globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tříválcový motor - věčné téma
 
4.2.2013 v 10:19
Když se dva perou (2V vs. 4V), třetí je nejlepší a to TŔÍVÁLEC ((-:
Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).

Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...







1 reakcí na tento příspěvek Tříválcový motor - věčné téma

6.2.2013 v 12:00 | Nahoru | #1
Jirboz> tvoju Laverdu si pamatám z Kupařovic, ale bola ešte v zelenej metalíze /aspoň si myslím že sa jedná o tú istú motorku, lebo neverim že v Přerove mohli byť Laverdy dve.../ a som z nej hotový ešte dnes. Pamatám si ako sme sa bavili že to má hrozne tvrdú spojku a že si mal od toho na ruke "spojkový sval"

(reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

6.2.2013 v 19:08 | Nahoru | #2
Retro> Jo byl jsem na ni v Kuparovich na bezvadnem srazu s ucasti a besedou s panem Pudilem.DObre si pamatuji na jednu jeho odvaznou odpoved v ,te dobe'" na dotaz jestli se budou vyrabet nase zkonstruovane ctyrtaky v Mukacevu.Jeho odpoved znela,ze z toho tam vyleze lafeta na delo.Vsichni vime jak prototypy pana Pudila zanikly.V Kuparovicich jsem mel zelenou metalyzu a ponevadz jsem delal mistra na lakovne tak kazdy rok jsem zkousel jinou barvu az skoncila v originalu.Pokud bys mel nejaka fota z toho srazu prosim o zaslani.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist