonyboy |
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | blaza.matej | 12 | 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR |