globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tříválcový motor - věčné téma
 
4.2.2013 v 10:19
Když se dva perou (2V vs. 4V), třetí je nejlepší a to TŔÍVÁLEC ((-:
Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).

Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...







1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

6.2.2013 v 18:55 | Nahoru | #1
Jindra650> Jo starsi Laverdy mely kliku po180,ale jiz LAVERDA JOTA a dalsi jiz po 120 stupni.

(reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

6.2.2013 v 22:57 | Nahoru | #2
Jirboz> jj, pred X lety jsem si myslel, ze to bylo kvuli tomu, ze neumeli vykovat prostorovou kliku, ale kdyz jsem si pak zjistil, ze to ma klasicky jak 2T lisovanou na kulickovych loziskach, tak jsem to absolutne nechapal, PROC? Nepravidelny zapalovani uz tak ne zcela vyvazenyho trivalce bez vyvazovaku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist