paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dvoupáka
5.2.2013 v 22:47
Zdravím
Doma se mi válí několik let tento motor.Výrobní číslo je 117934.Může mi někdo říct rok a jaký typ?Více foto na:http://baty2.rajce.idnes.cz/Motor_Jawa_dvoupaka

1 reakcí na tento příspěvek dvoupáka

5.2.2013 v 22:49 | Nahoru | #1




dvoupáka

5.2.2013 v 22:57 | Nahoru | #2

dvoupáka

6.2.2013 v 00:16 | Nahoru | #3
Některá z prvních kývaček, nejspíš rok cca 1954

(reakce na) dvoupáka

6.2.2013 v 00:23 | Nahoru | #4
baty2> 1953-1955 , pak už se dělala pouze sdružená páka.

dvoupáka

6.2.2013 v 08:12 | Nahoru | #5
Je to čz (125/175), dvoupáka je nejspíš dodělávaná.

dvoupáka

6.2.2013 v 08:58 | Nahoru | #6
Je to motor obsah 175ccm, ze skútra ČZ "Prase" rok cca 1959.

1 reakcí na tento příspěvek dvoupáka

6.2.2013 v 10:44 | Nahoru | #7
Pokud byste měli zájem, tak mi přistál v mejlu ppt o historii Jawy, resp. její nejslavnější modely. Hodil jsem to na uloz.to.

dvoupáka

6.2.2013 v 15:06 | Nahoru | #8
Hlava nemusí bejt původní, prasata měly svíčku šikmo ne? Divná je ta matka ke kolenu výfuku.

dvoupáka

6.2.2013 v 15:51 | Nahoru | #9
Obsah je fuk, ostatně stačí změřit. Matka je bastl, na foto z druhé strany už je normální.
Osobně to vidím na půlbuben, mezityp prostě.

dvoupáka

6.2.2013 v 17:50 | Nahoru | #10
Tak v tom mám ještě větší guláš než jsem měl.Osobně si taky myslim,že je to půlbuben,ale pro jistotu jdo změřit obsah.Ještě by mě zajímalo co je to ta navařenina s šroubem?viz obrázek



dvoupáka

6.2.2013 v 18:32 | Nahoru | #11
Kdyby to byl motor z prasete, tak by přece měl na levé straně vyvedenou kliku pro pohon ventilátoru, ne? Pokud už není přebastlený.

dvoupáka

6.2.2013 v 21:16 | Nahoru | #12
Tak jsem to měřil a obsah je 175cm3 a ze spodu na hlavě je vyraženo číslo 356-13-016 a malé logo čz,tak nevím...

dvoupáka

6.2.2013 v 21:34 | Nahoru | #13
Pfff .....je to motor z Prasete a hotovo.

Je to ten typ co měl startovačku a ne startér, je to ten typ co neměl nucené chlazení větrákem. To ocelové na pravé straně je vedení pro spojkové lanko.
Ano hlava by měla být naštorc, ale to je celkem nepodstatné,..a nejde i pootočit? Nevim já sem zatim 175 neměl na ponku,...

Nedělejte z toho podivnost





Vzadu je vidět přepákování pro nakopávačku a šaltru

dvoupáka

6.2.2013 v 22:43 | Nahoru | #14
Ten držák není na spojkové lanko, ale na lanko zadní brzdy, zašel jsem se podívat na mé prase
Spojkové lanko je vedené spodem. Takže ČZ 175/501, první typ bez startéru a chlazení, hlava je z kejvačky.

dvoupáka

7.2.2013 v 09:43 | Nahoru | #15
Aha jasan. Já prase nemám, tak sem myslel že de o spojku.

1 reakcí na tento příspěvek dvoupáka

7.2.2013 v 09:54 | Nahoru | #16
je to první prase ještě s motorem jawa 356 se dvěma výfuky a bez starteru, novější mají jednovýfuk čz

(reakce na) dvoupáka

7.2.2013 v 10:52 | Nahoru | #17

danny01 píše: je to první prase ještě s motorem jawa 356 se dvěma výfuky a bez starteru, novější mají jednovýfuk čz

No a mezi tím je ještě dvouvejfuk s ventilátorem bez startéru. ten má Brácha.

dvoupáka

7.2.2013 v 15:38 | Nahoru | #18
Tak vyřešeno.Dík.

(reakce na) dvoupáka

20.2.2013 v 20:21 | Nahoru | #19

xluke79 píše: Pokud byste měli zájem, tak mi přistál v mejlu ppt o historii Jawy, resp. její nejslavnější modely. Hodil jsem to na uloz.to.



Pěkná prezentace .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3902, 3903] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 117082 Dnes v 21:19 Milan1963
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist