globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tříválcový motor - věčné téma
 
4.2.2013 v 10:19
Když se dva perou (2V vs. 4V), třetí je nejlepší a to TŔÍVÁLEC ((-:
Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).

Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...







1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

5.2.2013 v 10:35 | Nahoru | #1
Jirboz> Laverda je sen Dnes bys jí chtěl jistě zpátky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

5.2.2013 v 16:12 | Nahoru | #2
mm-art-airbrush> Ono sice Laverda na oko je moc pekna, ale kdyz to vidi oko konstruktera uvnitr, tak place, tam uz to zadnej zazrak opravdu neni .....triplex primarni retez a dalsi konstrukcni reseni, to je pomalu na sibenici Zajimalo by me taky, kteryho blaznivyho talose napadlo udelat kliku 180° a tvrdit, ze to je lepsi jak 120° ...jestli nekdo nadava na trihrnce, ze jim chybi jeden valec, tak 180° klika zni u Laverdy naprosto stejne jak nemocnej 4val
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist